Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


Star !cekilis
Gönderen: Seha_Damci - 11-03-2017, Saat: 20:23 - Cevaplar (4)

1.yıl çekilişi 1 hafta önce bitti fakat hala serverde "1.yıl çekilişimiz için !cekilis yazın" duyurusu yapıyor. Bunu kaldırılcakmısınız bunun unutuldugunu düşünüyorum.

Yeni oyuncular !cekilis yazıyor sonra niye olmuyor diye soruyor.

Continue reading..

  Vadi de neler oluyor?
Gönderen: Flexible - 11-03-2017, Saat: 20:04 - Cevaplar (1)

Spor takımlarından ilk önce Beşiktaş Jimnastik Klubünün vadiye inmesinden sonra , 1907 Fenerbahçe Espor ve Gatalasaray Esports takımları vadiye iniş yaptı. Yaptı yaptı da nasıl yaptı? Şimdi ki durumu ne?
2017-ŞL Kış sezonunda yer almayan Beşiktaş'a karşıt Fenerbahçe ve Galatasaray vadi de ''bizde varız'' demeye çalışıyor.
Galatasaray'ın Espor girişimi iyi bir proje idi fakat işler pekte düşünüldüğü gibi olmadı. Lig de 8.sırada yer alan Galatasaray Esports takımı gerek lig başlamadan , gerek lig ortasında bazı değişikliklere gitmiş olsa bile faydasını göremedi. 
1907 Fenerbahçe Espor de yeni bir girişim olmasına rağmen lig'e çok iyi uyum sağlayan takımlar arasında. Büyük bir rekabet yaşayan 1907 Fenerbahçe Espor takımı lig'de 5. sırada. Fakat lig 2.si olan Oyunfor.Crew takımı ile arasında 2 puan fark var. Lig 1.'si olan Supermassive takımı ise Oyunfor.Crew'e açmış olduğu 13 puan fark ile arkasındaki takımlardan haberi yok. Bu da akıllara şu soruyu getiriyor ''Final de Supermassive takımının karşısında kim oynayacak?''.
Ve lig'in son durumu:

[Resim: 17264590_1875533272688651_88507621181877...e=59364FC7]

E şimdi burada Galatasaray var , görüyoruz. E burada Fenerbahçe de var , görüyoruz. Peki yok mu derbi havası?
Galatasaraylı arkadaşlarım kusura bakmayın ama , 1907 Fenerbahçe Espor takımı sanki her maç Kadıköy'deymiş gibi oynuyor ve kazanamasa bile kaybetmiyor.
6.haftanın beşlisi ise:
[Resim: 057673590b18f9a03be7cc6d5d4b89cd:a4d9f45...20020eb25e]

Continue reading..

  Umarım gönlünüzce olur
Gönderen: *Tesla - 11-03-2017, Saat: 19:13 - Cevaplar (2)

Malum yarın ygs var. Gönlünüz ne istiyorsa onun olması dileğiyle. Hepinize başarılar dostlar.

Continue reading..

  BU BİR CLİCKBAİT!
Gönderen: Ex2wasdzone - 11-03-2017, Saat: 17:01 - Cevaplar (7)

Selam beyler ben Emre. Serverda tanıdığım ve birebir iletişimde olduğum insanlar yok, tanışalım dedim. Sorusu olan vs. yazabilir. Oyunda ve Ts de: Ex2 Heart

Continue reading..

  Eskilere COMEBACK !
Gönderen: Gondi'h - 11-03-2017, Saat: 01:53 - Cevaplar (21)

Selamun aleyküm beyler bayanlar ben Mutlu oyun adım kioShima bu serverda yaklaşık 8aydır bulunmaktayım. Son zamanlarda yakalaşık 3aydır jailbreak girmiyordum. Bi comeback atayım dedim bunuda sizinle paylaşıp kendimi tanıtıyım dedim. Yarınki MUHAFIZLIK oyunuyla comeback geliyor...

Adım = Mutlu 
Yaşım = 13
Steam profilim = http://steamcommunity.com/id/kioHgbro/
Oyun içi adım = kioShima 
Bende sizi tanımak isterim tabi tanımadıklarımı çünki bugün girdiğimde neredeyse hiç kimseyi tanımıyordum.
Selam WASDZONE Selam WASDZONE Ailesi..

Continue reading..

  uzun süre yokum
Gönderen: 4pro bey - 10-03-2017, Saat: 21:28 - Cevaplar (9)

uzun süre yokum

Continue reading..

Big Grin SLM NBR
Gönderen: HieFX ™ - 10-03-2017, Saat: 16:36 - Cevaplar (9)

Merhaba cümleten beyler bağyanlarrr... Nasılsınız, nasıl gidiyor? Umarım bir sıkıntınız yoktur her şey yolundadır Smile
Biliyorsunuz pazar günü YGS sınavı olacak. Girecek tüm kardeşlerime canı gönülden başarılar diliyorum. Umarım istediğiniz sonucu alırsınız.
Allah emeklerimizi zayi etmesin. Dualarınız eksik etmeyin ... Kendinize iyi bakın Smile

Continue reading..

  PRO/PUB KARDEŞ GELCENMİ POLİSMİ ÇAĞIRIYIM
Gönderen: Slowtech - 10-03-2017, Saat: 14:28 - Cevaplar (5)

PRO PUB NEREYE GİTTİ IQ 1 HAFTADAN BERİ GELİYO GİDİYO

Continue reading..

  Elveda
Gönderen: Kittynye - 09-03-2017, Saat: 17:18 - Cevaplar (32)

Sadece elveda geride bıraktıklarım ve yeni başlayacaklarım için çok üzülüyorum fakat burada durdukça kendimi kötü hissediyorum elveda  Sad Undecided

Continue reading..

  Ozel bilgiler
Gönderen: VueenX - 09-03-2017, Saat: 16:24 - Cevaplar (9)

Simdi size ismimi falan söyleyeyim aile gibi olduk saklimiz olmasın 

Ismim Melik
Yas 15
Marasliyim 
Onceden mikrofonum kotu oldugu icin basmıyordum.Şimdi basabilecegim 

HepinizeTEŞEKKÜRLER

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 33 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 33 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)