 |
YGS sınavından yeni çıkmıştım biraz rahatlamak, kafayı dağıtmak İstiyordum... servere girdim samy komuttaydı harita vol 2 idi hergelen gibi rev varmı dıye sordum yok dediler beklemeye koyuldum çok geçmeden el yenilendi samy komut veriyor bende komutlara uyuyordum.. samy kzye çekti bizi "hay lanet.." diye geçirdim içimden. yapmak istemiyordum ama yapmalıydımda ilk aşamada başardım kzyıo daha sonraki komutunda ise benden daha hızlı olanlar geçti beni...
ardından bagırdı samy "GODLU OYUN" ohh be çektim içimden biraz eğlence dedim deagle sustum yapıyordu.. sdondur vermisti 10 sanıye.. yetişemedim s dondura havada asılı kalmıstım etrafımdakiler ölüyor ben se birsey yapmamıyordu m kişi sayısı azaldı ve ben havadaydım aklımdan bırdaha s dondur verde barı dagılalım demek geçti yazdım okumadı tam hak gg bindine(numpad 5) basıyım gorur belkı dedım
HASSS.. elin yanlsıklıkla tdonaç bindine(numpad 2) değdi
herkesin donu açıldı...
sağlam bir kufur ettım kendime ardından herkesten özur diledim...
vicdanım rahat değildi normal bir ceza uysallastıramazdı benı kendime normal bir cezanın 10 katını atmalıydım
!ban @me 1000
16 saatlik ceza vicdanımı rahatlattı.. tekrar hepınızden özür dilerim görüşmek üzere
|