Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  RP Fiyatlarında Güncelleme!
Gönderen: scorthech - 19-01-2017, Saat: 17:47 - Cevap Yok

RP Fiyatlarında Güncelleme!



Merhaba Sihirdarlar,

1 Şubat’tan itibaren League of Legends Mağazası üzerindeki RP ücretlendirmelerinde bir güncelleme yapacaklarını sizinle paylaşmak isterim.
League of Legends’ın dünya genelindeki tüm sunucuları ve oyuncuları arasındaki alışveriş olayını aynı hat safhaya getirmeye çalışmışlar.


Bu düzenlemeden sonra da Türkiye Sunucusu, ücretlendirme avantajını korumaya devam edecek. 1 Şubat 11.00’dan itibaren Mağaza’da görebileceğiniz RP ücretlendirmeleri şu şekilde olacak:

Mobil Hariç 
400 RP – 6,5 TL
840 RP – 13 TL
1780 RP – 26,5 TL
3620 RP – 53 TL
6450 RP – 85 TL

Mobil 
340 RP – 6,5 TL
650 RP – 12,5 TL
1440 RP – 25 TL
2660 RP – 46 TL
5230 RP – 85 TL

Paysafecard
300 RP – 5 TL
630 RP – 10 TL
1340 RP – 20 TL
3420 RP – 50 TL

Continue reading..

  İşte Gidiyorum :'(
Gönderen: WalterQS - 19-01-2017, Saat: 01:33 - Cevaplar (15)

https://youtu.be/jstRUFnTn28?t=1m12s relre ban aç

Continue reading..

  Sa Beyler Nasılsınız :3
Gönderen: Swallow - 18-01-2017, Saat: 23:47 - Cevaplar (16)

Ölmedim beyler korkmayın sadece pc ye girmiyorum uzun süredir bu arada forum güzel olmuş relre bey.

Continue reading..

  URF İSTİYORUZ
Gönderen: ExTRaa - 18-01-2017, Saat: 18:47 - Cevaplar (5)

CANIMIZ COK SIKILDI RİOTA BÖYLE BİR MESAJ ATTIM BANLAMASALAR BARİ :Big GrinDBig Grin:


PATRONLAR GÖRMDEN EL ALTINDAN BİR URF PLS :d



Eklenti Dosyaları Tırnak(lar)
   
Continue reading..

  Nasıl CFG Alırım?
Gönderen: PrinceofKnights - 18-01-2017, Saat: 08:56 - Cevaplar (3)

Ayarlarımı ve tuş kombinasyonlarımı cfg almak istiyorum. bunu nasıl yaparım. bilen arkadaş var mıdır?

Continue reading..

  Teknik destek
Gönderen: UğurcanAkkaya - 17-01-2017, Saat: 09:36 - Cevaplar (5)

Beyler ben yakin zamanda asus x555y isimli laptopu aldim ve son 1 haftadirli videolarda bazen oyu larda felan ses gecikmedi oluyo ses surucu felan guncel bir bilgisi olan varsa yardim ederse sevinirim

Continue reading..

  wasdzone Clash Royale Klanı
Gönderen: le joidA ▲ - 17-01-2017, Saat: 01:49 - Cevaplar (17)

Merhabalar, merhabalar. Bu büyük ailede farklı oyunlar görmek hoş oluyor açıkçası, neden Clash Royale'de bir klan toplamıyalım, değil mi?



-Tabii ki de küfür, argo kelimeler, hakaret içeren kelimeler YASAKtır.




Klana girme şartlarınız;
-Her hafta pazar günleri kontrollerimiz oluyor ve 50 bağışın altı olan insancıklar klanımızdan atılıyor(aktiflik için).
-Klan sandığına yararı, katkısı olmayanlar klandan atılıyor(1. ile aynı sebep).
+2000 kupa gereklidir 1800 üstü olup da 2000 olmayanlar bana ulaşsın kupayı düşürür alırım sizi geri 2000 e alırım kupayı.

*Amacımız; her klanın amacı gibi git gide büyümek ve Yerel Klanlar'da ilk 200 e girmek.

Klanımızda büyük olma şartları;

-Her pazar günü bağış kontrollerimiz olmakta, 200 bağış üstü olan kişiler "Büyük" olarak terfi ettirileceklerdir fakat diğer hafta bağışı 200 olmaz ise rütbeleri düşürülecektir.
-Her pazar günü gelen "Klan Sandığı" etkinliğinde en çok yararı olan ilk 3 "Büyük" olarak terfi ettirileceklerdir fakat diğer hafta tekrardan ilk 3 de rütbeleri düşürülecektir.
Şimdi "la ne gerek var bu kadar kasmaya" diyebilirsiniz fakat "Büyük" rütbesine bir ayrıcalık getirmek istiyoruz herkeste olan birşey olmasını istemiyoruz bu yüzden böyle bir sistem getirdik.

Klanımızın ekran görüntüsü:

Continue reading..

  " ...... "
Gönderen: HieFX ™ - 16-01-2017, Saat: 21:41 - Cevap Yok

[Resim: X9jo0R.jpg]

Continue reading..

  http://ban.wasdzone.com/istatistik
Gönderen: DeatChester - 16-01-2017, Saat: 19:26 - Cevaplar (4)

http://ban.wasdzone.com/istatistik link ne zaman düzelecek ?

Continue reading..

  Eski mapler nerde artık ...
Gönderen: BigThunder - 16-01-2017, Saat: 11:07 - Cevaplar (9)

Komutçular ve oyuncular... Nerede o eski mapler undertale obama oynamaktan bıkmadınız mı? Dojo nerede ? Party nerede ? ... Relre ve Kobrasyas a sesleniyorum. Komutçulara oylamaya eski efsaneleri de koymasını söyleyin. Ne zaman baksam space obama undertale ...

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 30 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 30 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)