Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  Az biraz Hüzünlü :(
Gönderen: Whylyder - 23-01-2017, Saat: 14:30 - Cevaplar (4)

Sa beyler ben whylyder bugün yarın internetim kesilebilir ve uzun bir süre giremeyebilirim bu yüzdende size cs go ya başlama ve bugüne kadar ki kısmı paylaşıcam:
Ben cs go ya babamın aldığı sanal kartı merak ederek başladım şöyle oldu babam bir gün eve geldi elinde kağıt falan banka kağıtları dedimki bunlar ne internetten işi için sanal kart aldım falan dedi bende sevindim çünkü cs yi baya uzun zamandır almak istiyodum ve  bu bir fırsattı diğer gün uyandım yemekten sonra söyledim ona falan bunu almak istiyorum dedim neyse bişey demedi aldı girdik bilgileri satın aldım ama nasıl mutluyum görmeniz lazım 2 sene oldu galiba aldım indirmeye başladım tam biticek 2 saat bekledim çünkü inmesini daha inmedimi dedi yok dedim bitmek üzere dedim indikten sonra bi heyecan girdim yüzüm gülüyor falan girdim silah yarışına oynadım tamam dedim ben bundan başka bişi oynamam neyse kapattım pc yi diğer gün oldu açtım markete girdim birbirinden güzel skinler bıçaklar awpler ak ler neyse paramın yettiği kadarını ben ininial le aldım falan param bitti tabi gözüm döndü skinlerden falan aklıma şeytan lık geldi dedim ben babamın neden kartını almıyorum zaten takip etmiyor ne aldığını falan gittim aldım telofonunu o uyurken aldım bilgileri bi kağıda kaydedip çekmecesine koymuştu girdim falan her 10 günde bir 10 20 tl atıyodum baya bi skinim olmuştu neyse bir gün farkına vardı çok kızdı dövmedi ama çok kızdı ben kıpkırızı oldum gidip oyunumu sildi kızamazdım 1 ay 2 ay 3 ay derken baya bi geçti yaz tatili oldu daha oyunu 1 hafta oynamıştım rekabetçi girebilmek için gerekli seviyeye bile gelememişim yaz tatili oldu ben oyunu dedim yükliyim babamda fark etti dedi niye indiriyorsun genemi para yükliycen falan kızdı  benim nevrim döndü tabi 2 -3  hafta konuşmadım onunla falan sonra gene ben indirdim dedim umrumda deil isterse dövsün çünkü pcde başka oyun yok canım sıkılıyor neyse söyledim ona söz verdim falan tabi baya 300 tl falan skin almışım adam haklı indirdim bu sefer jb videosu gördüm abi beğendim tabi komutçuluğu falan sw aradım böyle adam akıllı neyseki şanslıydım 2.serverim wasdzondu girdim böyle komutta anarşift vardı galiba sevdim serverı fanteziler isyanlar falan derken bugün geldi çattı çok üzlüyorum bende ama istediğim bölüm yazılım  ve biraz zor gelcek seneyi düşünüyom zaten yani 2 seneden fazlda giremeyebilirim birilerinin hakkına girdiysem helal etsin benimkide size helal olsun yendiyse kazandıktan sonra ama mutlaka geri gelirim sağlıcakla kalın yarın öbürgüngiremezsem ditye Heart Heart Heart Heart

Continue reading..

  konu kilit
Gönderen: seyt4n - 23-01-2017, Saat: 02:43 - Cevaplar (4)

Oggan abi şimdi sen konu kilit yazınca direk konu kapanıyomu yoksa senin + bir şey yapmana daha gerek varmı ? Bide böle konu kilit yazınca havalı duruo

Continue reading..

  Yarıyıl Karne Hediyeniz bizden :)
Gönderen: relre - 23-01-2017, Saat: 00:28 - Cevaplar (6)

[Resim: 16265823_869189113218803_775860347176711...e=591696A6]

Merhaba gençler,

Okulda bu dönem Taktir veya Teşekkür belgesi almışsanız size minik bir ödülümüz var.
Taktir Belgesi alanlara: 2000 kredi
Teşekkür Belgesi alanlara: 1000 kredi

Belgelerinizin bu döneme, yıla ait olması gerekmektedir. 
Hediyeyi kazanmak için oyun ve forum nickinizi yazarak,
belgenizin fotoğrafıfacebook sayfamıza mesaj göndermeniz yeterli.

*Lütfen belgenizin görüntüsünü burada paylaşmayın.

Continue reading..

Rainbow uzun süre yokum
Gönderen: 4pro bey - 22-01-2017, Saat: 22:54 - Cevaplar (3)

uzun süre yokum



Eklenti Dosyaları Tırnak(lar)
   
Continue reading..

  Ban mı yedim acaba?
Gönderen: BOZGURT54 - 22-01-2017, Saat: 21:31 - Cevaplar (5)

Bugün her zaman olduğu gibi server a girdim sonra çıktım sv den geldim açtım oyunu sv ye girilmiyor bekledim 1 saat.. 2 saat.. 3 saat belki daha fazla topluluk sayfasında wasdzone çıkmıyor ban yemiş olma ihtimalim var mı ?

Continue reading..

  KÜFÜR
Gönderen: prodaX - 22-01-2017, Saat: 19:31 - Cevaplar (2)

http://hizliresim.com/AnMgGB bu arkadaş kişisel olmayıp çoğu kişinin anasına sövmüştür.

Continue reading..

  OKAN ABİ KARNE OLAYINI DUYUR
Gönderen: SexyKıvançYıldı - 22-01-2017, Saat: 15:05 - Cevap Yok

Okan abi lütfen karne olayını duyurur musun.

Continue reading..

  FOTOĞRAF
Gönderen: bozdemir0551 - 22-01-2017, Saat: 12:19 - Cevaplar (1)

ARKADA W YAZAN WASDZONE FOTOĞRAFI YAPABİLECEK ARKADAŞ VAR MI ALTINA DA    ImPossibLe'   YAZARSA İYİ OLUR <3

Continue reading..

  happy Birthday
Gönderen: UğurcanAkkaya - 22-01-2017, Saat: 10:48 - Cevaplar (14)

Doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere engin abi  Heart Heart Heart Heart Heart Heart Heart Heart 

Continue reading..

  Wasdzone bhop sunucusu
Gönderen: dragonite - 22-01-2017, Saat: 09:44 - Cevaplar (22)

wasdzone bhop sunucusu açsak nasıl olur sizce arkadaşlar ? var mı önerisi olan
fikirlerinizi bekliyorum  xd   Heart Heart 

benim fikirlerim  şunlar
+left + right komutları olmucak
hook olmucak
 128 tick olucak 
map bitirme  , map rekoru gibi durumlarda  puan alıp bi rank sistemi olucak
arada mg falanda açılabilir

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 26 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 26 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)