Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  Merhaba yakışıklı
Gönderen: Swallow - 26-01-2017, Saat: 08:03 - Cevaplar (13)

Dikkatini çektim galiba adım hamza. beni tanıyanlar tanır. bazıları darbeji bazıları aşiret babası bazılarıda bağcılar kekosu olarak. Big Grin
bunlardan farklı hakkımda başka şeylerden de bahsediyim. 

Hayatta nerdeyse hiçbirşeyi ciddiye almam ve Hayatımdan bahsetmeyi fazla sevmem (şuan istisna tabiki). cs oynamaya başlayalı tam olarak bilmiyorum ama 6 veya 7  yıl oldu. cs 1.5  1.6  source  go  oynadım aralarında en unutulmazı tabikide 1.6 idi. neden bilmiyorum ama 1.5 yıllık sevgilim benden 1  ay önce saçma sapan bi film konusu yüzünden ayrıldı. 

Neyse hala okumaya devam ediyosan canını biraz daha sıkıp wasdzone ile tanıştığım günü anlatıcam .3

Yine güneşli bi gündü. saçma sapan bir kabus görmüştüm yataktan somurtarak kalktım. kavruluyordum yaz sıcagı naparsın.
gidip bi yüzümü yıkayayım dedim. doğruldum ve lavaboya yöneldim. yüzümü yıkadıkdan sonra genelde ya arkadaşlarımdan 
bi mesaj alırdım cıkıp gezerdim yada fetöcü dayımın yanına gider laflardım. ama o gün pc ye oturmak daha makul geldi nede 
olsa yeni pc toplamıştım onca zahmetle. pc yi açtım cs go ya girdim biraz ısındıkdan sonra dust 2 serveri aramaya koyuldum 
e sonunda buldum tabi 128 tick mis gibi server tam giriyim dedim elim kaymış altındaki servere girmişim. bi helaya kalktım 
geldim bi de ne göreyim . jaildeyim. birden 1.6 daki jail anılarım canlandı 3000 saat cs 1.6 oynamışsam 1000 i jaildi. dedim
bari bi oynayayım hem buralar nası görmüş olurum. şansıma o gün hatırlıyorum moonov komuttaydı tatlı komutuyla beni oyu-
na ısıtmayı başardı bende burda  1 2 hafta takılmaya karar verdim günler geçti gece gündüz derken komut vermeye karar vrdm.
1 2 hafta daha ısındım sw deki komuta kurallara insanlara çok iyi kişilerle karşılaştım. çok iyi ortamla karşılaştım derken bu lanet
şeye bağımlı oldum ve komutculuguda en sonunda aldım. insanları güldürmeyi ve ortama katılmayı sevdiğimden olsa gerek 
gösterdiğim ilgiden daha fazlasını gördüm. 1 aydır falan gözükmüyorum ortalarda yoktum ama geri döndüm sayılır yine bu ortamda bulunucagım için mutluyum..

Halamı okuyosun yakışıklı? Wasdzone gibi bir klan ne gördüm ne içinde bulundum..

Continue reading..

  Toplantı konusu
Gönderen: Flexible - 26-01-2017, Saat: 00:33 - Cevaplar (10)

Selâmün Aleyküm Beyler 
Çok önemli bir sebepten dolayı son toplantıya katılamadım ve 1 haftaya yakın süredir girmiyorum ve giremeyecegim. Son toplantı da konusunu hatırlamadığım ama konuşulacak bir konu var di , basit bir şekilde önemli konuşulan şeyleri yazabilecek var mı?

Continue reading..

  Bİ BAKARMISIN YAKIŞIKLI. EVET SANA DEDİM.
Gönderen: Swallow - 25-01-2017, Saat: 17:50 - Cevaplar (6)

http://www.strawpoll.me/12193799

Continue reading..

  Fun Mod Etkinliği
Gönderen: relre - 25-01-2017, Saat: 15:46 - Cevaplar (8)

Merhaba,

Jailbreak sunucumuzda her pazar saat 15:00'dan 18:00'a kadar Fun Mod etkinliği yapılmaktadır.

Nedir bu Fun Mod etkinliği?
7/24 Jailbreak oynadığımız için sıkılıyoruz haliyle bunun için eğlenme amaçlı 3 saat boyunca farklı modlar açılmaktadır.

Fun Mod etkinliğinde ne oynanır?
3 saat süren etkinlikte tamamen karışık olarak aşağıdaki modlar oynanabilir.

  • Mini Games - KZ'den tut Strafe Jump'ına kadar farklı farklı kulvarlarla harita bitirilmeye çalışılır.
  • Multi Games - Haritalarında çok oyun seçeneği mevcuttur. Her el farklı bölümler açılır.
  • Truck Wars / Tır Savaşları - CT'nin tırı korumaya, T'nin tırı çalmaya çalıştığı oyun modu.
  • Hunger Games / Açlık Oyunları - Herkes tek. Yaşam ya da ölüm.
  • Saklambaç - Karanlık ve sır dolu haritalar açılarak saklambaç oynanır.
  • Tellioğulları vs Seferoğulları - Yeşil vadiye hakim olmak uğruna kıran kıran mücadele edilir.
  • Starwars - Işın kılıçlarının havada uçuştuğu oyun modu.
*Etkinlik kazananlarına 250 kredi hediye edilir.

Continue reading..

  Boşu Boşuna Kaptanlık Aldım
Gönderen: Cheff - 25-01-2017, Saat: 13:03 - Cevaplar (5)

Ben Kpatanlığı Neden Aldım ki Okan abi hani sen demiş din Kaptanlar !porn yazınca erşan abi gelicek diye !!! (!direnerşan)

Continue reading..

  Oyun büyük uyan!!!
Gönderen: Whylyder - 25-01-2017, Saat: 11:32 - Cevaplar (1)

İnterneti kestik bugün arayıp diyorlarki sınırsız internet 39 tl bize özel bide bak hele bak Big Grin xD la daha geçen yeni gelen herkese 39.90 diye broşürler vardı yerde

Continue reading..

  Town of Salem
Gönderen: metnmanv - 25-01-2017, Saat: 02:01 - Cevaplar (1)

Öncelikle herkese merhabalar 
Town of Saleme yeni başlamamla birlikte baya sevdim. Burdanda tos a sahip olan arkadaşlar varsa beraber oynayalım diyorum arkadaşlarla oynayınca harika zevkli bir roleplay oyunu oyunun ayrıntılarını 

( https://forum.donanimhaber.com/town-of-salem-roller-ve-taktikler--117205115

http://www.oyunboku.com/p/town-of-salem-rolleri.html )

bu iki konudan bulabilirsiniz. internet üzerinden bedava oynanıyor sanırım 10 tl yi çok görmeyenler steamdan satında alabilirler oyun boyutu küçük zaten 1 gb kadar steamdan alınca birde oyun için para veriyor yanlış bilmiyorsam ben oynarım sevdim hoşuma gitti ilgimi çekti diyen olursa aranızda hergün tsdeyim (John Reese) aynı zamanda beni steamdan ekleyebilirsiniz. 
steam link : http://steamcommunity.com/id/John2793/

şimdilik bi 3-4 arkadaş oynuyoruz bir oyun max 15  kişiden oluşuyor sormak istediğiniz birşey varsa bu konu altındanda ulaşabilirsiniz. birde ts'ye bi ToS odası isterim :Smile herkese iyi günler

Continue reading..

  PC ekipmanından anlayalar..
Gönderen: BOZGURT54 - 24-01-2017, Saat: 22:47 - Cevaplar (18)

Selamün aleyküm gençler öncelikle...
 Bildiğiniz üzere komutçu olacaktım vs. pc olmadığı için olamadım işte zamanı geldi bilgisayardan ve teknolojiden zerre gram anlamayan ben WASDZONE ailesine sormak istedim müsadenizle ;
Pc den anlayan pc toplama sitelerini bilen uygun fiyatları kovalayan ya da pc toplama şunu al ya da laptop al bilmem ne en ufak yararlı bilggisi olan ekipman toplama siteleri bilen uygun fiyatlarda konunun altına zahmet olmazsa bi el atsın komutçu olunca harika planlarım var kaçırmayın 
Allah şimdiden razı olsun <3 <3

Continue reading..

  Wasdzone Minecraft Sunucusu?
Gönderen: reXaheNs'~#KzA - 23-01-2017, Saat: 23:07 - Cevaplar (8)

SelamünAleyküm

Minecraft sunucusu açılsa nasıl olur ?

-GruopManager Nasıl olmalı örn;
Yönetim,Admin,Builder,Rehber,VIP,WasdzoneVIP,gibi eklemek isterseniz 
Yorumda belirtin

-Csgo Jb Sunucusundaki gibi Slotlar olması nasıl olırdu?
Slot1,Slot2,Slot3,Slot4,Slot5,MSlot gibi
Rütbe sistemi her hafta ts3 adresinde toplantı yapıldığında rütbesi artması

-Sunucu için Site gerek var mı?
Mesela Oyundan /register şifre şifre yapaması yerine 
Siteden Kayıt olup Oyuna giriş yapabilmesi

Server Sunucusu : Faction,Survival,SkyBlock,SkyWars,HungerGames,MiniOyunlar veya HuB
Hangisini olmasini istersiniz?

-CSGo daki gibi Kasa sistemi gelsin mi?
-Serverde Edit İtem Satılsın mı?
-Server Market pahalı mı olmalı?
-Serverde Event hangi günlerde ve hangi Saatlerde olmalı? Not: ( Otomatik Event )


Hile Olarak Sadece Xray izin verilsin mi verilmesin mi? NoT: ( Duruma göre değişebilir )

Eskik varsa Belirtin Bir çoğumuz Minecraft oynamıştır. Ekstra eklemek istediği birşey varmıdır? Örn: Şunu söylersem Sunucu için iyi olur gibi?

Teşekkürler.

Continue reading..

  50 TL yutan RELRE PATIR Atemesi
Gönderen: Cheff - 23-01-2017, Saat: 22:23 - Cevaplar (5)

Arkadaşlar Bu yazıyı Yaptığım hattadan dolayı yazıyorum. !!
Kaptanlık almak için finasbank atemesine gittim bilgiler mi girdim para kısmına 25 tl yazdım ama 50 tl attım 25 tl yi geri verme düşüncesiyle ama RELRE PATIR Atemesi Parayı Hüpledi,Emdi,Doğradı Siz Siz olun o Atemeye Doğru pata atın. Sad

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 26 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 26 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)