Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


Video WASDZONE PRO/PUB TROLL - JB KIZ MISIN OYUNU
Gönderen: le joidA ▲ - 03-02-2017, Saat: 05:35 - Cevaplar (6)

Takılmalar olmuş fakat güzel video çıktı ortaya Big Grin
AirCrack-NG, w7 ifşa XD

Continue reading..

  Kfr etme krdşm
Gönderen: Negro 3 Patas - 03-02-2017, Saat: 01:06 - Cevaplar (10)

kardeşim inan bende istemezdim atmak fakat kaptansın be utan azıcık



Eklenti Dosyaları Tırnak(lar)
   
Continue reading..

Shocked CS:GO'nun Geleceği
Gönderen: Skylue - 02-02-2017, Saat: 20:49 - Cevaplar (1)

Gabe Newell Reddit “Bana Soru Sor” Özeti
CS:GO’da kaç kişi çalışıyor?
“20-30, her zaman olduğu gibi”

CSGO için Source 2 motoru ne zaman gelecek?
“Source 2 birkaç grup sistemin yeniden yazılmasından oluşuyor. CSGO için ise, biz bu yeni sistemleri onun özgün yararlılığına göre değerlendiriyoruz. Bazı CSGO yeniden işlemleri “rework” devam ediyor, Source 2’nin parçalarının kullanımını sağlayan kullanıcı arayüzü gibi. Diğer sistemlerde belki bu işleme katılabilir. Bazı Source 2 sistemleri ise CSGO için asla doğru olmayabilir. İlgili Anekdot: Bize eskiden Majors’ta Source 2 ele alındığında sorardık “Source 2’nin CSGO için ne yapmasını umuyorsunuz?” ve bunun cevabı bir süre için “Hitboxların daha iyi olmasını bekliyorum.” du. Herşeyi Source 2’ye aktarmak aslında bu sorunu çözmezdi. Bizde ileri gittik ve daha iyi hitboxlar yapmak için zaman harcadık.

Açıklama: Kısacası Source 2'yi CS:GO'ya uydurmaya çalışıyorlar. Ayrıca bilmeyenler için;"hitbox" vücuttaki bölgelerin ne akdar hasar alacağını ayarlayan bir algılama sistemidir.

Valve’den CSGO’ya bir topluluk temsilcisi atamanın bir yolu var mı? Toplulukla sık sık iletişim halinde olabilecek ve yapımcılar ve topluluk arasında anlaşma sağlayabilecek biri.
“Bizler topluluk menajerleri almayı göz önüne almadık çünkü genellikle oyun güncellemeleri çıkararak iletişim kurmayı tercih ediyoruz. Toplulukta olan söyleşileri bozmaktan kaçınıyoruz, bu nedenle de çoğu zaman sessiz kalmaya eğilimli oluyoruz. Ama verebileceğimiz yararlı bilgiler olduğunda o işi birlikte söyleşilerde hallediyoruz.”

Açıklama: Topluluğu kendi haline bırakıyoruz ki aralarındaki diyaloglar bitmesin diyorlar galiba. Çok saçma bence Big Grin

Bizlere Counter-Strike (genel olarak global offensive ve serisi)’nin yol haritasının içyüzünü anlatabilir misiniz? Valve’nin oyunun geleceği ve/ya da topluluk için herhangi bir önemli hedefi var mı?
“Yol haritası hakkında, 2017 için önceliklerimiz Panorama’yı  kullanıcı arayüzü (UI)  ile değiştirmek , CS:GO’yu fanlarının olduğu yerlerde daha çok yerde ulaşılabilir yapmak, CS:GO’ya ve anti-cheat’e kolay ulaşımı olmayan (Çin gibi) yerler için. Ayrıca bugları düzeltmeye ve yeni özellikler eklemeye yıl boyunca devam edeceğiz, geçmişte olduğu gibi.

Açıklama: wikipedia: Kullanıcı arayüzü, veya kullanıcı arabirimi (İnsan Makine Arayüzü) insanların bir makine, cihaz, bilgisayar programı ya da karmaşık aletlerle etkileşimini sağlayan yöntemlerin bileşkesine verilen addır. Panorama ise Valve'nin geliştirdiği yeni bir sistem bu da oyundaki performans ve kalitede artış göreceğimizin bir göstergesi.

Bizlere ilerideki güncelleme içeriklerinin sıklığı hakkında bilgi verebilir misiniz, özellikle operasyonlar hakkında?
“Güncellemelere her ya da iki haftada bir devam etmeyi planlıyoruz. Operasyonlara gelince, onun için ayarlanmış bir program yok. Düşündük ve bu işin, odaklanmayı seçebileceğimiz diğer işlerle bağıl olduğuna karar verdik ve diğer geçmiş işlerimiz ürün için daha iyi göründü. Örmeğin, 2016’nın sonunda Inferno’yu çıkarmaya, HRTF ile çevresel sesi geliştirmeye, katınılabilir halka açık lobiler yapmaya ve bazı uzun zamanlı işlere devam etmeye karar verdik.”

Açıklama: Operasyonlar yerine başka şeyleri yapmayı seçtik. Diyorlar.

CSGO major’da olmayı planlıyor musunuz? Orada olmanız gerçekten harika olurdu ve valve’nin CSGO ya gerçekten dikkat ettiğini gösterirdi.
“Eminim ki ileride birine katılacağım, sadece zamanlama.

Swag’ın banı kaldırılacak mı?
“Brax tam bir sürtük.”


İngilizce Kaynak: https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/5olz97/gaben_ama_summary/

Continue reading..

Heart Kısa süreliğine görüşmek dileği ile
Gönderen: FLASH - 01-02-2017, Saat: 16:24 - Cevaplar (1)

Yaklaşık 2-3 günlüğüne evden ayriliyorm bu süre içerisinde jb ye pro ya falan gelirmiyim bilmiyorm 
O yüzden kendinize iyi bakın geldiğimde görüşürüz allaha emanet herkes 

Özleyen olursa arasın xd : 05379927057 
Hadi kaçtım

Continue reading..

Rainbow WasdzoneCraft SERVER AÇILDI :)
Gönderen: reXaheNs'~#KzA - 01-02-2017, Saat: 12:23 - Cevaplar (16)

Herkeze öncellikle SelamünAleyküm
Minecraft serveri kafama göre açmadım Okan abi ile konuştuk felan anlaştık tamam dedi ve bende serveri açmaya karar verdim ve açtım

+15 veya +20 IronVIP Çekiliş Olucaktır.
-Alımlar şuanda Sadece Rehber olucak ve Yetkililer Tarafından Seçilcek

-Vip Özelliklerinden bahsetmek isterdim ama biraz siz merak edin ve oyunda /viplbilgi Yazarak vip bilgi ulaşabilirsiniz.
-Serverde Rütbe Sistemi var.
-Arsalarda /fly kullanama bilme özelliğiniz bulunmakta.
-Serverde Edit olsun diyen var ama biz sadece EDİT Kazma Yapmaya Karar verdik ve Bunu Bir ücret Karşılığı satıcaz.
-Server Kolay ve zor durumu : Ne kolay ne Zor diyebilirim tam ortasını bulduk Smile
-Event Saatleri : Daha belirlenmedi ama yakında eklenecek
-Serverip : wasdzonecraft.batihost.com
-Sürüm : 1.7.X / 1.8.X Desteklemektedir.
-Herkez Girebilir Smile
--------------------------------------------------------------------------------------
Serverde Emeği geçen Tüm Arkadaşlarıma Teşekkür Ederim Smile
Ferdi Telci, Cem Akter <3
-----------------------------------------------------------------------------

Continue reading..

  MAP ÖNERİSİ
Gönderen: BigThunder - 01-02-2017, Saat: 12:03 - Cevaplar (5)

https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...er_jail_v1    SUMMER JAİL
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...b_renegade        RENEGADE
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f..._rebellion  REBELLİON
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...b_facebook        FACEBOOK
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...irway_csgo   FAİRWAY
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...mezdeke_v2     MEZDEKE
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...oonjail_v2     MOONJAİL
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...b_rehab_f1          REHAB
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...s_spy_v1-3    SPY
http://gamebanana.com/maps/193424         TROPİCAL İSLAND
http://gamebanana.com/maps/193864         VİSBY
http://gamebanana.com/maps/190281         FORTİFY
http://gamebanana.com/maps/190679         TURKEY MİNECRAFT
http://gamebanana.com/maps/190383         SNOW_v2
http://gamebanana.com/maps/175490         COLOURFUL
http://gamebanana.com/maps/190046         UZAY İSTASYONU
 http://gamebanana.com/maps/185706        MİNİ PLANET MİNECRAFT 
http://gamebanana.com/maps/186205         PRG CARBON
http://gamebanana.com/maps/183193         DREAMJAİL WATCHTOWER
http://gamebanana.com/maps/181789         HOSTİLE 
http://gamebanana.com/maps/180517         BLUE_v2
http://gamebanana.com/maps/179734         BATTLEFORCE 

Continue reading..

  Mutlu yıllara S-LOW-tech
Gönderen: KavuncuAmca - 31-01-2017, Saat: 14:41 - Cevaplar (7)

Nice senelere Ahmetim, doğum günü kutlu olsun :d

Continue reading..

  [REHBER]STEAM ÇİZİM ATÖLYESİNE NASIL ARKAPLANLA UYUMLU GÖRSEL EKLENİR?
Gönderen: le joidA ▲ - 31-01-2017, Saat: 14:39 - Cevaplar (19)

Video biraz acemice oldu fakat yinede öğretebilmişimdir umarım Big Grin

Kullanılan kod: document.getElementsByName("image_width")[0].value = 1000;document.getElementsByName("image_height")[0].value = 1;


Kullanılan site: https://steam.design/

Continue reading..

  REPORTLAMAYAN BİZDEN DEĞİLDİR
Gönderen: WalterQS - 30-01-2017, Saat: 17:41 - Cevaplar (4)

http://steamcommunity.com/profiles/76561198338735213 başka birisini taklit etmekten report pls, çocuğu ekledim ben cem sen kimsin diyor helal vallahi artık kafası nasılsa gerçek hayatımıda taklit ediyor....
Edit: İsmini değiştirmiş ama önceki isimlerde hala varım report beyler yinede

EDIT 2: Bir tane daha buldum beyler hadi http://steamcommunity.com/profiles/76561198333654727

Continue reading..

Question PC'den gelen tuhaf ses!
Gönderen: `KieyraS# - 29-01-2017, Saat: 21:20 - Cevaplar (5)

Merhabalar.Anlayan varmı bilmiyorum ama ilk defa böyle birşeyle karşılaşıyorum.2-3 gün önce JB sunucusunda oynarken tuhaf bi ses geldi uğultu gibi.Maptendir deyip geçtim.Ardından bu olay 2-3 defa daha tekrarladı.Ve sadece oyunda değil.TS3'de falanda devam etti.PC'nin dışından geliyo desem kulaklığı taksamda aynı ses geliyo.Yardımcı olursanız sevinirim...

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 32 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 32 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)