Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  Az kültürlenin
Gönderen: Swallow - 05-02-2017, Saat: 18:15 - Cevaplar (3)

olm ts3 de kime sorsam o kim diyo kimsemi tanimiyor lan bu adami http://michaelsikkofield.blogspot.nl/ okuyun yararlı

Continue reading..

  DİKKAT
Gönderen: bismillah01 - 05-02-2017, Saat: 16:46 - Cevaplar (1)

Evet Arkadaşlar Pro/Pub Kuralları Vereyim

1/KÜFÜR EDİP KAÇANLARA OYUNA GİRDİĞİ ZAMAN SİLENCE KOMUTU UYGULANIP 10400 DAKİKA YİYECEKTİR (1 HAFTA).

2/OYUNA GİRDİĞİNİZ SLAM PROGRAMINDAN MÜZİK SES VEYE KÜFÜR İÇERİKLİ MÜZİKLER AÇTIĞINIZDA İLK BAŞTA UYARILIRSINIZ SONRA 60 DAKİKA MUTE BAN YERSİNİZ.

3/OYUNDA !report SİSTEMİ MEVCUTTUR OYUNDA ADMİN YOKKEN !report YAZARAK HANGİ ŞİKAYETİNİZ VARSA YOLLUYORSUNUZ BİZEDE PM OLARAK GELİYOR GEREKSİZ KULLANIMI CEZALANDIRILIR.

4/KÜFÜRLÜ SS LERİNİZ VARSA FORUMDA KONU AÇIP (YERİNE GÖRE) ORADAN ŞİKAYETİNİZİ DİLE GETİREBİLİRSİNİZ GEREĞİ NEYSE YAPILACAKTIR.

5/ŞAHISA YÖNELİK OLMADIĞI SÜRECE KÜFÜR SERBEST AMA AĞIR KÜFÜR EDENLEREDE ŞAHISA YÖNELİK KÜFÜR OLARAK ALGILANIR VE GAG ATILIR.(KEŞKE HİÇ KÜFÜR OLMASA Big Grin)

BU KURALLARA UYARSANIZ SEVİNİRİM SAYGI VE SEVGİ ÇERÇEVESİNDE KALALIM Big Grin

İYİ FORUMLAR
İYİ OYUNLAR

/

Continue reading..

  NASIL KARAMBİT SOLGUN KODO ALCAZ
Gönderen: KARBONAT erkan - 05-02-2017, Saat: 16:32 - Cevaplar (2)

Dayılar nasıl karambit solgun kodu alcaz bi bilgi verinde alak bizde cs go da karambit sahibi olak

Continue reading..

  Pro Public'de her türlü küfür.
Gönderen: Gondi'h - 05-02-2017, Saat: 15:55 - Cevaplar (1)

Öncelikle selamun aleyküm pro pub genel sohbet yerine açıyorum başka bir konu alanı olmadığı için kusura bakmayın.
Bugun saat 14:52 sıralarında 2arkadaş ana bacı birbirlerine sövdüler bende farketmez(onur) abiye söyledim foruma konu açmamı söyledi bende dediğini yapıp açtım. Şu ss'leri bırakıyım ben gerisi size kalmış.
SS1 = http://i.hizliresim.com/AnaplB.jpg
SS2 = http://i.hizliresim.com/bk3Wom.jpg
SS3 = http://i.hizliresim.com/Mo7rMM.jpg
 

İyi günler ilgilendiğiniz içinde teşekürler.

Continue reading..

  özür diliyorum
Gönderen: bismillah01 - 05-02-2017, Saat: 13:12 - Cevaplar (2)

Cumartesi akşamı pro/pub troller gelmişti maalesef ne mute nede gag atabiliyordum (isim kabul etmiyordu !admin yoktu)

küfür ettim kendimi tutamadım tekrardan özür diliyorum oyunculara herhangi bir rahatsızlık verdiysem

iyi oyunlar iyi forumlar diliyorum ..

Continue reading..

  Aniden Takılıyor
Gönderen: bismillah01 - 04-02-2017, Saat: 11:48 - Cevaplar (2)

Herkese Selamın Aleyküm 
Bayadır Evde CS Giremiyorum Çünkü  aniden donuyor ve beklemek zorunda kalıyorum diğer oyunlarda kasma sorunu yokken donma felanda yokken tek csgo da oluyor bileniniz varsa yazabilirse çok memnun olurum iyi forumlar 

Sorun çözüldü

Continue reading..

  Gameİst + Det step
Gönderen: seyt4n - 04-02-2017, Saat: 04:27 - Cevaplar (1)


http://i.hizliresim.com/r6rQV3.jpg
 
Fotoğrafta gördüğünüz gibi det step enes arkadaşım ile gameistte wasdzone forumu acıp baktık abiler ters ters bakmasa daha iyi olurdu ama olsun güzeldi Big Grin 
dabılyuasedezon heryerde

Continue reading..

  Forumun Islevini yitirmeye baslamasi
Gönderen: FuelaMariner - 03-02-2017, Saat: 23:13 - Cevaplar (2)

Basligi biraz click bait tarzi yapmis olabilirim ama son zamanlarda bence hepimizin fark ettigi biseyi dile getirmek icin actim.
Son zamanlarda nezaman foruma girip 2-3 konuya goz atmak istesem son mesaj atilanlar kisminda ve yeni acilan konularda cogulugu sikayet icerikli konular kapliyo bilmiyorum nezaman bukadar guc kavgasi olustu aramizda nezaman kim daha uzaga tukurucek der gibi kavgalar cikti ama.Su sikayetleri once kendi aranizda halletmeye calissaniz en azindan JB kismi icin cunku Forumun jb kismini girdigimde genel sohbette yaratici seyler komik seyler yada bilgilendirici bilgiler gormek beni oldugu gibi bircok forum kullanicisii mutlu edebilir.
Son olarak bir tavsiye Team Speak 3 adresimizde yetkililer gunun nerdeyse her saati var oncelikle sorunlari onlarla birlikte konusrarak halletmeye calissaniz yada ne biliyim team speak de ya da steamden ozel mesaj atarak aranizda halletseniz.
Ve son kucuk not ForumDa gorusuruz

Continue reading..

  Birdaha Turnuva !!!
Gönderen: Cheff - 03-02-2017, Saat: 20:44 - Cevaplar (2)

Burdan Okan ''RELRE'' Patıra Sesleniyorum 
Lütfen Birdaha D2 Turnuvası Olsun Yotube kanalınada vidyo çıkar. Smile

Continue reading..

Rainbow uzun süre yokum
Gönderen: 4pro bey - 03-02-2017, Saat: 13:04 - Cevaplar (5)

uzun süre yokum

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 61 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 61 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)