Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  Kavuncu Amcaya (Berkay)
Gönderen: Aiakos - 15-10-2016, Saat: 13:24 - Cevaplar (11)

Doğum Günün Kutlu Olsun  Smile Berkay

Continue reading..

Heart ErenGG :)
Gönderen: PrinceofKnights - 15-10-2016, Saat: 01:57 - Cevaplar (4)

Merhaba ben Ferdi. 18 yaşındayım. İstanbul'da bir anadolu lisesinde 12. sınıf okuyorum. Hedefim İTÜ bilgisayar/makine mühendisliği. Neyse, bu güzel ortamda 4-5 aydır bulunmaktayım. 1.6 da JB ile yıllarımı harcamışlığım vardır. CSGO'ya geçince beğenmemiştim. Ta ki bu ortamı yakalayıncaya kadar. Daha ilgili bir ve çocuk olmayan bir yönetim olması kesinlikle beni buraya çeken ilk faktör. Kazandığım dostluklar ise bonusu olmalı. Bazen de küçük kardeşim Eren ile burada verdiğimiz komutlar bile yetiyor mutlu olmama Big Grin  .  Kendimi bildim bileli CS'e meraklıyımdır. Multiplayer'e olan başlangıcımdan beri en çok bulunduğum 2. yer burası olmalı. Ha onun dışında bi de YouTube ile uğraşım var ama mağlum eğitim sistemi bizleri robotlaştırdığı için hele ki bir de 12.sınıf olunca insan vakit bulamıyor. Umuyorum ki ona da seneye hızlı bir geri dönüş yapacağım. 
Lafı çok da uzatmak istemiyorum. ErenGG diyip herkesi selamlar sevgilerimi yollarım.  Smile

WASDZONE Candır can !  Heart

Continue reading..

  RELRE BEY SORUM VAR!!
Gönderen: Koiwoki* - 14-10-2016, Saat: 17:44 - Cevaplar (4)

1-)Bu sw ilk kurulduğunda kaç kişiydi?
C-)Ben 32 diye biliyorum
2-)Bu sw Kaç aydır var?
C-)1 yıldır diye biliyorum
3-)Wasdzone ismi nerden geliyor?
4-)Neden Kaptanlık oyunu yok ve market ne zaman 0 lanacak?
5-)Bu sw yi nasıl bu kadar geliştirdiniz
6-)Bu sw ye aylık ne kadar para veriyorusunuz ve sw den kazancın ne kadar o paraları sadece kendinmi alıyorsun yoksa diğer sw sahiplerine dağıtıyomusun(fıççık,themechanic)?
7-)BOŞ Big GrinBig Grin Aklıma Gelmedi :=)

Continue reading..

  wasdzone D2 Turnuvası #1
Gönderen: relre - 11-10-2016, Saat: 17:32 - Cevaplar (53)

Gün geçmiyor ki yeni bi' şeyler bulmayalım...(ego)

Evet arkadaşlar turnuva yapmaya karar verdik. Turnuvanın detaylarını soru cevap şeklinde cevaplayacağım.

Turnuvaya kimler katılabilir?
Yönetim ekibi ve Kaptanların hepsi istisnasız katılabilir. Fakat Komutcular ve Slot eşleşmesi için rütbesi en yüksek olan ve başvuran ilk 9ar oyuncuyu alıyoruz.

Turnuva sistemi nasıl olacak?
Yönetim vs Kaptanlar
Komutcular vs Slotlar

9vs9 şeklinde de_dust2 mapinde PRO/PUB sunucumuzda oynanacak.

Turnuva ne zaman olacak?
15 Ekim Cumartesi Saat 15:00'da başlayacak.

Turnuva kadrosu?


Yönetim:

  1. Anarchist
  2. Wasterin
  3. TheMechanic
  4. Atribu
  5. Mr. Bear
  6. Punisher
  7. VAD3R 
  8. Steven
  9. relre
Kaptanlar:
  1. BigThunder
  2. Farketmez
  3. Saygılı BOT
  4. FLASH
  5. TeksenTR
  6. Kavuncu Amca
  7. KobrasyaS
  8. S4MPLY
  9. Aiakos
  10. Sucuklu AYTARRAGI
  11. Skylue
  12. WalterQS
  13. Slowtech!
  14. Sessiz Hıyar
Not: Kaptanların hepsi katılma durumunda kurayla 9 kişi seçilecek üzgünüz Sad

Komutcular:
  1. Dizzys - mg2
  2. Prince of Knights -dmg
  3. HieFX- mg2
  4. Swallow - supreme
  5. dragonite - nova 3
  6. seytan - nova 3
  7. ekşi limon - nova 4
  8. MooNov - mg1
  9. KaireN - nova 3
Slotlar:
  1. Blaze
  2. Tiqrego -mg1
  3. DeathStep - nova 4
  4. DeathChester- dmg
  5. ÖLÜHAVUZ - nova 2
  6. PuldayS - nova 4
  7. Chef
  8. the last kebab - dmg
  9. BakkalGazi - mg2
Başvuruyu bu konu altına yapıyorsunuz. Başvuru yaparken rütbenizi belirtmeyi unutmayın Smile
Not: Bu C.tesi saat 15:00'dan 18:00'a kadar işi olmayan müsait olan oyuncular başvursun lütfen. Seçilip gelmemeniz durumunda -5000 kredi ceza uygulanır. İyi eğlenceler.

Ödüller:
Yönetim kazanırsa; (BAŞ)
Kaptanlar kazanırsa; 2500 kredi + 5 gün Kaptanlık
Komutcular kazanırsa;
2500 kredi + 5 gün Adminlik
Slotlar kazanırsa; 2500 kredi + 1 hafta Adminlik

Continue reading..

  içerdeki tüm yetkililerin okuması gerek.....
Gönderen: Swallow - 05-10-2016, Saat: 23:13 - Cevaplar (3)

değerli Abiler , Ablalar 

Kalkınma başarısız olmuştur...... Size sorduklarında cevap vermeyin . Kendinizi korumaya çalışmayın onlar sizi suçlamaya kanıt bulmaya çalışsınlar 2 3 ay tutup bırakırlar rahat olun. villada yer kalmadı adam sokucak.
uzaklarda bizde kıtlık çekiyoruz.


AMA ÜMİDİNİZİ KESMEYİN BİRGÜN BİZDE MURADIMIZA ERECEĞİZ.

Continue reading..

  Clouds'umu Geri Verin
Gönderen: Skylue - 05-10-2016, Saat: 13:16 - Cevaplar (1)

Kiloudsu tekrardan aramızda görmek istiyorum. O benim bir parçamdı ve siz onu söküp attınız ehüehüehh
Favori mapımm

Continue reading..

  Öneri Fikir Görüş
Gönderen: Alatab - 04-10-2016, Saat: 19:54 - Cevaplar (1)

Selamun Aleyküm Öncelikle Bir Önerim Olucak Serverde İlk Global Olan Kişiye Adminlik Verilsin Ve De Ondan Sonra Ranklar Sıfırlansın Bir Kişi Tekrar Global Olana Kadar O Yetki Onda Kalsın Ve De Diğer Global Olan Kişiye Verilsin.
 
 Ve De İstek Haritalar Geliyor
 - Cobblestone
 - Vertigo 
 - Aztec
  Gibi Haritaları Pro Public Serverinde İstiyorlar 
   Şimdide İlgilendiğiniz İçin Sağol Kolay Gelsin Smile

Continue reading..

  Gredi Akıyor gençler Sv ye doluşun
Gönderen: FLASH - 04-10-2016, Saat: 17:48 - Cevap Yok

Bazen 100 bazen 98-99 bazen 73 değişiyor ama bol bol gredi geliyor buyrun gelin gençler berabeer kasalım



Eklenti Dosyaları Tırnak(lar)
   
Continue reading..

  Okan abi 99'u Vurdum :* :d
Gönderen: KavuncuAmca - 04-10-2016, Saat: 16:52 - Cevap Yok

[Resim: 0yA9EY.png]

99 GETİRENE HEDİYE VARMIŞ BABA VURDUUUUU TonguePP BEKLİYORUM

Continue reading..

  Oyna daha fazla Kredi kazan!
Gönderen: relre - 04-10-2016, Saat: 12:30 - Cevaplar (5)

[Resim: 14470475_799890620148653_184175800972486...e=58AB5824]

Normalde sunucuda oynadıkca 1 TL ile 5 TL arasında kazandığınız kredi yerine, bugüne özel oynadıkca 1 TL ile 100 TL arasında kredi kazanacaksınız! Etkinlik bugün 00:00'da sona erecektir. 

Not: 31 TL, 99 TL ve 100 TL tutturan arkadaşların ekran görüntülerini buradan atarsanız bir o kadar kredi de ben veriyorum Big Grin

Bir çoğunuz bilmiyordur 1 ile 5 TL arasında kredi geldiğini. Neyse uzatmaya gerek yok 12 saat fazladan para vermek üzücü :/

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 118 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 118 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)