|
Kafamın karıştığı bazı noktalar oldu o yüzden bir daha sormak istedim.
Böyle bir durum olduğunda hangisi uygulanır (m249)
Koruma, komutçudan habersiz alıp sıkarsa ya da T'nin canını indirir veya öldürürse;
Sadece koruma slaylenir.
!slay @ct atılır.
Don
Komutçu kapı açılır açılmaz don verir, tekrardan kapıyı kapatır ve açar. Don bozulmuştur.
Bir Madde
-Komutcu af çıkarmadan can dolduramaz veya veremez.
Bu komutçununda isyan bitmiş olsa bile kendi canını dolduramayacağı anlamına gelmiyor mu?
Hücre içi isyan
Kaçaklardan biri hücreye silah atmıştır. İsyan yok sayılır ve komutçu kendini isyanı bastırana
kadar revleyebilir
Koruma Almak
Toplamda 24 kişi var ve sadece komutçu ctde var diyelim
Korumalar 8-18-24-31 Kişide 1 alınır şeklinde koruma alımı.
24 kişide 3 koruma aldıktan sonra bu rakam 21'e düşüyor. Bu durumda tekrardan 1 ctnin geri t ye atılması gerekli mi?
-Özel koruma sadece BODYGUARD tag’lı oyunculardan alınabilir.
BODYGUARD tag'lı oyuncu izin vermiş ise bir başkası ya da
BODYGUARD taglı oyuncu yok ise herhangi birini özel alabilir.
-Hücre içinde en fazla 1 infaz verebilir. (20 Kişi ve Üstü durumlarda 2 infaz verebilir.)
T kaçak yerinden kaçtıktan sonra ve isyan bastırıldıktan sonra kaçak yerinden kaçma/bugda bırakma/kırma infazı artık geçerli değildir.
Map oylaması için zorunlu mapler (pgg, son, obama, party) haritalarıdır.
Map ve komutcu oylaması komutçu tarafından yapılmaktadır . Eğer komutcu yoksa standart haritalar oylamaya konulmalıdır.
Bunu bir güncellesek mi?
FF zamanında “her şeyin serbest olduğu” söylenilse dahi buradaki “weapon” komutu harici komut kullanmak yasaktır
Bunuda güncellemek lazım.
Alakasız Not
Beleşe oyun varmış?
30 Eylül'e kadar "The Crew"(normalde paralı) i Ubisoft'un sitesinden bedavaya alıp indirebilirsiniz;
https://club.ubisoft.com/en-en/ubi30
|