Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  uzun süre yokum
Gönderen: 4pro bey - 18-02-2018, Saat: 13:09 - Cevaplar (1)

uzun süre yokum

Continue reading..

  2000 Kredi Çekilişi
Gönderen: HowTash - 18-02-2018, Saat: 10:13 - Cevaplar (8)

Herkese Tekrardan Merhabalar 2000 Kredi Çekilişi Yapıyorum Biraz Az Olabilir Ancak Bu Kadar Oluyor.
Katılmak İçin 2 Şey Yapmanız Lazım:
1)Forumda Bana Rep Vermeniz
2)http://forum.wasdzone.com/showthread.php?tid=2359&pid=15724#pid15724 Bu Konuya Gidip Herhangibir Yorum Yapmanız Katılmak İçin Yeterli Olacaktır.

Not: Çekiliş Pazartesi Günü 16:30 Gibi Açıklanacaktır.

Continue reading..

  RAKAN MAİN SORULARI ALACUK
Gönderen: KARBONAT erkan - 18-02-2018, Saat: 09:19 - Cevap Yok

nasıl beyler



Eklenti Dosyaları Tırnak(lar)
   
Continue reading..

Photo Tüm Pet&Hayvan Modelleri İşte Burada!
Gönderen: HowTash - 17-02-2018, Saat: 18:47 - Cevaplar (29)

Sizler İçin Baya Büyük Uğraşlar Sonucunda Bütün Pet Modellerini Buldum.
''x Peti Nasıldır , Acaba Güzel midir? '' Diye Düşünenler Aşağıya Bakabilir.

Panda:
[Resim: 3EpyJj.png]

Köylü Kız Jumo:
[Resim: Gm0RXv.png]

Duskie:
[Resim: 6JgM69.png]

İblis:
[Resim: BLJG9Q.png]

Lil Novası:
[Resim: JQRW7n.png]

Anka Kuşu:
[Resim: z0Jd76.png]

Ninja:
[Resim: 7DEn3P.png]

Macit:
[Resim: ND6B0Q.png]

Kedicik:
[Resim: NZOMBP.png]

Tipsiz:
[Resim: rOJPkM.png]

Pikachu:
[Resim: LDPrra.png]

DİPNOT:
Pet Sahipleri SS Almama İzin Verdikleri İçin Teşekkür Ederim. Pet Sahiplerinin Nickleri:

Panda:HowTash (Ben)
Köylü Kız Jumo: Mind
Duskie:BerkantR7
İblis:Ateist İmam
Lil Novası: Dreamwalker
Anka Kuşu:Flash
Ninja:Berk
Macit:Gallium
Kedicik:Riper
Tipsiz:Ateist İmam
Pikachu:4Pro

Continue reading..

  wasdzone 2. Yıl Çekilişi
Gönderen: relre - 17-02-2018, Saat: 09:18 - Cevap Yok

[Resim: 4aGo5A.jpg]

Merhaba ahali,
2. yılımız yaklaştığı için küçük hediyeler dağıtalım diye düşündük. 

Hediyeler

1x 50 TL Steam Cüzdan Kodu
1x M4A1-S | Hiper Canavar (Az Aşınmış)
1x Age of Empires II HD
1x Rocket League
1x wasdzone Kupa Bardak
1x wasdzone CS: GO Metal Kolye
1x Jailbreak 50.000 Kredi
1x Jailbreak wasdzone Özel Aura
1x oyunhost.net'de 1 aylık %50 indirim Kuponu
1x Tüm CS:GO sunucularında 1 ay Admin Yetkisi (jb, awp, pro, mg, surf, bhop, bb, arena)

03.03.2018 23.59'da kampanya sonlanacak olup ardından hediyeyi kazanan kişilerin belirlenmesi video kaydı ile yapılacaktır.

Katılım şartları:
Instagram @ wasdzone takip etmek
Facebook @ wasdzone beğenmek
Twitter @ wasdzone takip etmek
Youtube @ wasdzone abone olmak

Ödülü kazandığınızda yukarıdaki şartlara uymadığınız taktirde hediyeniz teslim edilemeyebilir.

Kampanyaya katılmak için: https://gleam.io/HV5LQ/wasdzone-2-yil-cekilisi

03.03.2018'de görüşmek üzere Big Grin

Continue reading..

  Hayvan modelleri hk.
Gönderen: UchihaItachi - 16-02-2018, Saat: 19:42 - Cevaplar (6)

İyi forumlar wasdzone Ailesi 

25 K kredim oldu ve pet almak istiyorum hayvan örneklerini atabilirmisiniz isimleri ile ona göre seçim yapayım teşekkürler

Continue reading..

  Sea of Thieves 2 Günlüğüne Tekrar Açılıyor! Nasıl mı katılırım ? Gel ^^
Gönderen: Kirlmein - 16-02-2018, Saat: 00:32 - Cevaplar (1)

Sa baylar bayanlar. Hemen doluşun. Sea of Thieves 16 Şubat Sabah 10'dan Şubat 18ine kadar tekrar açılıyor. Scale Test dedikleri sunucuların gücünü test edecekler anladığım kadarıyla. Oyun muhteşem bir açık dünya multiplayer korsan oyunudur. Size bu efsane oyunun kapalı betasını nasıl beleş oynacaksınız onu anlatacağım. 

**Oyun sadece XBOX ONE ve Windows 10 kullanıcıları içindir.

Oyunun fragmanı:



1--Şimdi öncelikle buradaki  linkten xbox hesabımız ile insider programına kayıt oluyoruz. W10'u olan herkesin Xbox hesabı oluyor zaten.

2-- Ardından bilgisayarımızın içindeki Microsoft Store açarak Xbox Insider Merkezi yazıyoruz ve çıkan uygulamayı indiriyoruz.

3-- Yine Microsoft Store'dan Sea of Thieves diye aratarak oyunun ön siparişini vereceğiz. Kartta Para olsun olmasın ön siparişi verebileceksiniz çünkü Microsoft oyun çıkmadan 10 gün önce parayı çekecek. Kartın içinde para var mı yok mu pek alakadar etmiyor şu an. Kurallarında yazıyor zaten. Oyunun closed betasını denedikten, oynadıktan sonra ödemeyi iptal edebilirsiniz Microsoftun sitesinden bu linkten.

4-- Ön siparişi verdikten sonra indirdiğimiz Xbox Insider Merkezini açıyoruz ve uygulamadaki sözleşmeyi onaylıyoruz. Ardından uygulamanın arayüzü karşımıza çıkacak. Bu arayüzde sol taraftaki "Insider İçerik" adlı yere girerek Sea of Thievesin oraya eklenmesini bekliyoruz. Eklendikten sonra indirebilir ve oyuna girebilirsiniz. Resimdeki gibi olacak.
   

NOT: Microsoft Store da "Sea of Thieves Closed Beta" olarak geçiyor oyunun ismi.


Sistem gereksinimlerini öğrenmek için buraya bakabilirsinizzzz. 

Herhangi bir sorununuz olursa sorabilirsiniz. Oyun 1, 2 ve 4 kişilik bir oyun. Kapalı betayı önceden oynayanlar bilir zaten. Yeniler için bilgilendirme, oyun beta olduğundan kısıtlı bir içeriğe sahip olacaktır. Keyfini çıkarın Smile

Continue reading..

  Sohbet Odası
Gönderen: Rebel - 15-02-2018, Saat: 23:07 - Cevaplar (11)

Benim diyeceğim şey özel odalarda takılmak yerine sohbet odası getirilse Discorda  hep beraber bir ortam kurulsa orada daha iyi olur.(Herkesin kendi fikri kendi kararı)Oylama aşağıda ki linkte
http://www.strawpoll.me/15080213/r

Continue reading..

Star RYNAA USTAD BANIMIN KALKMASI İÇİN GELDİM
Gönderen: Zazaoglu - 15-02-2018, Saat: 20:42 - Cevaplar (1)

Oyun içerisindeki takma ad/nick: şuan ZAZAOĞLU ama eskiden Vuruldum Galiba'ydı
Kendi STEAM profil linkiniz veya id: steamcommunity.com/id/vuruldumgaliba
İlgili sunucu:  AWP
Konu: Ban


Mesaj: Yaklaşık 1.5 aydır bu ban'ım duruyor ban'ı kimin attığını unuttum , oyunda yazı falan yazamıyorum ban yedim sanırım küfürden dolayı varsa bir hatamız bir daha tekrarlamamak şartıyla affola, banımı kaldırırsanız sevinirim. uzun süredir oyuncunuzum nicklerden illaki tanıdık çıkar. iyi oyunlar,iyi forumlar.

not: RYNAA reisi oyunda görünce hemen foruma girip hesap vb açıp yazayım dedim aklıma buradan ulaşmak geldi çünkü oyundan yazamıyorum

Continue reading..

  +Rep Nasıl Verilir?
Gönderen: PatikliPenguen - 14-02-2018, Saat: 17:55 - Cevaplar (3)

Ahanda Böyle

https://youtu.be/lSSDbR6JVwQ

Bana vererek çalışıp, çalışmadığını deneyebilirsiniz ;D

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 53 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 53 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)