Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  Rüya takımı
Gönderen: awper - 26-01-2018, Saat: 22:07 - Cevaplar (24)

Rüya takımının iyice bokunu çıkardınız eskiden doğru düzgün oynayıp kredi için bile bile adam vurmayıp küfür etmeyip güzelce oynardık şimdi herkez free atıyor kredi için ve küfürler havada yağışıyor ve çoğu kaptanı bişi sanıp alan komutcular yüzüne kaptanlar ilgilenemeyip gag atmıyor mslotlar zaten uyuyor. Ya rüya takımı artık yasaklansın ya da rüya takımına bi sınır koyun bu aralar hergün yapmaya başladılar sonu böle devam ederse daha kötü olucak.Zaten 25 kişiye 8 koruma 8 korumadanda 5 i can dolduruyor. Bi sınır getirin yetkililer bu işe bu aralar çok yapılyıor

Continue reading..

Star $34.99 Oyun Bedava !!! Humblebundle.com
Gönderen: Özbay - 26-01-2018, Saat: 12:24 - Cevaplar (7)

Selam canlarım, bildiğiniz üzere humblebundle.com sitesinde bazı zamanlar böyle etkinlikler oluyor şuanda değeri 35 dolar olan collection bir oyun dağıtıyorlar ve 1 gün 8 saat süresi kaldı.Yani bu yazıyı okurken gün ve saat 27.01.2018 20.00 ise boşuna uğraşmayın.


Oyunun adı Amnesia Collection yani Amnesia: A Machine for Pigs, Amnesia: The Dark Descent adıyla 2 adet oyun veriyor bize.

Oyunu nasıl alırım diyenler elbet olur Rolleyes   

-Siteye girdikten sonra üye iseniz üye girişi değilseniz üye olup giriş yapın.
-Girdiğiniz gibi karşınızda olan Amnesia Collection Free Game postuna tıklayın 
-Sağda bir saat geriye doğru sayıyor işte o size söylediğim saat acele edin oyun oyundur!
-Sağdaki saatin altında add to cart butonuna basın
-Sağ yukarı doğru bir şey gittiğini görüceksiniz işte o sizin oyununuz yakalayın onu  Smile
-Mail adresinizin altında bulunan alışveriş sepetine basın
$34.99 USD $0.00 USD şeklinde göstericek size ve Get it for free butonuna basıcaz.
-Mail adresinize bir kod yollayacak ve o kodu sitede bulunan yere yazıcaksınız.
-Kodu yazdıktan sonra çıkan ekranda reklamlar var biraz aşşağıya doğru baktığımızda reedem my code 
veya buna benzer bir buton var ona tıklıyoruz ve kodumuzu alıp steam arayüzüne geçiş yapıyoruz.
-Steam arayüzünde sol altta oyun ekle seçeneğine basıp Steam ürün etkinleştir diyoruz ve kodumuzu yazıyoruz.

İyi oyunlar wasdzone'lu günler diliyorum

Uyarı: Gerilim oyunu oynayamam korkarım ben diyorsanız oyun için heves etmeyin boşuna, beğenmeyebilirsiniz.

Continue reading..

  GMOD
Gönderen: bismillah01 - 25-01-2018, Saat: 16:48 - Cevaplar (10)

Herkese tekrardan merhaba :Smile

Eskiden korku mapleri oynardık 
Murderer Katil kim oynardık
Namaz kılar secdeye giderdik ??

Eski yeni farketmez beyler gmod olan varsa yarın oynayabiliriz.Bu arada roleplay serverları var Askeri serverlar felan gireriz yine eski ortamı yarın akşam dc de yakalariz umarım.

Continue reading..

Exclamation Kaptanlar Görevini Tam Olarak Yapmıyor
Gönderen: Deal Potato - 24-01-2018, Saat: 12:44 - Cevaplar (3)

JB ye giriyorum Kaptanlar Gereksiz/Küfürlü Slam açan kişileri mutelemesi gerekirken bir şey yapmadan chat te gülerek eğleniyorlar. Fakat bazı küfür falan edenlerede direk gag atıyorlar.

Bununla ilgili bir şey yapılırsa sevinirrim

Continue reading..

  Bir itachinin bitiş öyküsü :)
Gönderen: UchihaItachi - 24-01-2018, Saat: 01:45 - Cevaplar (11)

Oncelikle iyi forumlar 
Yaklasik 1 yildan fazladir aranizdayim yeri geldi gulduk yeri geldi huzunlendik cok guzel vakitlerimiz de gecti cok guzel dostluklar arkadasliklar edindik ben komutculugu birakiyorum ve duydugum bir kac muhabbetten dolayi boyle bir paylasim yapmak istedim sagda solda yok ugur birakti baska servera gecicekmis yok bizi satiyor falan filan kesinlikle boyle birsey yok player olarak devam edicem kimdeye rahatsizlik vermek istemiyorum sorumluluk almak istemiyorum tek nedenim budur. O yapilan troll muhabbetine  karsi hicbir kin ofkem yada baska birseyim yoktur serverda komutculugu birakma sebebim bunlardan biri degildir burda hepiniz kardesimsiniz o gun hepimiz eglendik gulduk bokunu cikarttik ama server kurallarimiz var ozellikle yetkililerin mslot ve parasina guvenen kaptanciklarin playerlardan daha dikkatli olmasi gerekiyor player dedigin gelip gecici servera gelen player 1 ay sonra bilmem kac slot olup serverda takilmak isteyebilir player o diyip gecmeyin zamaninda hepimiz playerdik  sozum onanu yetkili olupta server kurallarini ihlal eden kim varsa kurallar dahilinde cezalandirilmalidir.. kendime ban attirdigim bile oldu ben kaptanim bem mslotum yada ben komutcuyum oyle birsey yok  sahis yok beyler wasdzone var artik player olarak serverda gorusmek uzere Smile hersey icin tesekkurler wasdzone iyiki varsiniz Smile

Continue reading..

  Ban RELRE BAK PLS
Gönderen: ♛Ξ✘Ξ|@π$$™♛ - 20-01-2018, Saat: 16:48 - Cevaplar (1)

ARKADASLAR BENIM BANIM 5 AYDIR VAR VE BANIM INA CILMASINI ARZ EDERIM BANI NEDEN YEDIN DERSENIZDE EEE OZELDEN BIR TANE ARKADASA YANI ADMINE ARGO VE KUFUR İÇERİKLİ KELIMELER SOYLEDİM VE O DAS BANA BAN ATTI BANIM ACILMASINI ARZ EDERIMM... ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER:((( STEAM İD :STEAM_0:0:197686069 

Continue reading..

  Eski Unutulan Oyun
Gönderen: HowTash - 20-01-2018, Saat: 10:04 - Cevaplar (4)

Başlıktan Anlaşıldığı Gibi Eskiden Oynadığım Cass'ın Bulduğu Büyük Operasyon Oyununu Dile Getirmek İstedim Konuyu Açmamdaki Amaç Komutçuların Bu Sevilen Oyunu (ssde olduğu gibi) Sıkca Oynatması Kolay Gelsin İyi Oyunlar Smile


Oyunu Anlatmayı Unutmuşum:
Aslında Cass Oyunu Bulduğu İçin Onun Anlatması Daha Güzel Olurdu Ama O Yazmamış Madem Kısaca Anlatayım (Oyun Çernobil Haritasındaki Gibi Silah Odasının Biraz Yüksek Yani 3 Katlı Falan Olması Lazım Sonra Tg Verilir Komutçu Mavi Veya Kırmızı Takımı 3 Katlı Yere Çeker Dışarda Kalan Takım İse Tgden Verilen Ve (İsteğe Bağlı) Komutçunun 2 Awp 1 Oto Verir. Mesela Kırmızı Takım 3 Katlı Binada Mavi Takım Dışardan Silahlarla Baskın Yaparak Kırmızı Takımı Öldürmeye, Binayı Almaya Çalışır Kırmızı Takımda Binayı Savunur.



Eklenti Dosyaları Tırnak(lar)
   
Continue reading..

  servere nolmuş bee
Gönderen: 4pro bey - 18-01-2018, Saat: 22:52 - Cevaplar (16)

  • AÇIKCASI BOK GİBİ OLMUŞ SW TŞK
  • İsyan atardık eğlenirdik
  • Komik olmayan bir espri yapardık gülmekten yarılırdık
  • Herkes gitti o kaldı o da kalbimde kaldı
  • Teamspeak 3 de isyan odasına girer anırırdık
  • Koruma olup trollerdik
  • Furkan beyin çorabını koklardık
  • Swallow'un küfürlerini severdik
  • Relrenin mizahi komutlarını dinlerdik
  • Benim saçma sapan komutlarıma uymayıp beni öldürmeyi seçerdiniz
  • Kurallar çerçevesinde birbirimizi sinir ederdik
  • Yazı yazarak komut verir
  • İsyan yenilmesi en zor mapte isyan yer
  • İsyan atılan maplerde isyan yemez
  • Aile gibiydik takii
O lanet olası discord'da geçene kadar.Allah belasını versin o decemidir nedir.
O Kadın sesini içimizde hisseder.Erkek sesi ile bune derdik

NE YANİ ? HAYALLERİMİZ SATMADIK YA ZATEN BİR O KALDI

                                                                - 4PRO BEY

Continue reading..

  Humble Bundle Efsane Indirim
Gönderen: Kuluku - 16-01-2018, Saat: 23:25 - Cevaplar (1)

Selam beyler bayanlar,


2018 Ocak ayina ozel Humble Bundle'in Monthly Bundle'inda sadece 12 Dolara Sid Meier’s Civilization® VI + 2 DLC alabilirsiniz. Normalde ~$95 (~370 Turk Lirasi), yani bu firsati kacirmamanizi tavsiye ediyorum. Su an sadece Paypal ve Stripe ile alinabiliyor, ama site bunun degisebilecegini soyluyor. 
Link: https://www.humblebundle.com/monthly
Humble Bundle'da baska oyun indirimleri de oluyor, yani birden fazla iyi firsat var.

Iyi eglenceler ve iyi oyunlar...


Bide bunu ekliyim daha once ~17euro olan THE RED SOLSTICE oyunu Humble Bundle da 20 saat daha bedava kalicak hemen alin indirin ben indirdim bile Big Grin
https://www.humblebundle.com/store/the-red-solstice?hmb_source=search_bar

Continue reading..

  İstek Şarkı
Gönderen: Lear Mert - 16-01-2018, Saat: 12:19 - Cevaplar (11)

Bu Katagoriye Uygunmudur Bilmem Ama 

4-5 Aydır Aradığım Eski Jb Şarkılarından 1 Tane Şarkı Vardı

Adı: wz_chistekov

Mp3 Linki Bu: TIKLA

Lütfen Adını Bilen Varsa Atabilirmi?

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 32 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 32 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)