Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  Sıradan bi wasdzone sunucusunda Sıradan Bi Oyuncunun Yaptığı Sıradan Bi Yetenek
Gönderen: PatikliPenguen - 15-09-2017, Saat: 05:09 - Cevaplar (5)

[Resim: pGYDgq.jpg]

Continue reading..

  Hey sen , fazla beleşçisin
Gönderen: Flexible - 15-09-2017, Saat: 03:06 - Cevap Yok

Fazla kullanırım kardeşim sanane , o seçeneği niye koydun oraya?
[Resim: yznv3k.png]

Continue reading..

  Steam Key
Gönderen: Flexible - 15-09-2017, Saat: 03:04 - Cevaplar (4)

Merhabalar , biraz aradan sonra yine ben.

Öncelikle beleş oyunumuz ile başlayalım:
https://www.humblebundle.com/store/psychonauts bu siteden alabilirsiniz. Nasıl alacağınızı anlatmıyorum daha önce anlatmıştım ki siteye girip anlayabilirsiniz.

Devamın da şöyle bir olayımız var , 1 dolara 50 game. https://www.bundlestars.com/en/bundle/do...ter-bundle bu siteden 1 dolar'a 50 game alabilirsiniz. Peki saçma sapan oyunlar ne işimize yarıyacak? 50 oyunun kartlarından faydalanıcaz. Kartlarından faydalanmak için ''idle master'' kullanıcaz. Şimdi link atmayayım ama youtube'a ''idle master kullanımı'' yazarsanız detaylı anlatımları bulabilirsiniz. Bu program kısaca oyunları oynuyormuş gibi gösterip kart kasıyor. Bu kartlarla rozet yaparsınız veya 5 kuruş dahi olsa satar indirimlerde bir oyun alabilirsiniz.

Continue reading..

Exclamation Admin , oyuncu şikayeti
Gönderen: TurkAndP1ro - 14-09-2017, Saat: 21:57 - Cevaplar (4)

Ryna'nın sırf "kız" diye chery'e yaptığı ayrıcalıklardan bıkmış durumdayım.

Bu chery nickli şahsiyet benim oynıyışıma laf atmıştır.Ve bana "noob" diye laf atmıştır.Ve serverde "ağla,kudur" diye kelimeler yasak olmadığından "abi rahatsız oluyorum " demesi benim pgag yememi gerektirmez.Ve Ryna adlı şahsiyetin bana "!rapor diye bir komutla yetkilileri şikayet edebilirsin" demesiyle ben bu komutu kullandım ve benimle konuşmak için pgagımı açtı.Sonra haklımıyım haksızmıyım diyince  ben haksızsın dedim ve daha cümlemi bitimeden ban yedim.


Bunun Gereğinin Yapılmasını Arz Ederim

Continue reading..

Exclamation SON DAKİKA ..-----.. RELRE GERÇEKTEN KATİL Mİ ?
Gönderen: UchihaItachi - 14-09-2017, Saat: 17:37 - Cevaplar (1)

Continue reading..

  +18 taglı sw
Gönderen: Kapıcılar Kralı - 14-09-2017, Saat: 13:47 - Cevaplar (6)

swde +18 jailbreak yazmasına rağmen küfür yasak.O zaman niye +18

Continue reading..

  bi bakın pc kaldırımı sorusu
Gönderen: Bora - 14-09-2017, Saat: 12:47 - Cevaplar (5)

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Continue reading..

  ARTIK GOMUTÇU OLAYIM MI?
Gönderen: zined19 - 14-09-2017, Saat: 03:52 - Cevaplar (6)

ÖNCELİKLE SELAMIN ALEYKÜM ARKADAŞLAR BEN DJ ZİNED19
farkındayım eskısı gibi formumda değilim bir çok sey değişti bir çok sey farklı hallerde ama bılmenız gereken seyler var kı arıtk daha kötüyüm.. gerçekten.. daha kötüyüm... burda ilk komutculuk aldıgımda 1.6 da komuttaydım aradan yıllar geçmıstı ama komutumu gelıstırmıstım hatta BELKİ de aranızdan bır kaç kısı benım komutumda servera baslayıp suan komutcu olmustur. her neyse konuya gerı dönersek farkındayım evet artık ağızım daha bozuk evet belkide bazı kişi ve komutları bılmıyorum belki bir nebze eskidim ve 1. yıl vıdeosun da adım yok(evet içime oturdu relre bey) ama gelişiriz sıkıntı yoh

kısaca artık gomutcu olarak alcakmısınız benıde

not yazım hatalarını düzeltemeyecek kadar kafam güzel biliyorsunuz namım sarhos komutçu

Continue reading..

  CSGO 100% OVERWATCH/BAN
Gönderen: Positive - 14-09-2017, Saat: 01:52 - Cevaplar (4)

Continue reading..

  uzun süre yokum
Gönderen: 4pro bey - 13-09-2017, Saat: 23:43 - Cevaplar (3)

uzun süre yokum

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 41 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 41 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)