Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  Bayramınız kutlu olsun beyler.
Gönderen: Swallow - 01-09-2017, Saat: 09:17 - Cevaplar (6)

Hepinizin bayramını cani gönülden kutluyorum.

Continue reading..

  uzun süre yokum
Gönderen: 4pro bey - 31-08-2017, Saat: 19:16 - Cevaplar (7)

uzun süre yokum

Continue reading..

  MUHAFIZLIK
Gönderen: DRAYNOX - 31-08-2017, Saat: 18:16 - Cevap Yok

Muhafızlık oyunundan sonra şehir dışına çıkmıştım bu yüzden muhafızlığım yazılmamıştı. Kemal Abi (Ghost) eve gece gibi geleceğini o yüzden Okan Abi (relre)'ye söylememi istedi ancak Okan Abi (relre) unuttu galiba yeni muhafızlık oyunu yapılıcak neredeyse benim muhafızlık gg mi oluyor?

Continue reading..

  skin
Gönderen: GereksizEv - 30-08-2017, Saat: 20:07 - Cevaplar (3)

p250 asiimov battle scarred - 6.24 TL
p90 asiimov field tested - 17.52TL
ak-47 elite build well worn - 2.72TL
SSG 08 | Necropos (Well-Worn) - 0.43
Souvenir PP-Bizon | Urban Dashed - 0.38 TL
Five-SeveN | Capillary (Field-Tested) 0.36
 AWP | Phobos (Field-Tested) 6.70
MP7 | Cirrus (Battle-Scarred) 0.50
 Desert Eagle | Directive (Field-Tested) 1.01


ve bunlardan başka skin önerir misiniz

Continue reading..

Heart Cpt.VeXoR Dan selamlar
Gönderen: Cpt.VeXoR - 30-08-2017, Saat: 16:20 - Cevaplar (8)

[Resim: qW7gGV.jpg]Muhterem wasdzone ailesi 30ağustos Zafer bayramınız kutlu olsun öncelikle.
Olm insan arada mesaj atar lan hiç mi özlemediniz 
Neyse varmı isteği falan olan İspanya'danSmile
%5Burl=https://hizliresim.com/qW7gGV%5D%5Bimg%5Dhttps://i.hizliresim.com/qW7gGV.jpg%5B/img%5D%5B/url%5D


Bu arada benim kaptan tagımı silen Okan'a selam olsun

Continue reading..

  BALL 2D STEAME GELİYOR !!!
Gönderen: Del Rey - 30-08-2017, Saat: 14:28 - Cevaplar (4)




Haxball' ı bilen bilir. Ball 2D, haxballın daha çok görsel olarak geliştirilmiş haxballın lag sorununa tepki olarak yapılmış bir oyundur. Oyun 3 yıl önce haxball gibi web üzerinde başlamış fakat geçen yaz oyuna erişim kapatılmıştı. Ama ısrarımız sonucunda oyun tekrar Steam üzerinden 08.09 tarihinde çıkıcaktır. Oyunda haxballın aksine ping sorunu, birçok oyun türü, çeşitli toplar, kendinizin de yapabileceği formal seçenkleri ve renkli taglar alınabiliyor. Steame geçmesiyle login özelliği ve map seçeneklerinin arttırılması bekleniyor. Oyun ilk 3 gün Türkiye' deki kullanıcılarına özel 2 TL gibi çok cüzi bir miktarda satışa çıkacaktır. Desteklerinizi bekliyoruz.

Continue reading..

  CsGo Zombi Mod
Gönderen: bismillah01 - 30-08-2017, Saat: 12:31 - Cevaplar (4)

Gençler video izledim ve hoşuma gitti diyebilirim Smile yorumu size bırakıyorum tutarmi tutmazmı?

https://youtu.be/F5Pbyu8S3Ps

Continue reading..

  HAKARET TERBİYESİZLİK KABUL EDİLEMEZ BİR KONU
Gönderen: Samy KİNG - 30-08-2017, Saat: 07:18 - Cevaplar (4)

Oyun İçindeki takma nick/ad: CPT.Samy


Kendi STEAM profil linkiniz veya id:http://steamcommunity.com/id/semihyilmaz726/


[b]Şikayet edilen oyuncu: NİCKİNİ Aglıordu.MıHMıT[/b]

[b]Konu:Şikayet[/b]

KURALLARI BİLEN Bİ PLAYER ARKADAS AĞIR BİR HAKARETTE BULUNDU ARAMIZDA UFAK SÜRTÜŞMELER FİLAN OLDU BEN CEZALANDIRILMASINI İSTİYORUM AYRİYETTEN DISCORRDA ODAYA GİRİP GİRİP CIKARAK İNSANLARI TROLLEMESİNİDE ES GEÇEMİCEM NEYSE GEREĞİNİN YAPILMASINI ARZ EDİYORUM 

SS link https://hizliresim.com/r2P7W3


MEVZUDA ŞOYLE CIKDI DISCORDDA YAPDIGI TROLLDEN ZATEN BIRAZ KILIM ARKADASA KORUMAYA GECTİ BENDE HAKKIM OLARAK İSYAN ELİ YAPDIM HAKKI BİTENE KADAR ODA CHATE SAMY YAZDI EFENDIM DİYİNCE EFENDIM DEME BEYEFENDİ GİBİ FİLAN DEDİ BENDE KUSURA BAKMA İNSANLARA EFENDİM DENİLİYODU FİLAN DEDİM SONRA BABA ANNE FİLAN KARISTIRMAYA BASLADI TERBİYESİZ '' ARKADASIMIZ ''

Continue reading..

  WasdzonePvP
Gönderen: GereksizEv - 30-08-2017, Saat: 05:51 - Cevaplar (2)

Daha yeni başlıyoruz  Wink

http://prntscr.com/gequat

Continue reading..

  uzun süre yokum
Gönderen: 4pro bey - 29-08-2017, Saat: 11:32 - Cevaplar (4)

uzun süre yokum

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 47 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 47 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)