Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  Rulet Çoksel
Gönderen: VueenX - 19-08-2017, Saat: 13:10 - Cevaplar (5)

Bu gun bi sv ye giriyim dedim 200 kredim vardi rulet yazdim nasil bisey diye yesile 100 bastim bi baktim yeşil çıkmış      Ar gekalp

Continue reading..

  KOMUT VERMEYİ BİLMEYEN SLOT KANKİLERİM
Gönderen: Samy KİNG - 18-08-2017, Saat: 19:55 - Cevaplar (9)

SERVERDE KOMUTCULAR KOMUT VERMEK ISTEMEDIGI ZAMAN SLOTLARDAN ALINIR GENELDE BİLİRSİNİZ ABİ TAMAM SLOTSUN DİYE KOMUT VERME DEMİYORUM AMA EN AZINDAN BİRAZ İZLE ÖĞREN NE  NEDİR BİRAZCIK BİLGİN OLSUN SONRA KOMUTA GEC HAYIR BİDE BEN KOMUTCUYUM NE DERSEM O OLUR EGOSUNU TAKINIYOLAR HİÇ ÇEKİLMEZ OLUYO O ZAMAN NEYSE İYİ FORUMLAR

Continue reading..

Heart jb_facebook :]
Gönderen: Stalkerxx3 - 18-08-2017, Saat: 10:45 - Cevaplar (3)

Eski 1.6 unutulmaz haritasi jb_facebook geri döndü! 

Link: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=767993764

Continue reading..

Bug Buglu Rulet
Gönderen: Socidade - 17-08-2017, Saat: 22:41 - Cevaplar (2)

Bugün Svde rulet oynarken siyaha 1k kredi atmıştım ve roundun sonunda siyah çıkmasına rağmen kredim gelmemişti sonraki raund belki düzelir diye bi daha 1k attım yine kazanmama rağmen kredi yine gelmedi (kredim gitti fakat)

Continue reading..

  Bi kobra değiliz ama Gurt uz biz
Gönderen: BOZGURT54 - 17-08-2017, Saat: 19:58 - Cevaplar (10)

10 Ağustos doğum günümdü bekledim belki biri çıkarda konu açar diye köyde olmama rağmen forumu akşama kadar 40 kere açtım baktım konu açılmışmı diye açılmadı sonra günleri bekledim günlerde haftayı getirdi bu da mı gol drğil hakim bey he kobra olmadığımız için mi değer görmedik be üstad
Bende kendime konu açtım buradan yazın hadi huloo iyi ki doğdun yazında bari biraz neşeleneyim üzücü bi olaydı be üstadlar

Continue reading..

  Ben Phoenix
Gönderen: Phoenix - 16-08-2017, Saat: 06:27 - Cevaplar (2)

Herkese merhaba, iyi oyunlar dilerim.
Ben İbrahim 18 yaşındayım.

Continue reading..

  Teamspeak3'den Discord'a Geçiş
Gönderen: relre - 16-08-2017, Saat: 04:06 - Cevaplar (28)

Merhaba wasdzone ahalisi,

Ciğerim parçalandı Teamspeak'de ki odaları, yetkileri silerken. 1.5 sene olmuş. Ne eğlenceli anlar, ne fan sesleri, ne müzik botları, ne küfürler, ne kahkahalar, ne efkarlar gördük. Hepsi bi' gözümün önünden geçti. Bi' garip hissettim lan :/ https://www.youtube.com/watch?v=5J6m8IJ-oFw

En nihayetinde TS'den Discord'a geçme kararı alındı. Çağa ayak uydurmak istedik. Bi' TS yerini tutmayacak ama bununda üstesinden geliriz biz. Kim ki lan bunlar? Hıh.

Discord kullanımı hakkında ayrıntılı video çekeceğim. Çekilene kadar youtubedan araştırabilirsiniz.
Sizden ricam aynı edebiniz, adabınız ile burada aynı şekilde devam etmeniz. Genel Sohbet diye bi' text chat odası var orada yazılan her şeyi tüm üyeler görebiliyor. Buraya yazdıklarınıza dikkat edin, ceza almayın. Cezalar direk kalıcı şekilde o yüzden kanınızın hızlı akmamasına özen gösterin.

Discord indir: https://discordapp.com/download

wasdzone Discord kanalı: http://discord.me/wasdzone veya https://discord.gg/mDf4xct

Üzücü haber 2: Bhop sunucusu kapanıyor.

Bu da son yazışmalardan:
 [Resim: vpBV8O.png]

İyiki varsınız : ( ^^

Continue reading..

Video Ranked maçında bozuk flash almışım dolandırılmışım!!!
Gönderen: Özbay - 16-08-2017, Saat: 01:16 - Cevaplar (1)

Evet arkadaşlar doğru gördünüz başlığı.. Tüketici haklarına başvurucam.
Bu arada içeri girdiğimde o şaşkınlık nerde la bu flash tepkisi. 

Continue reading..

  Korkmaya Başladım
Gönderen: Seha_Damci2 - 15-08-2017, Saat: 20:07 - Cevaplar (3)

https://hizliresim.com/okM687


Beyler serverde sebepsizce havalarda eldivenler var korkmaya başladım noluyor wasdzone a Big Grin

Edit: bu hata bütün maplerde oluyor cloudsta cam odada eldivenler vardı Big Grin

Continue reading..

Question Birisi el atsın
Gönderen: Socidade - 15-08-2017, Saat: 19:01 - Cevaplar (4)

Beyler şu markette olan t ve CT için olan kostümleri pek fazla bilmiyorum forumda da öyle bi konu bulamadım önerilerinizi ve kostümlerin isimlerini yazabilir misiniz?

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 42 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 42 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)