Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


Big Grin ÇAYLAR BENDEN MANZARA SENDEN OLSUN !!
Gönderen: Jontex - 15-08-2017, Saat: 01:18 - Cevaplar (1)

https://i.hizliresim.com/3q41Jj.png

Continue reading..

  Forum kredi kasma
Gönderen: ShadowDarkk - 14-08-2017, Saat: 19:36 - Cevaplar (1)

Beyler bu forumda kredi kasma işi nasıl oluyor kaç kredi veriyor mesela

Continue reading..

  Çöküş ?
Gönderen: flap - 14-08-2017, Saat: 19:03 - Cevaplar (11)

Jailbreak serverinde son zamanlarda hem userlar azaldı hemde eski eğelence yok bence Bir ban affı yapılmalı.

Continue reading..

  wasdzone dream team#2
Gönderen: bismillah01 - 14-08-2017, Saat: 17:13 - Cevaplar (4)

Herkese Merhaba;

Bugün wasdzone jailbreak sunucusun dream team 2.sini yapıcaz.

Öncelikle Sponsor Olan Melih Kardeşimize Teşekkür Ediyoruz.

Dream team yaklaşık 30 ya da 35 k kredilik olucak.Bayagi büyük rakam ama o kadar kolay sanmayın bu sefer ct easy win  :Smile

Saat 21:00'da görüşmek üzere.

Not:Bu konu Altında Profilinize +rep kasabilirsiniz.(ill bana +rep)

İyi forumlar 
Iyi Oyunlar

Continue reading..

  Yönetim ekibine 'ADALET'
Gönderen: Othyps - 14-08-2017, Saat: 16:59 - Cevaplar (7)

Abi ben bi görüşümü söyleyecem http://forum.wasdzone.com/showthread.php?tid=1603 siz bu linkte 5 dakikada 3 kredi kazandığımızı söylüyorsunuz:
5 dakikada=3 kredi 60 dakikada=36 kredi yapar=1 saat
1 saatte 36 kredi=1 günde 864=1 haftada =6.048 kredi yapar
1 ayda =24.192 1 senede =290.364 kredi yapar
Benim yönetimden istediğim 1 sende bilgisayarı hiç kapatmadan 290.364 kredi yapıyor
Kİ ayrıca server düşmanları wasdzone u kendilerine yediremeyenler durmadan saldırıp duruyor ve saldırdıklarında kredi kasamıyoruz sizden istediğim 3 dakikada 5 kredi ne bilyim bunun düzeltilmesi lolda garen bile ultisinde adalet diyor 1 k vururken abi bunun düzeltilmesini isterim ne biliyim bundan şikayetçi olmayan t yoktur herhalde

Continue reading..

  KOMUTÇULUk
Gönderen: MAJ3R - 14-08-2017, Saat: 15:17 - Cevaplar (23)

Bugün saat 16:30 sularında 4pro abim komutlardaydı ve çiftlik mapındaydık. Sonra komutçu d çıktı ve komutçu oylaması yapıldı ve komutçu ve kaptanlar geçmedi, mslot olarak mustang abim geçti. Sonra gagımız açıldığında bende bir çok insan gibi komutçuluk ne kadar zor olabilirki düşündüm, ff altın kural infaz falan filan çok basit diye düşünüp chate 01 yazdım sonra bir şamata olarak mustang abime teşekkür ederim bir oylama yapıldı. Vote KOM maj3r- mustang ondan sonra ben çıktım çok heyecanlandım ve çiftlik mapini bilmediğimden dolayı obamaya geçtik ve ff yaptım. Komutçuluk iyi gidiyordu ama sonra farkında olmadan hak yemeye başladım. Birçok kişinin hakkını yedim. Komutçuluk sandığım gibi değilmiş. O kadar kolay değilmiş. İnsanların hakkını yememeye çalışmak o sırada komutunu uygulamayanları vurmak isyan yememek ve birçok şey... Ben komuttayken hakkını yediklerimden gerçekten özür dilerim özellikle (Pavlichenko)  Komutçuların değerini bilin. Oradan çok kolay gözükebilir ama aslında çok zor.

Continue reading..

  lol giremiyom
Gönderen: KARBONAT erkan - 14-08-2017, Saat: 07:12 - Cevaplar (1)

arkadaşlar oyuna bağlanamıyorum sunucular açık olsada neden

Continue reading..

  buluşma
Gönderen: Kaneki - 13-08-2017, Saat: 22:31 - Cevaplar (11)

Dreamwalker Hüseyin
GhosT* Kemal
Kaneki Nejdet 

2 hafta önce 3 kişi buluşmuştuk ordan ufak bir kaç anı Big Grin


SS: https://hizliresim.com/zB7OBB
https://hizliresim.com/mkWgky
https://hizliresim.com/XXr8E6  adam uzaktan çekmiş :S

Continue reading..

  uzun süre yokum
Gönderen: 4pro bey - 12-08-2017, Saat: 23:23 - Cevaplar (8)

uzun süre yokum

Continue reading..

Exclamation Teşekkürler Wasdzone
Gönderen: flap - 12-08-2017, Saat: 15:38 - Cevaplar (13)

Steam hesabımda 300 winim var ve yaklaşık 3500 saat oynama sürem olmasına rağmen ismini bile ilk defa duyduğum bir adminden ban yedim çünkü hileymişim. 300 wini hileyle alıp ban yemedim . 1 Yıldır wasdzone sunucularında oynuyorum ama şüpheli oynadığımdan ban yedim 2 gün oynamış kişilere adminlik verildi. Biz hile olan adamı bile banlatmak için uğraşıyoruz siz 1 yıldır wasdzone sunucusunda bulunan kişiyi sorup - soruşturmadan saygısız şekilde banladınız. Neyse Son zamanlardaki ilgisizlikten sıkılmıştım. Banladığınız için teşekkürler.

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 58 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 58 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)