Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


Heart Helal olsun
Gönderen: Stalkerxx3 - 09-08-2017, Saat: 15:19 - Cevaplar (8)

https://www.youtube.com/watch?v=qrbbw1-YxMw 

:]

Continue reading..

  HERO G BEN GAGLAMAMA RAĞMEN GAGINI AÇTI
Gönderen: OturanBoga - 09-08-2017, Saat: 04:12 - Cevaplar (1)

Oyun İçindeki takma nick/ad: Oturan Boğa
Kendi STEAM profil linkiniz veya id:http://steamcommunity.com/profiles/76561198320103938/
[b]Şikayet edilen oyuncu:HeroG[/b]
[b]Konu:Şikayet[/b]
HeroG'ye spamdan dolayı gag attım ve kendi gagını açıp haksızlık falan yazmaya başladı.Bunun Üzerine p gag attım ssleride atıyorum 

SSLER :
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1104863842
http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi...1104863538
http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi...1104863538
http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi...1104863538

TEŞEKKÜRLER

Continue reading..

  KOMUTCULARIN !W ALMA SORUNSALI
Gönderen: Samy KİNG - 09-08-2017, Saat: 04:00 - Cevaplar (3)

BENİ BİLİRSİNİZ GİYDİĞİM SKİNE TAKDIGIM AURAYA DİKKAT EDERİM VE !W ALDIGIMIZ ZAMAN KOMUTCULAR OLARAK DİSKO TOPU GİBİ RENGARENK RENK DEGISDIRIYORUZ BUDA KULLANIDIGIMIZ SKİNE AURAYA YANSIYO RENK DEGISTIRMEK YERINE !W YAZANA K HARFLI BI AURA GELSE FILAN DAHA HOS OLMAZMI GORUNUS ACISINDAN

Continue reading..

Thumbs Down WASDZONE PRO PUB KİTLESİ
Gönderen: flap - 08-08-2017, Saat: 20:36 - Cevaplar (7)

WASDZONE PRO PUB SERVERİNDE 15 YAŞ ALTI BİRSÜRÜ OYUNCU VAR VE SÜREKLİ MİKROFONDAN TROLLUYORLAR - OYUNDAN TROLLUYORLAR BENCE 15 YAŞ ALTINA MİKROFON KISITLAMASI GETİRİLMELİ.

Continue reading..

Music wasdzone resim
Gönderen: talhaakkaya - 08-08-2017, Saat: 17:56 - Cevaplar (4)

        Beyler ilk denemem nerde yanlışlarım var

Continue reading..

Rainbow Gülücük oyun list :D
Gönderen: gülücük - 07-08-2017, Saat: 19:25 - Cevaplar (2)

Bu listeyi istek üzerine yaptım ::D    (özbay abi nolur kızma ::D)

ilk başta milletin ff isteme sebebini açıklıyorum ::D ay ne egoluyum ::D   bazıları bütün oyunlara alışmış ama bazıları daha yeni bu yüzden millet alışkın oldugu şeyi istiyo ff de en alışkın oldugumuz şey ve millet çogu zaman eğlenmek için deil ct geçmek için oynuyo  (şahsen ben onun için oynuyom ::D )

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. baba bende atacam :  c4 ü graviti ile fırlatma  :::bunu freez ile yapamazsınız ama wasd kilidi ile yapılabilir.

2. ula ula ula düşüyoz :  cs 1.6 da p*çlik olarak bilinen bu oyun komutçunun zevkine göre oynatılır ::D graviti 999999999  graviti 1  şeklinde  

3. oktay usta : az kişi ile yapılması tavsiyem : adamları yemek haneye çekersin orada bulunan yemeklerin ne oldugunu tahmin ettirirsin cevabı hoşuna giderse geç gitmesse vur 

4. kamikaze :  grap ile adam ı havaya atıp belli bi yere gitmesini istersin adam gidebilirse kazanır gidemesee kaybeder

5. samanlıkda deagle aramak :  bu oyunda mapa 1  tane deagle saklanır bulan kazanır  yada işte kaç kişi kazansın istiyosanız

6. undertalede : bobros :  sona kalan 2 kişiye kz yerine resim çizdire bilirsiniz (hile olarak spey basılabilir :D)

7. o zmn dans : mesela ff yaptın sona 5-6 kişi kaldı onları discoya çek müzik aç oynaasınlar kapa dursunlar son duranıda vurursun :D 


8.şuraya bi spey atalım : basit en yükseğe spey basan kazanır bunda pek  bişey yok adamlara speyler aynı olmak zorunda deil bu yüzden çok hak yiyen bi oyun ama çok eğlenceli olr
çok fazla açıklamadım detaylı açıklama isterseniz yorumlara atın cevaplamaya çalışırım :D


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


oyunları fantezi ile yapmak 
 
1. jack ın yaptıgı gibi adamları ipe atıp ipin içine flash atabilirsiniz
2. ff de herkeze 1 can verip ellerinede negev verebilirsiniz
3. millete kafeste ff yapıp kafesi sisle doldurabilirsiniz
4.kz de 2 kulvardada aynı yeri eğilerek blocklaya bilirsiniz ( bi şekilde geçebiliyor )
5.büyük isyanda tek kaçan adamı tg verip tek başına bi takıma atabilirsiniz adamada 10000 can verirsiniz gerekirse stripte atın :D

6. kafeste kuş oynatıp negevle aralarına dalabilirsiniz
7.millet daha kafesten çıkmadan ff 20 sn verirsiniz silahmenü vermezsiniz sagdan soldan bulunan silahlarla en iyi oynayan kazanır bu survivora benziyo ama daha kolay
8.mesela milleti renge doge a götürürken god varsa adamlar sis flash falan verin 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
uydurmaya çalıştıklarım ::D   bence güzel oyunlar :D
 
1. Nededin sen he ne dedin sen :  adamlara bağırarak sölersem büyük harfle normal sölersem küçük harfle yazın dersiniz daha dikkatli olanlar kazanır ::D 

2.o sen olsan bari :  milleti kaçak kapısına çağırısınız hücreye 2 - 3 silah atarsınız silahları alabilen koruma olr

3.benim tur abiden neyim eksik : millette tg deki çitlerle parkur yaparsınız adamlar çubuklara göre gidecekleri yerleri bulmaya çalışır

4.o neydi gız : komutçu tabuda olduğu gibi korumalardan birinin sölediği kelimeyi oyunculara anlatmaya çalışır bulanlar kazanır 

5. sal artık beni : kay ver drug ver bunny kapa sonra bi yere gelmelerini iste sonra izle ::D (önce deneyin ::D )  

6.uçuyom şahitlerim war : sv graviti 0 yap adamlara awp yi at havada birbirlerini vurmaya çalışsınlar :D

7.bom ::D :- jail büyük isyanda- adamlara sis bombası ver graviti ver havuzun ordan silah odasına sis atmaya çalışsınlar :D

8. komutçu yavaaaş havuzu bulamadım : hız verip kuleden havuza atlattır adamları :D

9. banamı geliyo  :  git müftüyü çalıştır grapla gezdir adamlarıda onla öldür sonan galan kazansın :D

burda yazdıklarım dan daha önce benzerini görmüş olan varsa altta çalıntı lan bu demesin ::D
benzerlikler olabilir . 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
farklı bi komut olarak : herhangi bi zamanda portakal dersem silah odasına gidip donacaksınız de gönder kz ye onlar kz yaparken ilk bir gelince vur koruma ben portakal yiyom de ::D uydur işte bişeyler   taslak bu


lazerde 8. lazeri geçtikden sonra don ------- komutlara yazmayı unutmuşum sorry :D

bu şeklide 10 larca oyun ekleyebilirim

Continue reading..

Exclamation klavye önerirmisiniz
Gönderen: KARBONAT erkan - 07-08-2017, Saat: 16:01 - Cevaplar (7)

beyler ucuz olucak şekilde bi klavye önerirmisiniz

Continue reading..

  !rulet - oyunu geldi!
Gönderen: relre - 07-08-2017, Saat: 03:34 - Cevaplar (18)

[Resim: zBZp7R.png]

Merhaba, kredi kazanmak/kaybetmek için "rulet" diye adlandırdığımız yeni oyun içi eklenti aktif edildi. Rulet 3 farklı renkten oluşmaktadır Siyah / Yeşil / Kırmızı. 

Nasıl oynanır?
!rulet yazarak ilk önce çıkacağını düşündüğünüz rengi seçin (Siyah / Yeşil / Kırmızı),
ardından bahise yatıracağınız kredi miktarını seçin, bu işlemler bittikten sonra otomatik olarak oynadığınız bahis kaydedilir ve el sonu(round) geldiğinde ruletin sonucu açıklanır ve ödüller dağıtılır.

Bahise girme miktarları nelerdir?
100 kredi
500 kredi
1000 kredi
2500 kredi
5000 kredi
Şu anlık alt limit 100 kredi, üst limit 5000 kredi olarak belirlenmiştir.

Ödül miktarları nedir?
Siyah 2x - Siyah geldiğinde yatırdığınız kredinin 2 katını kazanırsınız.
Kırmızı 2x - Kırmızı geldiğinde yatırdığınız kredinin 2 katını kazanırsınız.
Yeşil 14x - Yeşil geldiğinde yatırdığınız kredinin 14 katını kazanırsınız.

Renk çıkma olasılıkları nelerdir?
Siyah rengin çıkma olasılığı %48
Kırmızı rengin çıkma olasılığı %48
Yeşil rengin çıkma olasılığı %4

Not: !rulet oyununda sunucu tarafından herhangi bi' komisyon alınmamaktadır.
Önemli uyarı: !rulet oyununa girdiğiniz an krediniz çekilir; oyundan çıkarsanız, sunucu çökerse vb. durumlar olursa !rulet kazanma şansınızı kaybedersiniz kısaca kredinizi boşa harcamış olursunuz. Bu gibi durumlarda zararınızı şu an karşılayamayacağımızı üzülerek belirtmek isteriz.

Eklentiyi geliştiren Aircrack-NG 'e teşekkürler.

Continue reading..

  Jailbreak Haritası Yapıyorum!
Gönderen: flap - 07-08-2017, Saat: 00:18 - Cevaplar (5)

Merhaba Jailbreak haritası yapımına başladım ve sizden öneri bekliyorum. Kesin olsun dediğiniz oyunlar - textureler vs vs nelerdir ?
Teşekkürler

Continue reading..

  BU AKŞAM KAPIMIN ÖNÜNDE -1 VARĞĞĞ
Gönderen: BOT GABEN - 06-08-2017, Saat: 20:37 - Cevap Yok

https://translate.google.com/translate_tts?ie=UTF-8&q=bu%20ak%C5%9Fam%20kap%C4%B1m%C4%B1n%20%C3%B6n%C3%BCndeeee%20bir%20eksi%20bir%20varrrrr%20asla%20relreden%20ka%C3%A7amass%C4%B1n%C4%B1zzz&tl=tr&total=1&idx=0&textlen=76&tk=221854.343887&client=t&ttsspeed=0.24

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 50 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 50 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)