Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  Ts de ve sw de etkin olamamam
Gönderen: GhosT* - 14-07-2017, Saat: 10:08 - Cevaplar (14)

Öncelikle herkese merhabalar, bazılarınız biliyordur belki ama ben yinede söyliyeyim. Ayın 3 ünden diğer ayın 3-9 una kadar zorunlu olan üniversite yaz stajını yapmaktayım (THY'de Big Grin). Dolayısıyla gerek ts de olsun gerek sw de aktif olamıyorum akşam üzeri eve geldiğim için ts ye giriyorum bakıyorum destek şikayet boşsa çıkıyorum, genellikle yatıp uzanıyorum. Toplantılara önemli işim veya bahanem olmadığı sürece katılmaya çalışıyorum. Bu konuyu açıp bu açıklamayı yapmamım sebebi ise bana gerek steam üzerinden gerek whatsapp üzerinden ulaşıp yazan arkadaşlar dahil herkese bilgi vermek istedim. Sw yimi bıraktın gibi sorular sormanıza gerek yok ben her zaman olduğu gibi burdayım.

Alın size buda staj yerinden bir kare beni görmeyenler vardır belki. Hiçbir zaman poz veremedim zaten dalga geçmeyiniz Big Grin
 http://i.hizliresim.com/YNg1Mz.jpg

NOT: Resmi saçma sapan yerlerde veya saçma editlerle görürsem sonuçları kötü olur.

2.NOT: Eğer beni ts de bulamaz iseniz bu konu altına söylemek istediğiniz şeyi yazabilirsiniz.

Continue reading..

  Troll Komutçu Alımı
Gönderen: BOZGURT54 - 13-07-2017, Saat: 17:21 - Cevaplar (2)

İzleyecekleriniz ruh sağlığınızı bozabilir +18 dikkat edin hemen bi mülakat yapıştırdım tırt çıktı
https://www.youtube.com/watch?v=q2lPaCkgcQ4

Continue reading..

Thumbs Up Erken Erişim 16. Hafta Güncelleme Notları
Gönderen: FLASH - 12-07-2017, Saat: 15:39 - Cevaplar (1)

Güncelleme test sunucusuna eklenmiştir. Test sunucusu sorunsuz çalışırsa güncelleme oyuna 13 Temmuz Perşembe günü eklenecektir.
 
 
İstemci Performansı
Yardım paketi uçağı optimize edildi.
Arayüz performansı geliştirildi.
 
Hata Düzeltimleri
Oyunun başındaki uçağın havada hareketsiz kalmasına yol açabilecek bir hata düzeltildi.
4:3 çözünürlükler için envanter görünümü düzeltildi.
Artık takım arkadaşınızın ekranını her zaman renkli bir şekilde görüntüleyebileceksiniz.
Artık su altında bir taşıttayken ateş edemeyeceksiniz.
Başlangıç alanındaki bazı cephaneleri alamamanıza yol açan bir hata düzeltildi.
Artık el bombası veya Kırmızı Alan tarafından yok edilen kapılardan geçebilmek için F tuşuna basmanız gerekmeyecek.
Bir dürbün ile yakın görüşteyken yere yıkılırsanız, canlandırıldığınızda yakın görüşte olmayacaksınız.
Bombaların belli zamanlarda atılamamasına yol açan bir hata düzeltildi.
Envanter açıkken numara tuşları ile silah değiştirdiğinizde, elinizdeki silahın arayüzde görünmemesine yol açan bir hata düzeltildi.


Not: Kendim tarafından yazılmamıştır pubg.tamgame.com sitesinden alıntıdır .

Continue reading..

  Jailbreak Harita Yarışması- 400$ Ödüllü
Gönderen: relre - 12-07-2017, Saat: 01:04 - Cevaplar (9)

[Resim: RPny9R.png]

Önsöz
JAILBREAK bayağı eski bir oyun modu. Oynanışı, binlerce oyuncunun savaş alanı olan jailbreak haritaları sayesinde gelişmekten ve evrilmekten vazgeçmedi. Ancak ne yazık ki son zamanlarda bu gelişim yavaşladı/durdu. Eşinin tüm ev işini yapmasını, ayağını uzatıp oturduğu koltuktan izleyen yaşlı bir adam gibi, haritalar sıkıcılaştı. Yenilikten uzak, kendi üretmektense, eski haritaların ürettiği başarımları kullanmaya devam etti.
İşte bu sebeplerden dolayı, en büyük JAILBREAK sunucuları bir ittifak oluşturdu. Bu bayağılaşmayı herhangi birinin yapacağı, yeni ve özgün haritalar ile durdurmayı hedefleyen bir ittifak.


Değerlendirme
Puanlama şu şekilde gerçekleşecek : Her topluluk/community, her haritaya bir puan verecek. Bu puanların aritmetik ortalaması haritanın skoru olacak, ve en yüksek skora sahip olan harita yarışmayı kazanacak. Topluluklar (Community'ler) kendi oyuncularının yaptığı haritalara oy veremeyecek (sebebi açık olmalı). 

  • Dizayn: Haritanın genel görünüşü, ışıklandırma, kullanılan texture'lar vs..
  • Özgünlük: Kopyala yapıştır yapılmamış, özgün texture ve proplar vs...
  • Oyunlar: Sayı, haritaya dağılımları, özgünlük vs...
  • CT ve T takımlarının ilgisi: Harita dengeli olmalıdır, T'ler kaçabilmeli, ve CT'ler iyi oynadıkları ve alanlar küçük olmadığı sürece isyan bastırabilmelidir. Yeteri kadar spawn noktası olmalıdır (42T ve 22CT spawn noktası)
Ödüller
1.
$400 + PULSESERVERS'dan $270 değerinde 6 aylık 6 GB Sunucu
2.
$100
3.
$50

Katılım
Eğer katılmak istiyorsanız, kayıt olmak için steam hesabınızla giriş yapmanız gerekmektedir. Katılmak için gerekli koşullar şunlardır:
• 1 Eylül den önce haritanızı yayınlayın
• Haritanız 64 spawn noktasına sahip olsun
• Şu bannerı haritanın içine koyun : https://i.imgur.com/Y9edjuP.png

Katılımınızın geçerli olması için haritanızı Workshop ya da Gamebana ya yükleyip, açıklamasına "Jailbreak Mapping Contest" yarışması için yapıldığını eklemeniz gerekiyor. 

Son olarak haritayı bu sayfaya da (yarışma sayfası) koymalısınız: https://mappingcontest.rebels-corp.net/index.php
Steam hesabınızla oturum açtıktan sonra, sağ üstten isminize tıklayın, çıkan listeden "Mapping"e tıklayın. Gerekli bilgileri buraya girebileceksiniz (Harita adı, Workshop/Gamebana linki, Ekran görüntüsü).
Workshop
Gamebanana

Not: İnşallah Türk harita yapımcılarından güzel bi' şeyler çıkar : )

Continue reading..

  jb_devlet_bahceli
Gönderen: Kitzero - 11-07-2017, Saat: 23:18 - Cevaplar (12)

Bügün obama mapinin çok sevildiği fakat oynanılcak(oynatılabilecek) oyun olmadığının tanısına vardım.
Bilen bilir nightmove16 (Tolga) isimli mapper bir arkadaş var jb_mezdeke , jb_uzayistasyonu vs. maplerinin sahibi onun obama editli jb_devlet_bahceli isimli bir mapi vardı fakat serverlara satıyordu. Onla bügün konuşup public hale gelmesini istedim beni kırmayıp gamebananaya koydu.

Öncelikle bu map hiç bir siyasi amaç gütmeden yapılmıştır.(mizahi)

Başlayalım mapin obama'dan farklı hallerine...
[Resim: XXEnJj.jpg]
1- Textureler farklıdır daha açıktır daha görünebilirdir.
[Resim: dG76Zr.jpg]2- Oyunlar fazlalaştırılmıştır oynanabilicek oyunlar vardır.(mezdeke mapindende örnek vericek olursak kz,taşkağıtmakas vs.)
[Resim: BAyVPG.jpg]3-Normal obamada kaçak tünelinde seni rastgele götürürdü.(örneğin diskoya doğruysa tünel diskoya giderdin deathruna kapalı olursa gidemezdin, bu mapte tamamen tüm kaçak yerleri açık isteyen istediği bölgeden isyan yapabilir.)


Tek dezavantajı bu mapin mor odaya gidiş seçeneği yok.(mor odaya sadece hook ile çıkılıyor.)

Tabii ki de mapin oyuna gelmesi için son söz üst yetkililerimizde Smile


MAP INDIRME LINKI : http://gamebanana.com/maps/download/196136

Continue reading..

  uzun süre yokum
Gönderen: 4pro bey - 11-07-2017, Saat: 22:17 - Cevaplar (19)

uzun süre yokum

Continue reading..

  come back Lethe
Gönderen: Lethe1 - 11-07-2017, Saat: 13:07 - Cevaplar (6)

Lethe adlı oyuncunun okulunu fazlasıyla başarılı bir şekilde bitirmesi ve staja başlamasına 2 ay kalması nedeniyle steam ve LOL gibi oyunlarda daha fazla aktif olunacağı haberi duyurulmuştur.
Lethe adlı oyuncunun bu dönüşü sırasında gelen yenilikler ;

-hak yeme: eskiye oranla ½0,001 arttığı söyleniyor
-konuşamama özelliği ½50 daha fazla olacağı söyleniyor
-değişik oyunlar bulması ½100 olduğu biliniyor !!
-kanser etme özelliği arttrılmış
-kuralcılık ½95 olmuş

Lethe hakkında yeni gelen güncellemeler böyle görünüyor.
                                                       Saygılarımla       4P

Continue reading..

  H1Z1 windows 7 service pack 1 hatası
Gönderen: Proxo - 10-07-2017, Saat: 23:34 - Cevap Yok

Arkadaşlar h1z1de windows 7 service pack 1 hatası alıyorum sistem gereksinimleri vb yeterli olsada oyun açamıyorum Hatanın bi diğer adı G34 yardımcı olursanız sevinirim

Continue reading..

  AKİNATOR RELREYİ BULDU
Gönderen: BOT GABEN - 10-07-2017, Saat: 18:01 - Cevaplar (5)

Canım sıkılmıştı ve birgün akinatöre gireyim bizim koca yürekli kumar açmayan okan abimizi arayayım dedim ve relreyi buldu ŞOK ŞOK ŞOK ŞOK !!!!
https://hizliresim.com/r2J2O3 Bu arada relrede baya yakışıklıymış yav

Continue reading..

Big Grin Tatil
Gönderen: Kuluku - 10-07-2017, Saat: 00:24 - Cevaplar (4)

SA beyler ben bi bucuk ay boyunca serverlarda bulunamiyacagim cunku Turkiye'ye tatile geliyorum (Isvicre'den). Lafi kisa kesicem - kendinize ve serverlara iyi bakin, ban yememeye calisin Big Grin

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 53 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 53 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)