Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  P.PUB TOP10 Sorunsalı
Gönderen: Kitzero - 17-06-2017, Saat: 21:35 - Cevaplar (4)

P.PUB'da her ay TOP10 ve ranklar 0'lancağımı duymuştum fakat 3-4 aydır TOP10 aynı halde.
Eğer ki rekabet olmasını istiyorsanız 0'lanması taraftarıyım bu sayede daha canlılık kazanıcağını düşünüyorum.

Continue reading..

  Pro Publikteki Eksiklik
Gönderen: Gondi'h - 17-06-2017, Saat: 04:04 - Cevaplar (1)

Selamun Aleyküm ben Mutlu Smile Bugün ''wasdzone Pro Pub'' diye adlandırdığımız ve faaliyette olan bir serverimiz var.Ama oyuncularımız eksik,adminlerin online olmama sıkıntısı var.Bende diyorum ki AWP Sunucusuna verdiğimiz ilgiyi Pro Publike de versek serveri fulleriz.Bunun için yetkililere sesleniyorum.Ya birilerine ''Görevli'' yetkisi verin bir şekilde ilgilensinler serveri aktif tutmaya çalışan online saati yüksek olan insanlara verilebilir.Önerim bu teşekkürler #wasdzonefamily Smile

Continue reading..

  KENDİNİZE İYİ BAKIN
Gönderen: Ex2wasdzone - 17-06-2017, Saat: 02:05 - Cevaplar (7)

Merhaba dostlar, hepinizi en icten sevgilerimle selamlıyorum.
Beni tanıyan tanımayan herkese artık aranızda bir süre olamayacağımı bildirmek istedim. 
Serverda hiç yalnız kalmadım ve hep bir dostum oldu tanışmadığım insanlar bile bana burada aileydi.
Ancak biliyorsunuz üniversite sınavı çok illet bir şey ve bunu geçip istediğim yere gidebilmek  için ben o kadar da yeterli biri değilim. Bu yüzden bu son yılımı çalışmaya adayıp hayatıma şekil vermek istiyorum.
Sizleri çok seviyorum, hakkınızı helal edin.
Birgün iyi haberlerle dönmek dileğiyle. 
Kendinize iyi bakın 
Sağlıcakla ...

Continue reading..

  Bedava Black Squad Oyunu
Gönderen: Grompiest - 17-06-2017, Saat: 01:31 - Cevap Yok

Beyler vereceğim linkte bi sayfaya yönlendirileceksiniz ardından eğer reddite üyeyseniz üye girişi yaparak değilseniz de hemen üye olarak bi yorum bırakın ardından size ellerine geçtiği an kodu yollayacaklarını söylüyolar ben üye olup yorumumu yaptım ilerleyen zamanda eğer keyi verirlerse de bilgi veririrm bence denemekten zarar gelmez Big Grin
https://www.reddit.com/r/BlackSquad/comments/6h59jg/hello_reddit_get_your_black_squad_beta_key_here/

Continue reading..

  Steam beta key -Law Breakers
Gönderen: Flexible - 16-06-2017, Saat: 19:12 - Cevaplar (8)

Şuan beta key dağıtılıyor sanırım beta bittikten sonra da oyun sizin olacak.

https://thatsgamebro.com/lawbreakers-bedava/

Tek yapmanız gereken sitede aşağıya inip e-mailinizi yazıcaksınız. Kod direk geliyor ekrana zaten. BİR OYUN FAZLA OLSUN BİZİM OLSUN

Continue reading..

  FIFA 2018- PES 2018
Gönderen: Grompiest - 16-06-2017, Saat: 17:17 - Cevaplar (2)

Evet beyler zaten yıllardır kapışmakta olan bu iki oyunun çıkış tarihleri hakkında bilgi vermek istedim 
FIFA 2018 eğer bir aksaklık dolayısıyla erteleme olmazsa 29 Eylül 2017 tarihinde yayınlanacak
PES 2018 ise 12 Eylül 2017 tarihinde yayınlanacakmış şimdiden bu sene hangisi daha iyi kapışmaları yapılmaya başlanmış 
FIFA Cristiano Ronaldo ile anlaşmış şeklinde de bir duyum aldım.
İyi Forumlar Smile

Continue reading..

  uzun süre yokum
Gönderen: 4pro bey - 16-06-2017, Saat: 12:54 - Cevaplar (14)

uzun süre yokum

Continue reading..

  Rekabetcide wasdzone cikarsa olacagi bu
Gönderen: Positive - 16-06-2017, Saat: 03:31 - Cevaplar (7)

Big GrinBig Grin tekrardan herkezin eline saglik takim oyunu oldumu boyle sonuclar elde edebilirizSmile



Eklenti Dosyaları Tırnak(lar)
   
Continue reading..

  DGKO Extra
Gönderen: FLASH - 15-06-2017, Saat: 21:04 - Cevaplar (10)

Tabi kimse hatırlamaz Bu arkadaşı kimsede kutlamamış Puh size Doğum günün kutlu olsun kardeşim Hayırlı Teskereler

Continue reading..

  ŞİMDİLİK ELVADA.
Gönderen: bismillah01 - 15-06-2017, Saat: 18:42 - Cevaplar (10)

selamın aleyküm;

evet arkadaşlar aranızda yaklaşık 3 ay boyunca olmayacağım sebebi ise tedavi görmek zorunda kaldığım.

evet hesabı tekrardan benim ev abime devrediyorum maalesef telefon felan kullanmıyorum kullanacak havamda da değilim.

biraz saçma oldu geleli 1 hafta olmadı bile ama zorundayım.

bi kaçınıza durumu izah ettim zaten.şimdilik Allaha emanet olun.

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 50 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 50 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)