Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Kulaklık Önerisi Verecekler Gelsin

Reklam/Sponsor


#11

(28-12-2016, Saat: 17:06)relre demiş ki:
(28-12-2016, Saat: 13:37)Lethe1 demiş ki: Okan abi şimdi bi teknosadan almak var bide otagarda işportadan almak var Wink
Gerçi bende işportacılık yapıyorum işporta iyidir ordan da alın ???

 Bildiğin vatancomputer'den aldım. Sonra hepsiburada'dan aldım Big Grin

Geçmiş olsun abi nasıl becerdin o güzelim kulaklığın içinde dandik bulmayı Big Grin
Alıntı

#12

G230 tek atar der geçrim.
Alıntı

#13

Beyler ben http://urun.n11.com/mikrofonlu-kulaklik/frisby-fhp-g1414b-hassas-mikrofonlu-gaming-oyuncu-kulaklik-isikli-P146272926 şu kulaklığı aldım.mikrofonu gayet iyi,ses kalitesi biraz bası fazla ama güzel.fakat oyun içinde ses ayarlarını iyi yapamadım sanırım.2 hoparlör 4 hoparölr falan var hangisini seçmem gerekiyo ?
Alıntı

#14

rampage sn-r9 55 tl ama değer ses full cs sesini volume 0.01 de oynuyorm çok ses veriyor
Alıntı


Benzer Konular...
Wasdzone Jail Map önerisi konuyu başlatan Productive
3 Cevap - 2,198 Okunma
05-04-2021, Saat: 00:56
Son Mesaj: Kuluku
17-08-2018, Saat: 16:59
Son Mesaj: 4pro bey
Jailbreak Map Önerisi konuyu başlatan Bora
5 Cevap - 3,119 Okunma
17-03-2018, Saat: 18:47
Son Mesaj: fury91
Jailbreak map önerisi!!! konuyu başlatan Bora
7 Cevap - 4,653 Okunma
06-09-2017, Saat: 21:34
Son Mesaj: Bora
MAP ÖNERİSİ konuyu başlatan DREAMWALKER
6 Cevap - 4,450 Okunma
08-05-2017, Saat: 21:40
Son Mesaj: relre



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi