| öneri market hakkında |
Reklam/Sponsor
Uğurcan Farkında olmadan reklam yapıyorsun. Her neyse şunu diyim o Swler den daha iyiyiz ordakilerin Hepsi demiyorumda 10 da 9 u cekilen videolarda adım gözüksün izleyim kendimi falan filan diye gidiyor boş yer yani saygı desen 0 oyun ici kurallar desen yok lr atılcak t den kafasına göre admin kendini revliyor lr ye karışıyor genellıkle yoneticilerde cocuklar var. Sw sahibide küçük yaşta zaten Abartılıcak bişi değil yani tek farkımız bizim yeni ama tam olmamız onlar ne kadar tanınmış olsada yarımlar hala kural denen bişeyleri yok biz yeniyiz ama herşeyimiz düşünülmüş bir şekilde. Yönetim ekibimiz o kadar kafa yoruyorki böyle işlere görseniz destek şikayet bölümüne konu acmaya utanırsınız adamlar işi gücü bırakıp burda o ona sövdü bu buna şunu yaptı hakkımı yedi diye konu açıyorsunuz . Olgun olun biraz Sadelik her zaman iyidir
bak başta ranstegel sunuculara giriyodum marketten gördüm ve paylaşmak istedim hoşuna giden olur die abartmana gerek yok zaten girdigim sunuclarada öylesine girdim kalıcı aramak için değil böyle tepki vermene gerek yok
Benim yazdığım yorumun mantığını anladığın zaman cevap atarsın ben tepki vermedim.
(10-01-2017, Saat: 12:00)UğurcanAkkaya demiş ki: markete aksesuar ekleneblir (gözlük, şapka, maske vb.) Olmadı kolyede ekliyelim
Arkadaş sadece öneride bulunmuş üstüne gitmeye gerek yok.
Şapka, gözlük, pelerin gibi vb. şeyler ekleyerek sunucuyu lunaparka çevirmeyi planlamıyoruz. Sadeliği seviyoruz. İleride hayvan petleri kalkacak mesela. Krediyi harcayacak yer bakımından farklı projelerimiz var fakat olağan işlerden şu an ona vakit ayıramıyoruz. Bununda ufaktan spoilerını vereyim. Gelelim isyan menü tarzı muhabbete. Evet biliriz krediyle 3 saniye god almayı, kaptanlara !redbull getirmeyi vb. şeyleri getirmeyi. Fakat bunları getirirsek iş jailbreak oyunundan iyice çıkıyor. Haksız rekabete giriyor birazda.
|
| Benzer Konular... | |||||
|
17-11-2018, Saat: 12:15
Son Mesaj: AstegmenMarsi |
|||||
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |

