| slot 5 olmasına rağmen bring kullanması |
Reklam/Sponsor
yazdıklarını bi okursan gittikçe saçmalamaya başlıyosun
bring yetkisinin neden verildiğini bana değilde gidip stafflara sorman gerektiğini bilmiyosan bence daha çok konuşmaya gerek yok İnsanın bi fikri olmamasının kapasiteyle bi alakası yok , böyle düşünüyosanda saygı duyarım laf sokacam diye salak saçma konuşuyosun
Konu Dışı Kavga Ediyorsunuz Forumda adam CT ise oyun godlu ise bir yere sıkıştıysa bring komutunu kullanabilmesi lazım yasaksa bilmiyorum bayadır jailde takilmiyorum
GODLU OYUNDA CT DE HOOK BASILIYOR , SKİN TAKİBİ YAPILIYOR , BUGDA KALAN CT BRING KULLANAMIYOR MU? Az ötede konuş Whiplash , tartışmanızdaki saçmalık desen ayrı bir dert. Bir de kişinin slot olduğunu belirtmiş
Gag yetkisini nasıl kaptan-komutçu-admin-slot aynı kullanabiliyorsa player'a , zor durumda bring komutu ct de iken hepsinde eşittir.
1.si laflarına dikkat et yoksa sonuçlarına katlanırsın bu konunun amacı troll 2.si okuduklarından bişey anlayabildiysen yasak olmadığı gösteriliyor göz ardı ediliyor normalde yasak yani sen godlu oyunda bring atsan kimse gidip foruma atmaz benim yaptığım gibi bu kişi NOHUT olmasaydı zaten atmazdım foruma
3.sü tartışmamız tamamen troll herhangi bi kavga falan yok 4.sü bahsettiğim şey !bring @me , !bring flex gibi bişey değil he onu belirtmem gerekirmiydi evet o da bizim hatamız olsun 5.si bringe karşılık gagı örnek göstermende çok gülünç
Whiplash'la kavgamız tamamen trolldür ama bu konuyu açmadan önce bence senin stafflara sorman lazımdı bring komutu madem yasak niye veriyosunuz diye sonra forumda biri bana sorarsa öyle kalmiyim demeliydin ve yapılan dalgayı şakayı anlamamak tamamen kapasiteyle alakalıdır orda fikir sunmadın yapılan dalgayı ciddileştirdin yani anlamadın.
Sucuğun aldığı ceza da bi troll sonucuydu hatırlatayım , gag ile bring aynı şeydir ikisi de m.slot dan kaptana kadar var sonuçta. Gag'i nasıl küfür edene atan kişi farketmiyor zor durumda kendini kurtarması için de atan kişi farketmez.
Niye verdikleri beni ilgilendirmiyor bunu sormam da gerektiğini düşünmüyorum ama ben staffların ağzından bring komutu yasak (bazı istisnai durumlar haricinde ve attığım ss deki gibi durum buna örnek) lafı duyduysam sorma ihtiyacı duymam kusura bakma
''ve yapılan dalgayı şakayı anlamamak tamamen kapasiteyle alakalıdır'' burda şakayı anlamayan birisi varsa o kendini biliyor isim vermicem
Şaka yapılacak bir durum olmadığından dolayı anlamamış olabilir , staffların ağzından çıkanların hepsini duymamışsın demek ki o yüzden bu konu 3 sayfa yorumdan oluşuyor. Ya da işine geleni duymuşsun.
konu şaka falan değil bizim teksen ve sucuk la tartışmamız troll veya şaka sen ona ne demek istersen
belirttiğim gibi bring komutunun farklı durumları var Bu konunun 3 sayfadan oluşması teksen ile yaptığımız troll den dolayı Not: Yazdığım şeyleri kötü algılama kimseyle kavgalı olmak istemem
whiplash haklı bi aralar öyle bi kural vardı ama o geçerliliğini yitirdi sanırım ctde herkes kafasına göre takılıyo artık. bu arada destek şikayeti trollemeyin ceza alırsınız iyi günler xd
|
| Benzer Konular... | |||||
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |


Gag yetkisini nasıl kaptan-komutçu-admin-slot aynı kullanabiliyorsa player'a , zor durumda bring komutu ct de iken hepsinde eşittir.