| Kulaklık Önerisi Verecekler Gelsin |
Reklam/Sponsor (28-12-2016, Saat: 17:06)relre demiş ki:(28-12-2016, Saat: 13:37)Lethe1 demiş ki: Okan abi şimdi bi teknosadan almak var bide otagarda işportadan almak var Geçmiş olsun abi nasıl becerdin o güzelim kulaklığın içinde dandik bulmayı
Beyler ben http://urun.n11.com/mikrofonlu-kulaklik/frisby-fhp-g1414b-hassas-mikrofonlu-gaming-oyuncu-kulaklik-isikli-P146272926 şu kulaklığı aldım.mikrofonu gayet iyi,ses kalitesi biraz bası fazla ama güzel.fakat oyun içinde ses ayarlarını iyi yapamadım sanırım.2 hoparlör 4 hoparölr falan var hangisini seçmem gerekiyo ?
rampage sn-r9 55 tl ama değer ses full cs sesini volume 0.01 de oynuyorm çok ses veriyor
|
| Benzer Konular... | |||||
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |



