Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


wasdzone Avatar tasarımı #2

Reklam/Sponsor


(En son düzenleme: 04-02-2017, Saat: 17:41 WalterQS.)

(31-01-2017, Saat: 21:38)tarik_175 demiş ki: NickConfuseducuk
Tasarim 5

Sucuk önceki tasarımda ismin var ve yine aynı tasarımı istemişsin

1- Kirlmen http://i.hizliresim.com/3v07PM.png http://i.hizliresim.com/Yq0DJZ.png http://i.hizliresim.com/8PBMQ7.png http://i.hizliresim.com/DBZP9v.png http://i.hizliresim.com/m4B350.png http://i.hizliresim.com/0ld1nZ.png http://i.hizliresim.com/414PrA.png
2- ÇANÇİNÇON http://i.hizliresim.com/R1M0BR.png
3- İmPossibLe http://i.hizliresim.com/pX109a.png
4- K4YLE http://i.hizliresim.com/kGobJD.png
5- Forslara http://i.hizliresim.com/NlPpWX.png
6- KARBONATerkan http://i.hizliresim.com/adWL0Q.png
7- OgO http://i.hizliresim.com/qjLbMd.png
8- rebel http://i.hizliresim.com/Mo70p1.png
9- ScreaNy http://i.hizliresim.com/QvqaBy.png
10- SMPR3SSÖR http://i.hizliresim.com/X9A0k3.png
11- Taz http://i.hizliresim.com/bk3rDZ.png http://i.hizliresim.com/d8pP3D.png http://i.hizliresim.com/5LJg7z.png
12- w7 http://i.hizliresim.com/AnaL7v.png http://i.hizliresim.com/adWLX2.png http://i.hizliresim.com/Yq0D4k.png
13- XANTARES http://i.hizliresim.com/NlPpkg.png


Nick: CanerBeyPvo
Tasarım: 02 Teşekkürler <3


Whylyder

tasarım 04


Nick = Tesla
Tasarım = 1
Şimdiden teşekkürler <3

(En son düzenleme: 05-02-2017, Saat: 16:26 KARBONAT erkan.)


(05-02-2017, Saat: 16:19)KARBONAT erkan demiş ki:
(04-02-2017, Saat: 17:02)WalterQS demiş ki:  dayı güzel olmuş

Wink  (En son düzenleme: 05-02-2017, Saat: 16:30 Tazzzz.)

(04-02-2017, Saat: 21:14)CanerBeyPvo demiş ki: Nick: CanerBeyPvo
Tasarım: 02 Teşekkürler <3

http://i.hizliresim.com/6rOdvk.png Smile

(05-02-2017, Saat: 12:30)Whylyder demiş ki: Whylyder

tasarım 04

http://i.hizliresim.com/r6rnyz.png Smile

(05-02-2017, Saat: 13:40)*Tesla demiş ki: Nick = Tesla
Tasarım = 1
Şimdiden teşekkürler <3

http://i.hizliresim.com/X9AmlO.png Smile


BANA Bİ AVATAR YAP KIRMIZI SİYAH OLANDAN YAP NİCK:oGo EYW <3<3<3<3<3<3
Big Grin


avatar istiyom - Nickim DreamwalkeR™


KARBONATerkan
tasarım 6


(05-02-2017, Saat: 17:01)oGo demiş ki: BANA Bİ AVATAR YAP KIRMIZI SİYAH OLANDAN YAP NİCK:oGo EYW <3<3<3<3<3<3
Big Grin


Kırmızı siyah olandan demenle anlayamam, tasarımın numarasını söylemen lazım.


Benzer Konular...
19-08-2021, Saat: 06:43
Son Mesaj: XRumerTest
wasdzone Avatar tasarımı #3 konuyu başlatan relre
480 Cevap - 186,783 Okunma
12-01-2021, Saat: 12:45
Son Mesaj: RoyaFlex
wasdzone İçerik Editörü Alımı konuyu başlatan Özbay
14 Cevap - 12,375 Okunma
29-08-2020, Saat: 01:17
Son Mesaj: Kuluku
10-07-2020, Saat: 01:56
Son Mesaj: RoyaFlex
wasdzone Forum Puan Sistemi Geldi konuyu başlatan relre
5 Cevap - 1,747 Okunma
22-06-2020, Saat: 17:58
Son Mesaj: relre



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi