(12-03-2017, Saat: 17:02)Flexible demiş ki: Sucuğun aldığı ceza da bi troll sonucuydu hatırlatayım , gag ile bring aynı şeydir ikisi de m.slot dan kaptana kadar var sonuçta. Gag'i nasıl küfür edene atan kişi farketmiyor zor durumda kendini kurtarması için de atan kişi farketmez.
Kimseye bi rahatsızlık vermediğimi düşünüyorum ayrıca yaptığım şikayet troll değil
12-03-2017, Saat: 19:34(En son düzenleme: 12-03-2017, Saat: 19:34 TEKSENTR3.)
(12-03-2017, Saat: 17:33)wiojw7 demiş ki: whiplash haklı bi aralar öyle bi kural vardı ama o geçerliliğini yitirdi sanırım ctde herkes kafasına göre takılıyo artık. bu arada destek şikayeti trollemeyin ceza alırsınız iyi günler xd
Keşke ilk önce nereye konu açıldığına baksaydın da öyle bize kural öğretseydin burası destek şikayet değil burası jailbreak ve burada troll serbest.