| Saklanmacta freeze atılmasın |
Reklam/Sponsor
Saklanmacta freeze atılmasın bi süre verilsin o sürede ct aramaya baslasın o sürede bunny kapasın freeze biraz sacma geliyo gercege benzemis olur hem bence bi düsünün derim !
Bu bahsettiğin Saklan-GAÇ'a giriyor. Buna benzer de yaptırılıyor zaten. Ct respawnı açılarak gördükleri her Teröristi öldürerek sona kalanın kazandığı bir oyun. Ama saklanbaç için frezee gerekli yani böyle bir değişiklik olacağını sanmıyorum. Hadi diyelim oldu, kimse uygulamaz
(14-05-2017, Saat: 23:05)Domates demiş ki: Saklanmacta freeze atılmasın bi süre verilsin o sürede ct aramaya baslasın o sürede bunny kapasın freeze biraz sacma geliyo gercege benzemis olur hem bence bi düsünün derim ! Guzel dusunmussun ama boyle birsey var zaten.. Ayni is eli gibi sadece bi farki var orda God aliyorlar is elinde god yok.. Saklambaci guzel yapan saklanip dondurulmandir.. My opinion
Söylediğin şey sanki farklı bir oyun gibi oluyor. Ne güzel düşünmüşsün umarım komutçu olduğunda sende bu pyunu oynatırsın saklambaç yerine
yav nasil gircem Jailbreak servere 2 aydir tik yok serverda tasinmis varmi birinde ip adress
|
| Benzer Konular... | |||||
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |


mantıklı bence