| uzun süre yokum |
Reklam/Sponsor
yerinde ve güzel bi' güncelleme olmuş. gereksiz yetkiye biraz daha buff getirilmesi gerektiğini düşünüyorum. hepimize hayırlı olsun ^^
|
| Benzer Konular... | |||||
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |


İsyan yeme %35'e inmişti geri çıktı gibi o