| uzun süre yokum |
Reklam/Sponsor
Biraz küçük ve basit olmuş daha Güzel yapabilirsin bence yetenek var emekte
Fero çok küçük basit Ayberkin dedigi gibi biraz daha güzel bişeyler yapabileceğini düşünüyorum map ismide Sarı Çiyan olsun la
Mapin ismini söylüyorum sıkı durun in aşşağı in
. . Putin var obama var ve sayın Cumhurbaşkanımızın adında neden bir map olmasın mapin adını Recep Tayyip Erdoğan koydum :: ))
|
| Benzer Konular... | |||||
|
09-05-2018, Saat: 22:04
Son Mesaj: sipirwoman |
|||||
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |


))