| 1 Yıllık Ara |
Reklam/Sponsor
Merhaba.ben o kadarda iyi yazamam ama nasil diyecem bilmiyom
Ya iste 1 yıl sınavlara calismam lazım ve bu 1 yıllık surede sizleri yani abilerimi kardeslerimi çok ama çok özleyeceğim.Ramazan bitene kadar sürem var ve ramazan bitene kadar oyunun icinden gecicem.Ama oyun onemli değilde sizi cok özleyeceğim.Arada girebilirim belki ama.Sizi gercekten çok özleyeceğim
Soldan kaffa sallayıp jump noscop shot + carbon + 360 Atan Melik Senide unutmuyacağız bekliyoruz <3
Bu arada 8.sınıfa mı geçtin ??
Acının umutları yok ettiği anda, umutları yeşertecek bir sevgiye ihtiyaç duyarsan ben hep o bildiğin adresdeyim. Ama şimdilik elveda gülüm
GÜLE GÜLE TROLL YAPMA DEDİĞİMDE TROLL YAPAN - TROLL YAP DİYİNCE YAPMAYAN TUHAF İNSAN <3
|
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |

