SA beyler size JB serverinda normal playerlara nasil davraniliyor hakkinda bir konu aciyorum. Umarim bilmediginiz bisey ogrenirsiniz ve davranislariniz biraz degisir. Bugun servera 2. hesabimdan girdim biraz player takiliyim dedim (merak etmeyin kotu bisey yapmadim)

. Fark ettigim seylerden onemli birkac tanesi sunlar:
- Komutcular genellikle playerlari umursamiyolar ve cogu zaman sadece slot ve daha ust yetkililerin yazdiklari seyleri okuyorlar (yesil yazi avantaji). Bu yuzden kimse yazilarini okumadigi icin spamlamaya basliyolar chati (ex: HAK GG FREE REV HAK GG FREE REV). Bunu bende yasadim (player olarak) ve cok sinir bozucu gag yemek bundan sonra - uyarilmadan.;
- Bir player kufur ettiginde genellikle uyarmadan gag atiyor yetkililer (mslotlar genellikle) sonra baska bir mslot veya yetkili gagini acip adami neden uyarmadin falan diyorlar (bunu bende yasadim

) Uyarmayi unutmayin beyler;
- Bide bazen yetkililer ve slotlar (bazilari herkes degil tabikide) playerlari chatten tehdit ediyorlar (ex: banlarim/gaglarim)
Sonuc olarak sizden playerlara daha sempatik ve anlayisli olmanizi istiyorum. Zaten cogunuz iyi davraniyorsunuz, ama bi hatirlatma yapmak istedim. Kural cigniyenleri uyaralim ve devam ediyolarsa gaglayalim / yetki kullanalim. Komutcularin bazilarina da chatte sadece yesil yazi okumayiniz diyorum (ben boyle bisey yapmiyorum diye dusunuyorsaniz ustunuze alinmayin bugun birkac komutcunun bunu yaptigini gordum sadece...)
Iyi egelenceler ve iyi tatiller