Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


1 Yıllık Ara

Reklam/Sponsor


#1
Heart 

Merhaba.ben o kadarda iyi yazamam ama nasil diyecem bilmiyom 
Ya iste 1 yıl sınavlara calismam lazım ve bu 1 yıllık surede sizleri yani abilerimi kardeslerimi çok ama çok özleyeceğim.Ramazan bitene kadar sürem var ve ramazan bitene kadar oyunun icinden gecicem.Ama oyun onemli değilde sizi cok özleyeceğim.Arada girebilirim belki ama.Sizi gercekten çok özleyeceğim
Alıntı

#2

galp görüşürüz
Alıntı

#3

Soldan kaffa sallayıp jump noscop shot + carbon + 360 Atan Melik Senide unutmuyacağız bekliyoruz <3
Bu arada 8.sınıfa mı geçtin ??
Alıntı

#4

(12-06-2017, Saat: 02:46)Gondi demiş ki: Soldan kaffa sallayıp jump noscop shot + carbon + 360 Atan Melik Senide unutmuyacağız bekliyoruz <3
Bu arada 8.sınıfa mı geçtin ??

O vurusu bende unutamam
Alıntı

#5
(En son düzenleme: 12-06-2017, Saat: 03:49 Rebel.)

kaçıncı sınafa geçtin
Alıntı

#6

(12-06-2017, Saat: 03:46)İsa Yenisoy demiş ki: kaçıncı sınafa geçtin

Lise hazirlikti ingilizce almanca falan simdi 1 oluyo iste o yuzden
Alıntı

#7

Acının umutları yok ettiği anda, umutları yeşertecek bir sevgiye ihtiyaç duyarsan ben hep o bildiğin adresdeyim. Ama şimdilik elveda gülüm

GÜLE GÜLE TROLL YAPMA DEDİĞİMDE TROLL YAPAN - TROLL YAP DİYİNCE YAPMAYAN TUHAF İNSAN <3
Alıntı

#8

(12-06-2017, Saat: 11:53)4pro bey demiş ki: Acının umutları yok ettiği anda, umutları yeşertecek bir sevgiye ihtiyaç duyarsan ben hep o bildiğin adresdeyim. Ama şimdilik elveda gülüm

GÜLE GÜLE TROLL YAPMA DEDİĞİMDE TROLL YAPAN - TROLL YAP DİYİNCE YAPMAYAN TUHAF İNSAN <3

<3
Alıntı

#9

bizde seni özlicez inşallah başarılı olursun
Alıntı

#10

(12-06-2017, Saat: 14:48)KARBONAT erkan demiş ki: bizde seni özlicez inşallah başarılı olursun
İnşallah  <3
Alıntı




Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi