Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Bayramda Beni Ve Bütün Yaşı 15 dem küçük kardeşlerimiz Sevinsin <3

Reklam/Sponsor


#1

Öncelik selamün aleyküm Okan abi Ve Tüm yetkili Abilerim Bildiniz Gibi Serverde  Komut'a Geçmek için 18 ve 18+ olmak gerekiyor Bende size sunmak için şöyle bir etkinlik düşündüm malum önümüzde bayram hani bu yaşı 16 dan küçük kardeşlerimizde sadece bayramlık bi komut tecrübesi olsa olmaz mı ? Sevgiler Wasdzone <3
Alıntı

#2

Komut vermek için yaş sınırı gerekmiyor komutcu tagi almak için 18 yaş sınırı gerekiyor benim bildiğim kadarıyla
Alıntı

#3

Şimdi Tagı Tugu karıştrıma 1 seferlik olsada verelim Smile
Alıntı

#4

Güzel düşünmüssün ama sanmıyorum olacağını
Alıntı

#5

Evolve Büyük Büyük Yönetimimiz Yapar Bize Bir Güzelik yhaa Smile ( Yağ çekme çabaları )
Alıntı

#6

Ben sabah 6'da falan geçip veriyom son 3gündür ama bayramda köye gitcem :/
Alıntı

#7

Direk Kom dk D:
Alıntı

#8

Komutçu İstemediği sürece kom dk yapılmaz !!! qw:EwqE:WQe
Alıntı

#9

Yani 18 yaşında olmasan bile komuta geçebiliyorsun örnek kuluku
Alıntı

#10
(En son düzenleme: 24-06-2017, Saat: 20:17 TyreL.)

Aynen 18 yaşında olmadan komut veren gördüm örneğin daryl dixon
Alıntı


Benzer Konular...
BENİ UNUTTUNUZ MU? konuyu başlatan NinjaKamil
10 Cevap - 4,391 Okunma
05-09-2017, Saat: 07:38
Son Mesaj: kioShima
29-04-2017, Saat: 20:21
Son Mesaj: Alper Canbaz



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
2 Ziyaretçi