Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  Herkes okulda naptigini yazsin bakalım
Gönderen: FLASH - 01-11-2016, Saat: 08:22 - Cevaplar (17)

Okuldan sa herkes okulda naptigini yazsin bakalım veya ne istedigini

En enteresan şeye 500 kredi ödül

Edit: beden dersinde yağmur yağmasını istiyorm

Continue reading..

  Çocukluk fotoğrafları
Gönderen: AYTARRAGI - 31-10-2016, Saat: 18:25 - Cevaplar (6)

BEYLER KONUDANDA ANLAYACAĞINIZ ÜZERE HERKES ÇOCUKLUK FOTOĞRAFLARINI ATIYOR İLK EDİT BENDEN XD



Eklenti Dosyaları Tırnak(lar)
   
Continue reading..

  NEW PECE ALDIM ZA
Gönderen: AYTARRAGI - 31-10-2016, Saat: 16:47 - Cevaplar (10)

BEYLER YENİ PC ALDIM Bİ H.olsun ALIRIM BAŞKA YERLERDE DE PAYLAŞTIM XDDD
EDIT: BENDE NORMAL GÖZÜKTÜĞÜ HALDE FOTUMA ATTIĞIMDA FARKLI GÖZÜKÜYO O YÜZDEN FOTOYU SİLDİM
MODEL: monster gtx 970m

Continue reading..

  Işığını keserim...
Gönderen: Anarchist - 31-10-2016, Saat: 16:01 - Cevaplar (4)

[Resim: r9wpdc49hpux.gif]

Continue reading..

Heart Doğum Günün Kutlu Olsun HieFX ™
Gönderen: KavuncuAmca - 31-10-2016, Saat: 12:51 - Cevaplar (11)

Doğum günün kutlu ve mutlu olsun nice senelere yakışıklı seviyoruz seniii Heart

Continue reading..

Video WASDZONE'DA İSTİKLAL MARŞI OKUDUK - 29 EKİM
Gönderen: PrinceofKnights - 31-10-2016, Saat: 11:42 - Cevap Yok



kerem abimizin uykulu sesinden bir istiklal marşı. <3

Continue reading..

Big Grin CS: GO Komik Sözler :D
Gönderen: PrinceofKnights - 29-10-2016, Saat: 22:00 - Cevaplar (1)

Sizlere internette karşılaştığımız ve bazıları da klasikleşmiş bir kaç CS: GO sözünü söylemek istedim Big Grin

-Tek tek gel tek tek. Noldu yemiyoMu

-Kalbine kurdugum c4 u defunse edecek kadar adi isen,ellerim consoleye disconnect yazacak kadar asildir

-EğeR 1 qün Cs'De öLürSem ßéNi ßıRaKıN éLi aLın..!!

-Kızlara Head$HoT , aiLeme baN , oKuLa KiCK , HaYaTa quiT CéKTiM


>Girdim Dün Servera Baqtım Wallcılar Burada, Seni Gördüm Elim Kaydı Bütün wallcular yana yattı 
[b]>İçimde hiç patlamayan bir C4 var.Defuse kit'im olurmusun 
[/b]

>Seni seninle yaşamak varken, sensiz wallcılarla yaşamak zoruma gidiyor.. 

>Ölüm, ölüm dediğin nedirki gülüm, ben senin için C4 kurmayı göze almışım..

>Seni her düşündüğümde bir terörist wuruyorum.. Benim artık top15'de adım var.. 

>Bir ak47 mermisi seni seviyorum anlamı taşısaydı, ven sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inanki admin beni serverdan banlardı..

>Hani ak47 vardır hs anlatır hani hileci vardır speed anlatır birde aşk vardır beni hayattan banlatır seni seviyorum.. 

>(Dustjump) Bir havuz gördüm uçurumun en altında.. Benim olmazsan ya uçurumdayım yada en altında..

>Bir awp mermisi olmak isterdim. Neden mi? Düşmanın seni awp ile wurduğunda vücudunun derinliklerine girip bir daha hiç çıkmamak için..

>Round nedir ki? başlar biter. 
[b]Ak47 nedir ki? Hs atar gider. 
C4 nedir ki? patlar biter. Ama sana olan kurşunlarım sonsuzdur, ancak sizin basede biter

[/b]- abi ben ön kapıyı kapatip geliyorum

[b]- hacı bak şimdi pazar yerindeki tavuğu vuracam

- euehuehue ben şu bombayı kuruyumda 

- ustaa kırmızı telimi kesecem 

- açılın leyynn...! bende defuse kit var

- ANAAA yerde keleş var Lan 

- sen çatıya bak ben arka kapıdan girecem

- kör oldum beni koruyun göremiyorum

- abi bak rehineleri kendime siper yaptım şimdi vuramazlar di mi

- borudan niye geçemiyorum ben...

- arka kapıdan çıktıklarında çatıdan üstlerine atlıycam tamammı
[/b]




- aha geliolar,faruk abiii,faruk abiii,gel kutuya çıkalim hadi

[b]- olm adamın kurşunu bitti , bak şimdi bıçakla dalacam

- çatıda biri var sanki

- rıfat abi ben önden gidiyorum...

- oha be bacağımdan vurdu...

- olm siz önden gidin benim silahım yok (leş yiyicilik)

- olm tek kişi kaldın intihar et bitsin işte....

- yaaa köprüyü kimse almadı mı??

- bombaaaaaa!!!!!!!!

- sırada kaç kişi vaar?
[/b]
-Köprü'yü sen almıyacak miydim Kamil, Bak bicak yedim! ?

[b]-Yok aga ben suyu alacaktim sen köprüyü!

-Koşun Hüleyn yakalayin şunu!

-Abi botlarla koşamıyom.

-Asmadan gidelim asmadan devriyeler basmadan.

-Kapıdan dalalım kapıdan FB atmadan.

-Sudan dalalım sudan komşu awp almadan
[/b]

Continue reading..

Star CS: GO Aim Rehberi
Gönderen: PrinceofKnights - 29-10-2016, Saat: 21:57 - Cevap Yok

Bugün sizlerle kendim de uyguladığım yararlı olucağını düşüneceğim bir CS:GO aim rehberi paylaşıcam.

 
Aim Konusunda Dikkat Edilmesi Gerekenler

    • Düşmanın ayaklarına veya yere doğru nişan almayın.

    • Profesyonel oyuncuların crosshairlerinden kendinize uygun olanı seçip kullanın.

    • Düşmanı şarjörünüzdeki ilk 10 mermi ile öldüremezseniz sprey yapmaya devam etmeyin. Bir adım geri atarak silahın saçılımını geçirin.

    • AK-47 ile sprey yaparken farenizi yavaşça aşağı indirin.

    • Çatışmanız 2 saniyeden uzun sürerse hemen çömelerek rakibin kafasına doğru ateş edin.

    • Asla ama asla sürekli çömelmiş halde çatışmayın. Bu sizin kafanızı kolay bir hedef haline getirir.

    • Bomba imha sesini duyduğunuz anda saklandığınız yerden çıkıp bombaya nişan almayın. Biraz bekleyin.

    • Eğer düşmanınız yerinizi anladıysa, veya girmek istediğiniz yerin tek bir girişi varsa shift’e basılı tutmayın.

    • Tehlikeli bir durumda, şarjörünüzde hala 5-6 merminiz varken şarjör değiştirmeyin.

    • Şarjör değiştirme işleminiz bitmeden saklandığınız yerden dışarı bakmayın.

    • Rakibiniz genel olarak AWP ve AK-47’ler ile oynarken para sıkıntısı yaşadığınızda kask almayın. Zaten iki silahta kafadan tek atıyor.

    • Pistol turunu kaybettikten sonra kask + pistol, scout ya da Mag-7 silahlarından birini alın. Para biriktirmeye çalışmayın.12

    • Bombayı taşırken aksiyona direk girmeyin. Önce bombayı güvenli bir yere bırakın ki ölürseniz arkadaşlarınız alabilsin.

    • Rakibin görüş alanına direkt olarak (W) ile girin, yan yan girerseniz muhtemelen pusudaki AWP’ciler tarafından vurulursunuz.

    • Elinizde el bombaları ile koşmayın.

Continue reading..

  Takım kötüydü kardeş ya
Gönderen: Anarchist - 29-10-2016, Saat: 18:56 - Cevaplar (1)

[Resim: x41NHH0hQNyAyZXAVeoigM-rN5yONLOvUff-b0UZ...088c6e178f]

Continue reading..

  Komik SS/Caps Yarışması
Gönderen: relre - 29-10-2016, Saat: 11:32 - Cevaplar (18)

Jailbreak sunucumuzda karşılaştığınız, yakaladığınız görüntüleri bizimle konu altından paylaşın; kredi kazanma şansını yakalayın.


Gelelim kurallara; her oyuncu 1 ss ile yarışmaya katılabilir, yolladığı ekran görüntüsünün sunucumuzda çekilmiş olması önemlidir. Kendiniz bizim sunucunuzda çektiğiniz ekran görüntüsüyle caps yapıpda katılabilirsiniz.

Son katılım: 5 Kasım 2016

Ödüller:

  1. 2000 kredi
  2. 1000 kredi
  3. 500 kredi
Kazananlar wasdzone Yönetim tarafından seçilip yine bu konu üzerinden duyurulacaktır.

İlk önce ben paylaşayım bakayım Big Grin
[Resim: 7A5GWr.jpg]

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 41 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 41 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)