 |
Sizlere internette karşılaştığımız ve bazıları da klasikleşmiş bir kaç CS: GO sözünü söylemek istedim 
-Tek tek gel tek tek. Noldu yemiyoMu
-Kalbine kurdugum c4 u defunse edecek kadar adi isen,ellerim consoleye disconnect yazacak kadar asildir
-EğeR 1 qün Cs'De öLürSem ßéNi ßıRaKıN éLi aLın..!!
-Kızlara Head$HoT , aiLeme baN , oKuLa KiCK , HaYaTa quiT CéKTiM
>Girdim Dün Servera Baqtım Wallcılar Burada, Seni Gördüm Elim Kaydı Bütün wallcular yana yattı
[b]>İçimde hiç patlamayan bir C4 var.Defuse kit'im olurmusun [/b]
>Seni seninle yaşamak varken, sensiz wallcılarla yaşamak zoruma gidiyor..
>Ölüm, ölüm dediğin nedirki gülüm, ben senin için C4 kurmayı göze almışım..
>Seni her düşündüğümde bir terörist wuruyorum.. Benim artık top15'de adım var..
>Bir ak47 mermisi seni seviyorum anlamı taşısaydı, ven sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inanki admin beni serverdan banlardı..
>Hani ak47 vardır hs anlatır hani hileci vardır speed anlatır birde aşk vardır beni hayattan banlatır seni seviyorum..
>(Dustjump) Bir havuz gördüm uçurumun en altında.. Benim olmazsan ya uçurumdayım yada en altında..
>Bir awp mermisi olmak isterdim. Neden mi? Düşmanın seni awp ile wurduğunda vücudunun derinliklerine girip bir daha hiç çıkmamak için..
>Round nedir ki? başlar biter.
[b]Ak47 nedir ki? Hs atar gider.
C4 nedir ki? patlar biter. Ama sana olan kurşunlarım sonsuzdur, ancak sizin basede biter
[/b]- abi ben ön kapıyı kapatip geliyorum
[b]- hacı bak şimdi pazar yerindeki tavuğu vuracam
- euehuehue ben şu bombayı kuruyumda
- ustaa kırmızı telimi kesecem
- açılın leyynn...! bende defuse kit var
- ANAAA yerde keleş var Lan
- sen çatıya bak ben arka kapıdan girecem
- kör oldum beni koruyun göremiyorum
- abi bak rehineleri kendime siper yaptım şimdi vuramazlar di mi
- borudan niye geçemiyorum ben...
- arka kapıdan çıktıklarında çatıdan üstlerine atlıycam tamammı
[/b]
- aha geliolar,faruk abiii,faruk abiii,gel kutuya çıkalim hadi
[b]- olm adamın kurşunu bitti , bak şimdi bıçakla dalacam
- çatıda biri var sanki
- rıfat abi ben önden gidiyorum...
- oha be bacağımdan vurdu...
- olm siz önden gidin benim silahım yok (leş yiyicilik)
- olm tek kişi kaldın intihar et bitsin işte....
- yaaa köprüyü kimse almadı mı??
- bombaaaaaa!!!!!!!!
- sırada kaç kişi vaar?
[/b]
-Köprü'yü sen almıyacak miydim Kamil, Bak bicak yedim! ?
[b]-Yok aga ben suyu alacaktim sen köprüyü!
-Koşun Hüleyn yakalayin şunu!
-Abi botlarla koşamıyom.
-Asmadan gidelim asmadan devriyeler basmadan.
-Kapıdan dalalım kapıdan FB atmadan.
-Sudan dalalım sudan komşu awp almadan[/b]
|