Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


Exclamation Şanslı NoScoop her zaman benim işim ^^
Gönderen: Özbay - 05-11-2016, Saat: 14:26 - Cevap Yok



Eski kullanıcı adım. Tünelden save için kaçarken bir lucyshot Big Grin
İzlemeye değer olduğunu düşündüm. Yorum bırakmayı unutmayın.

Continue reading..

Lightbulb Cumartesi İddaasi - Şeytanımız bol olsun
Gönderen: Özbay - 05-11-2016, Saat: 12:33 - Cevaplar (12)

Merhaba Arkadaşlar. 

Böyle bir başlık ilk defa açılıyor bir deneme bir şans diyelim tutturursak hepimiz wasdzone tişörtü alırız Big Grin


Tek bir kupon paylaşıcam eğer yöneticilerden uyarı almazsa ve ilgi görürse düzenli devam ederim.




703 Orleans - Toulon (6.5h) (MS 2)  22.00

700 Gravelines(1.5h) - Strasbourg (MS 2)  22.00


685 AEK - Rethymno (Limit : 150.5)  (AÜ ÜST)  18.00

122 Chealsea - Everton (MS 1)   20.30

118 Monaco - Nancy (MS 1)  19.00

Toplam oran: 9.63  Misli : 5  Kazanç:48.15 tl


Maçların bir garantisi yoktur elbet ama ben oynadım sizlerle de paylaşmak istedim. Şeytanımız bol olsun.
İlgi gelirse devamını getirebilirim.

Continue reading..

  Hareketli imza
Gönderen: Emir1GT - 05-11-2016, Saat: 11:53 - Cevaplar (4)

Hareketli imza nasil yapiliyo bilen varsa yardımcı olabilirmi.

Continue reading..

Star Counter-Strike: Global Offensive Dust2 Rehberi
Gönderen: PrinceofKnights - 04-11-2016, Saat: 23:03 - Cevaplar (2)

Counter-Strike: Global Offensive’de Dust2 oldukça popüler bir haritadır. Öyle ki, basit eğlence modunda bir oyuna katıldığınızda %70 ihtimalle Dust2 oynanan bir oyuna giriş yaparsınız. Hal böyle olunca, bizlerde Dust 2 haritasının ipuçlarını ve püf noktalarını bildiren bir rehber hazırlayalım dedik. Rehberimize CS:GO ile ilgili genel bilgileri de ekledik. Dust2 oldukça dengeli bir haritadır. Her iki takımda bulunmanın da kendine göre oldukça iyi şekilde dengelenmiş avantajları ve dezavantagları vardır. Bunlardan yazımızda bahsedeceğiz. Öncesinde, haritaya ve haritadaki bölgelerin isimlerine bir göz atalım:

Dust 2 Haritası Bölge İsimleri

Froosh isimli oyuncu tarafından hazırlanan bu harita, Dust2’deki bütün bölgelerin isimlerini çok iyi bir şekilde öğretiyor.


[Resim: dust-2-harita-isimleri.jpg]

Terörist Takımında Oynarken


Terörist takımının dust2 haritasında sahip oldukları en büyük avantajlardan biri oyun başladığı anda mid adı verilen orta bölgenin kontrolünü sağlayabilmeleridir. CT takımı ortadaki kapıyı sislemez ise, Terörist takımı kaç kişinin B bomba alanına doğru gittiğini görebilir, hatta biraz da şansları varsa AWP ile çok erken bir frag alabilirler. Terörist takımı genel olarak 2 oyuncusu B tünellerine gönderir, 1 oyuncusunu T doğma alanında (T SPAWN) bırakır ve bu kişi mid bölgesini gözler. Diğer oyunculardan biri Long A bölgesine çıkan kapıları gözlerken, diğeri ise Catwalk bölümünden ilerler.

Tüneller

[Resim: 013-csgo-map-layout-20.jpg]

Terörst takımı her zaman tünele CT takımından daha önce gelir ve alt tünel ve B bölgesinden gelen bir baskıyı önlemek takımlarına oldukça yararlı olabilir. Tünele girdikten sonra, yeterince cesur hissediyorsanız yavaşça B bölgesine doğru bakabilirsiniz. Ya da A bölgesine doğru hareketlenen takım arkadaşlarınızın çıkartacağı gürültüyü duyan CT’lerin B bölgesini boş bırakarak A’ya doğru hareketlenmesini bekleyebilirsiniz. Lower Tunel denilen alt tünel kısmına bakan oyuncu, yavaşça Mid bölgesini de gözleyebilir, ve hatta mid bölgesini gözleyen oyuncu oralarda dolaşan bir AWP yada diğer CT oyuncusu farkederse, Lower Tunel’deki arkadaşını uyarabilir ve birlikte bir frag alabilirler.

T doğma noktası / Mid

[Resim: latest?cb=20140620005904]

Oyunun başlarında, yani henüz uzun menzilli silahlar alabilecek parayı toplayamadığınızda, orta bölgeye bakan bir oyuncuyu geride bırakmak çokta önemli değildir. Tur başladıktan sonra beklemek, B’ye giden CT sayısını saymak en önemli şeylerden biridir. Eğer bir Scout, AWP ya da SG silahı alabildiyseniz, bir süre daha Mid bölgesini gözleyebilir hatta şansınız varsa bir kaç frag alabilirsiniz. Bir süre sonra takımınızı uzun menzilli silahınızla desteklemek istediğiniz alana doğru hareketlenebilirsiniz. Oyuncular genellikle mid’e doğru koşup ordan Cat üzerinden devam eder, ya da direk olarak Long A bölgesine hareket ederler.

Long A

[Resim: dust2-long-aggressive.jpg]

Sisleri ve flaş bombalarını kullanarak tüm takımızla birlikte Long A bölümünden ilerleyebilirsiniz. Fakat bunu yalnız başınıza yapacaksanız oldukça dikkatli olmanız gerekmekte, çünkü Long A bölümü, neredeyse herşeyin CT takımının lehine olduğu bir yer. CT oyuncuları ilk kapının sol bölümüne, tuğlaların ordaki mavi varilin arkasına ve tabiki pit de denen çukura saklanabilirler. Eğer Long A’dan tek başınıza ilerliyorsanız bu noktaları mutlaka ama mutlaka kontrol etmelisiniz. Fakat bir çok CT oyuncusu, sizi direk olarak çıkmanız konusunda yemlerken köşedeki duvarın orda uzun menzilli silahları ile bekliyor olacaklardır. Bir şekilde flaş kullanarak çıktığınızı varsayalım, bu seferde arabanın ordaki köşede saklanan bir CT tarafından öldürülebilirsiniz. Tabii ki, A bomba bölgesinden Long A’yı gözleyen CT oyuncuları da olabilir. Yani söylediğimiz gibi, Long A, neredeyse herşeyin CT takımının lehine olduğu bir bölge. Burada oynarken çok dikkatli olmanız gerekiyor. Bir şekilde bu engelleri aştıktan sonra CT doğma bölgesine bakan köprü altını sisle kapatmanızı öneririz, ardından bakacağınız ilk yer short kısmı ve catwalk olmalıdır.

Counter-Terorist Takımında Oynarken

Bir çok profesyonel CT takımı 2 kişi B ve 3 kişi de A bölgesine gitmek üzere ayrılır. CT takımı hemen Long A, catwalk bölgesinin yarısı ve B bomba alanının kontrolünü alacaktır.

B Bomba Alanı

[Resim: 64CCC9FAC3B2294B270D7F566478E9AE363DD445]

Terörist takımının sizden kaç kişinin B bölgesine doğru hareketlendiğini görmesine izin vermemek iyi bir başlangıç olabilir. Özellikle ileri turlarda dürbünlü tüfekleri ile sizi gözlememeleri için mid kapılarının önüne sis atmak mantıklı bir harekettir. B bomba alanına girdikten sonra alanın arka kısmından, pencereden, arabadan ve tünel kapısının yanındaki kutuların üzerine çıkarak alanı savunabilirsiniz. Ayrıca bir kişiyi geride bırakarak catwalk’dan geçen Teröristleri gözlemesini sağlayabilirsiniz. Kafaları çok açık şekilde gözükeceğinden ordan basit fragler almanız da mümkün.

Catwalk

[Resim: maxresdefault.jpg]

A bomba alanını Catwalk üzerinden savunurken, düşmanı onlar sizi görmeden önce görebileceğiniz bir takım saklanma alanları bulunmaktadır. Kısa merdivenlerin yanına çömebilir, köşedeki sepetlerin arkasına geçebilir ya da direk olarak mid e çıkabilirsiniz. Eğer güvenli bir oyun ortaya koymak, ama yine de Catwalk’u gözlemek istiyorsanız, A bomba alanındaki kutuların arkasından o bölgeye doğru bakabilir, çok rahat kafadan vuruşlara imza atabilirsiniz. Bir diğer taktik ise AWP ile catwalk’u bomba alanının en arkasından, ya da “Basılan” adı verilen haritada goose ismiyle gözüken bölgeden gözlemektir. Bu şekilde hem catwalk, hem de Long A bölgelerini gözleyebilirsiniz.

Long A


[Resim: maxresdefault.jpg]
Daha önce söylediğimiz gibi, CT takımı Long A üzerinde Teröristlere göre çok büyük bir kontrol gücünün sahibidir. Yanan arabanın yanındaki köşede saklanmak, çukura girip geçecek Teröristleri beklemek, çukurun oradaki kutunun üzerine çıkmak gibi yapabileceğiniz bir çok oyun vardır.

Continue reading..

Rainbow Counter Strike Hakkında Bilmediğiniz 10 Şey
Gönderen: PrinceofKnights - 04-11-2016, Saat: 22:55 - Cevap Yok

Counter Strike Hakkında Bilmediğiniz 10 Şey



1- 1999‘un başlarında, iki oyun geliştiricisi olan Minh Le ve Jess Cliffe, teröristler ile anti teröristlerin, kendi aralarında çatışma yapabilecekleri bir oyun geliştirmek istediler.   Bunun üzerine 19 Haziran 1999‘da yayınlanan ilk açık betayı oyuncu kitlesi çok sevdi. Fakat bu popülariteye rağmen, geliştiriciler oyun için hiç yeni bir harita yapmadı.   Çünkü oyun hayranları oyunu o kadar çok sevmişti ki, kendi oluşturdukları haritaları geliştiricilere gönderiyor ve oyun için o haritaların yayınlanmasını istiyorlardı.   Hayranların oluşturduğu popüler haritalar ise şunlar; Dust, Siege, Nuke ve ilk geliştirilen oyun ile birlikte gelen diğer haritalardı. Daha da yeni haritalar gelmeye devam ediyordu.   Kısacası, Counter Strike büyük bir başarıya imza atmıştı.   Half Life‘ın yapımcısı Valve ise bu mod’a karşı büyük bir ilgi duymuştu. Bunun üzerine Beta 4‘ün yayınlanması için Mod’un yapımcılarına yardım etme kararı aldı.   2000 yılının sonunda ise Valve, bu iki geliştirici ismi kendi bünyesinde işe alarak mod olmaktan çıkardığı Counter Strike‘ı ayrı bir oyun olarak yayınladı.   Oyun kısa sürede inanılmaz bir başarıya imza atarak çok tutuldu ve en popüler FPS oyunları arasındaki yerini en üst sıradan aldı.   Günümüze gelindiğinde ise Counter Strike, Global Offensive sürümü ile Steam‘de ki popüler oyunlar arasında en tepede yerini almış durumda.



2- Counter Strike‘ın son sürümü olan Global Offensive‘de ki bazı şeyler , Left 4 Dead oyunundan alınmıştır.   Haritaları incelediğinizde bazı bölgelerin Left 4 Dead oyunundan alındığını çok rahat görebilirsiniz.Elbette bunlar birebir alınıp koyulmamıştır, ancak çok fazla benzerlik bulunmakta.   3- Half Life 2‘nin Survivor isimli bir atari oyunu mevcuttur. Bunun gibi Counter Strike‘ın da, Counter Strike – Neo adı altında bir atari oyunu vardır.   2003‘te yayınlanan bu oyun sadece Japonya‘da oynanabiliyor. Japon oyunculara hitap etmesinden dolayı oyuncuların dış görünüşlerinden baya değişiklikler yapılmıştır.   Counter Strike‘ın Online 1, 2 ve Zombies adı altında 3 farklı oyunu daha bulunmaktadır.








4- 2009 yılında düzenlenen küçük bir Counter Strike turnuvasında iki Rus takımı olan Virtus.pro ve Forze arasında oynanan maçta sponsorlar farklı bir fikir ortaya atmıştır.   Oyunculara haber verilmeden turnuvaya çağırılan striptizciler ile oyuncuların dikkati dağıtılmaya çalışılmıştır.   Ancak bu hareket başarıya ulaşamamış olup ve oyuncular dikkati dağılmadan, gayet ciddi bir şekilde oynamayı başarmışlardır. Belki de kameralar karşısında oldukları için, böyle davranmış olabilirler.   

5- Oyunda bir çok bot mevcut ve bu botların isimleri, gerçek insanların isimleridir. Örnek vermek gerekirse zor mod üzerinden bulunan botlardan Gabe, Gabe Newell‘in ismini taşımakta.   Dust, Dust 2 ve Cobblestone haritalarında bu haritaların oluşturucusu olan Dave‘in ismi de botlardan birine isim olarak verilmiştir.   En zor modda yer alan iki botun ismi olan  Minh ve Cliffe, ilk Counter Strike oyununun yapımcılarının ismidir.   Normal mod üzerinden yer alan Chris isimli bot ise, Aztec, Inferno ve Frantic gibi haritaların oluşturucusunun ismidir.



6- Şimdi ise çok daha ilginç bir şeyden bahsedeceğiz. Oyunda sizi sinirlendiren birini, gerçek hayatta öldürmek?   2010 yılında Fransa‘da bir oyuncu, Counter Strike oynarken katıldığı bir maçta, diğer oyuncuyla tartışıyor ki bu günümüzde maalesef Counter Strike Global Offensive‘de neredeyse her oyunda meydana geliyor. Bunun üzerine birbirlerine bıçakla saldırıyorlar ve ilk oyuncu bıçaklanarak ölüyor.   Bu olaya aşırı derecede sinirlenen adam, tam 7 ay boyunca kendisini bıçaklayan kişiyi bulmak için çalışıyor ve sonunda izini buluyor.   Nerede yaşadığını öğrendikten sonra, evinin önünde pusuya yatıp, kapı açılınca elinde bıçakla üzerine atlıyor. Karşıda ki kişi şanslı ki bıçak kalbini sadece birkaç santimetre ile sıyırıyor, ölümden dönüyor.   Bir oyun ve 7 ay o öfke, sinir. Hayat gerçekten çok ilginç.



7- En popüler harita olan Dust 2‘de A bomba plant kısmında “Goose” yazan graffitiyi görebilirsiniz.   Orada “Goose” yazmasının sebebi ise Counter Strike‘ın oluşturucularından biri olan Minh Le‘nin internet ortamında kullandığının nickinin “Goose” olmasıdır.   


8- Amerika’nın Teksas eyaletinde 2007 yılında bir öğrenci kendi okulunun Counter Strike haritasını oluşturdu. Bu okul ise Virginia Tech katliamında 32 kişinin öldürüldüğü okuldu.   Okulunda yaşanan katliamdan dolayı sürekli korku halinde yaşayan çocuk, oyun üzerinde okulunun benzerini yaparak, teröristlere karşı savaşıp okulunu koruyacağını düşünmüştü.   Tabii olaylar yaşandıktan sonra çok hassas olan okul yönetimi bu haritayı gördüğünü anda polise ihbarda bulundu.   Polis ise oyunun terörizmle alakalı bir oyun olduğuna, ancak bu durumun çocuğu tutuklamak için yeterli bir sebep olmadığına karar verdi.   Bunun üzerine çocuk, okul yönetimi tarafından okuldan kovularak, başka bir okula gönderildi.   


9- Counter Strike oyununda bulunan bütün radyo komutları ve mesajlar oyun yapımcısı Jess Cliffe tarafından kaydedilmiştir. Yani seslerin hepsi aynı kişiye aittir. Eskiden bu sesleri değiştirip, kendi seslerimizi de koyardık.   Günümüzde Counter Strike – Global Offensive‘de ise sesler, ayrı ses aktörlerine aittir. İlk oyuna göre birçok ses değiştirilmiş olup, hala eski seslere de yer verilmekte. Mesela final de duyulan sesler hala aynıdır. Win!



10- Counter Strike Source‘da yer alan Inferno haritasında, ev içinde kazan dairesine benzeyen bir oda vardı.   Global Offensive‘de ise bu oda konulmamıştır veya unutulmuştur.   İlk başta bilerek konulmadığı düşünülmüştü ama oyuncular bunu Valve‘ye hatırlatınca, yayınlanan bir güncelleme ile o oda tekrar geri gelmiştir.   Source‘da odanın kapısı açık, girilebilecek şekildeydi, Global Offensive‘de ise kapı aralık bırakılmıştır. Ve giriş yapılamamktadır. Oda içinde bulunan kazan ise bir başka güncelleme ile Mirage haritasında bulunan CT alanındaki kamyonun kasasının içine koyulmuştur.


Bilmediğiniz bir şey gördüyseniz ne mutlu bana. <3

Continue reading..

Music LOL İLE İLGİLİ ŞİİRLER :) (ŞİİR SEVERLER İÇERİ)
Gönderen: PrinceofKnights - 04-11-2016, Saat: 22:42 - Cevap Yok

Üşenmedim gittim sizin için copy paste yapıp lol şiirleri topladım. Okudukça beni hatırlarsınız Smile



LEAGUE OF LEGENDS



LoL diye hitap ediyoruz kısaca sana,

En çok sevdiğim Şampiyon TRyndamere.

Arkadaş sahibi olduk Takım Savaşlarında,

Geceleri sabahladık Sihirdar Vadisi Haritasında.

Unutmadık ilk Beştebeş yaptığımız zamanı,

Eksik etmedik Minyona son vuruş yapmayı.



Oysa ne Killer çaldık Skill bekleterek ,

Feeder ettiler Rapor yedik sinirlenerek.



Lanet ettik Trollere bekledik Cezalarla,

Ezildik sayesinde oyun sonu Blokladıklarımızla.

Günün İlk Galibiyeti için uğraştık her oyunda,

En heyecan verende İlk Kanı almaktı oyun başında.

Ne kadar emek verdik biz bu oyuna,

Durmadan uğraşıyoruz Derecelide Lig atlamaya,
Sonsuz Uçurum en sevdiğim Harita ..





JAX EFENDİ


Adalet Meydanı'nın pirisin
Sen silahsız da tehlikelisin
Düşmana atılıp indirirsin
Ne yaman adamsın Jax Efendi


Meydandan gelir zbam zbam sesleri
Korkudan Nexus'a kaçar düşman askerleri
Baron Naşor der, "Kim bu serseri?"
Gözün yaşına bakmazsın Jax Efendi


Eline sokak lambası vermişler
Belki biraz insaf edersin demişler
Umdukları gibi gitmemiş işler
Bir de gerçek silah olsaydı Jax Efendi




VAYNE HANIM


İki büklüm gezersin Vadi'de
Her yeteneğin birbirinden nadide
Karanlığın hizmetkarı secdeye geldi de
Yuvarlanmak yakışmıyor Vayne Hanım


"Allah'ın hakkı üçtür" demişsin
Üçüncü vuruşunda affetmemişsin
Bacım sen ne yaman şeymişsin
Yuvarlanmak yakışmıyor Vayne Hanım


Elinde babadan kalma bir arbalet
Düşman! Vayne'i görünce dua et
Bir görünür bir kaybolur sanki hayalet
Yuvarlanmak yakışmıyor Vayne Hanım


Gölgeyle boks ne haddimize
Sana dokunmak lütuftur bize
Zor kadınsın, n'olur az dur yerinde
Yuvarlanmak yakışmıyor sana Vayne Hanım


Oyuncu Kelen'e ithaf edilmiştir.



THRESH REİS


Eline almışsın kanca sallar durursun
Uçan, kaçan kimi görsen durdurursun
Bilemedim Riot'un belası mı lutfu musun
Ölüm cezan affetmiyor Thresh Reis


Vadideki ruhları genç, yaşlı topladın
Bütün savaşlara en önden atladın
Ölümün pahasına dostunu kolladın
Ölüm cezan affetmiyor Thresh Reis


Lucian'ın masum karısından ne istedin
Karşına çıkan herkesin biletini kestin
Kocasını da yanına gönderseydin
Sevenleri ayırıyorsun Thresh Reis


Geceleri yatağımın altında mısın
Canavar mı yoksa karabasan mısın
Bedenleri aldın, ruha acımaz mısın
Azrail'den insafsızsın Thresh Reis


Oyuncu DrakeVogl'a ithaf edilmiştir.



RENGAR HAZRETLERİ



Korkunun kokusunu alan korkunç avcı
Kükreyişini duyanın yüreğine girer sancı
Pişman olur ormanına giren her yabancı
Rengar'ı gördüğün an son duanı et hacı!


Zevk için öldürür acımasızdır kendisi
Riot'un koyduğu ünlem kurtaramaz sizi
Yok eder çalıya yaklaşan her densizi
Rengar'ın geldiği vadi olur kan denizi


Kolyesi mücevher değil düşman kemikleri
Yaptığı katliamların en güzel örnekleri
Ansızın kesilir avlarının nefesleri
Her gece avlanıyor Rengar Hazretleri




GRAGAS'IN HİDDETİ



Alkolik hareketin en büyük lideri
Göbeği, dünyanın en sert mermeri
Bilinir nice zalimi fıçıyla indirdiği
Fıçıdan içiyorsa vardır Gragas'ın bildiği


İçip içip dağıtır ortalığı serseri
Tam yakaladım diyenler savrulur geri
Kendisi vadinin en ölümcül "süngeri"
Fıçıdan içiyorsa vardır Gragas'ın bildiği


Bir içki ısmarlarsan belki affeder seni
İçkiyle yaşadığı tek sorun kazara dökülmesi
Eğer onu kızdırırsan çok yazık sana abisi
Karşılaşacağın ayyaşın değil Gragas'ın hiddeti!




ALİSTAR


Sihirdar Vadisi'nin en deli danası
Düşmanlarının ağladı anası
Elmastan bile serttir kafası
Alistar tüm toynaklıların atası


Sanmayın ki bir eşeksıpası
O savaşların korkusuz boğası
Boynuzu yersen ölümün olası
Alistar tüm toynaklıların atası


Kurban bayramında kurban keser Smile
Onla uğraşanın yerinde yeller eser
Seninle birlikteyse olma! kötümser
Alistar riotun yarattığı bir şaheser




SYNDRA



Syndra gider mide 

Penta atar yine 

3 top cikarinca 

Tek atar Zed'e 



Gizli optur bilinmez 

Riot nerf yedirmez 

Bu hero yetenek ister 

Baska sey denilmez 



Minion tuttu atti 

Adam bi an şaşirdi 

Q - E kombosuyla 

Ortalik iyice karisti 



Oyun sonu gelince 

Herkes honor verince 

Karsi takim ezilince 



Şiirlerin hepsini okuduysanız en sevdiğinizi belirtebilirsiniz Smile

Continue reading..

  Sunucumuzun Jailbreak Oyuncu İstatistikleri
Gönderen: PrinceofKnights - 04-11-2016, Saat: 22:33 - Cevaplar (1)

Arkadaşlar sunucu istatistiklerinde oyuncularımızla ilgili olan istatistikleri merak eden arkadaşlar için bir başlık altında paylaşayım dedim. 

Öncelikle Skor olarak ilk 25 sıralama :

[Resim: 5jySRD.jpg]

# Amanın ilk 10'dayım Big Grin

Oynama sürelerine göre ise ilk 25 şu şekilde :

[Resim: 30nsPS.jpg]


# Cem baya işsizmiş yalnız  Big Grin  1100 saat nedir Big Grin Adam burada büyüdü bildiğin Big Grin

Kendi ortalamasını merak edip kendine de bakmak isteyen arkadaşlar buraya tıklayarak istatistik sayfasına ışınlanabilirler. Sağlıcakla kalın wasdzone'la kalın!


NOT: Dakika/Skor ortalamasını koymadım çünkü süresi az olup kill i olan orada sıralanmış gereksiz bir sıralama yani.

Continue reading..

  PARTİ KURUYORUM BEYLER OYLAR BANA :D
Gönderen: Swallow - 04-11-2016, Saat: 19:24 - Cevaplar (7)

SAKP [Swallow Adalet Ve kalkınma Partisi]


ehm.. ehm..  EY KARDEŞLERİM BU ÜLKEYİ ALLAHIN YOLUNDA İZİNDE ŞERİATA GÖRE YÖNETMEKTEN YANAYIZ..

Partimiz Anarchist Camii'ne yaptıgı yardımlarla tanınmaktadır.
HEDEFİMİZ 2023.
BASINDAN YANAYIZ!
TEKSEN GİBİ TERÖRİSTLERE SON!1!
ZIRT PIRT CEZALARA SON ASGARİ KREDİ 1300 OLUCAK

Yönetim Listesi

---Dragonite = Hacker/ddos/ping atma vs
---Tiqreqo = Genel Müdür Yard.
---Atribu = İmam 
---cenq = reklam işleri vs.
---Şeytan = Genel Müdür Yard.
---ATYARRAGI = Sekreter Big Grin


Katılıcaklar Bir Yorumu eksik etmesinler.   https://www.youtube.com/watch?v=SViytLRDnPg

Continue reading..

Star CS GO: RÜTBE/RANK SİSTEMİ (Gelişemeyenler İçeri)
Gönderen: PrinceofKnights - 02-11-2016, Saat: 22:58 - Cevaplar (7)

Merhaba arkadaşlar bu yazımızda CS:GO oyununda rütbe/rank sistemi nedir? Rütbe neye göre belirlenir ? Rütbe atlamak için ne yapmak gerekiyor ? Bunları açıklayacağız.  Gelin sırayla başlayalım;

1) Rütbe/Rank Sistemi Nedir?

[img=416x0]http://www.ggmyfriend.com/wp-content/uploads/2016/05/cs-go-rank.jpg[/img]

Rütbe/Rank sistemi arkadaşlar CS GO oyununda sizin yetenek skalanızı gösteren bir değerdir.Oyuna başladığımızda ve rekabetçi modda oyun oynayabilmek için gereken 3lwl’i aştıktan sonra girdiğiniz ilk 10 Rekabetçi maç ile sistem sizin ne kadar iyi oynadığınızı belirlemeye çalışır. Her iki maçta bir olmak üzere 24 saatlik bir değerlendirmeye alınırsınız ve bunun sonucunda daha yetenek grubunuza yakın rütbedeki gruplarla eşleştirilerek ortalama yeteneğiniz ölçülür. Toplamda 4 kez 24 saatlik bekleme süresi vardır. İlk 10 maç tamamlandıktan sonra sistem başarılı olduğunuz son grubun rank seviyesinde size rütbe verir. Ve verilen bu rütbe ile oynamaya başlarsınız arkadaşlar. Ancak bu rütbe sabit değildir. Yani ilk 10 maç sonucunda Kalaş(mg) rütbesinde başladınız, bundan sonraki bütün maçlarda bu rütbe korunmaz. Kötü oynarsanız, girdiğiniz her oyunu kaybederseniz. Gümüş(silver) seviyesine kadar düşersiniz. Ya da iyi oynarsanız -ki ne kadar iyi oynadığınıza bağlı olarak- Global Elite rütbesine kadar çıkarsınız.

[Resim: cs-go-rank.jpg]

 

2) Rütbe Neye Göre Belirlenir ?


Öncelikle arkadaşlar şunu belirtelim henüz bu konuda şuana kadar yapılmış hiçbir resmi açıklama yok. Hala gizemini koruyor diyebiliriz. Ancak yetkili bir kişinin gamespota yaptığı açıklama her rütbe arasında belli puanlar olduğunu ve kişi yeterli puana ulaştığında bir sonraki rütbeye geçtiğini belirtmiş. Peki bu puanlamaya neler etki ediyor ? Bilindiği kadarıyla puanlamaya etki eden 5 unsur var. Bunlar;

  1. Kill sayısı

  2. EDO sayısı

  3. Skor sayısı

  4. İsabet oranı

  5. Karşı takımdakilerin rütbesi
Arkadaşlar yukarıda saydığımız ilk 4 unsur size belli puanlar getiriyor. 5. unsur ise topladığınız bu puana etki eden bir katsayı işlevi görüyor. Mesela karşınızda sizden 2 3 rütbe yüksek kişiler varsa x kadar puan geleceğine 2x puan kazanıyorsunuz ve bir sonraki rütbe için gereken puanı topladığınızda rütbe atlıyorsunuz.

Şimdi kafanızda şöyle bir soru olacaktır. O kadar oyun kazanıyorum ancak 2 oyun kaybedince neden hemen rütbe düşüyorum ?

Bu olaya ilişkin bizim şöyle bir teorimiz var;

Her oyunda, oyuncunun ulaşması gereken bir taban puan değeri olduğunu düşünüyoruz. Eğer bu taban puan değerini geçerseniz bu size + puan olarak yazılıyor. Ve art arda yüksek skorlarda oyun kazanırsanız rütbe atlıyorsunuz. ( Aranızda bir çok kişi bunu farketmiştir. Yeni bir rütbeye çıktığınızda art arda çok skorlarda eller aldıysanız bir süre sonra yeni rütbe alıyorsunuz) Eğer altında kalırsanız – puan değeri olarak yazılıyor. ( Tahminimize göre bu – puan değeri eklenen değere oranla daha fazla, sizde tecrübe etmişsinizdir dünya kadar maç kazandığınız halde bir kaç oyun kaybettiğiniz için rütbe alamıyorsunuz hatta rütbe düşüyorsunuz).

Evet arkadaşlar bizim CS:GO’nun rank sistemine ilişkin teorimiz bu yönde, eğer daha iyi bir görüşünüz varsa yorum yaparak hem bizimle hemde diğer arkadaşlarla paylaşabilirsiniz.

Ve arkadaşlar yazımızın son kısmına geliyoruz;

 

3) Rütbe Atlamak İçin Ne Yapmalıyız ?


Evet yazımızın en önemli kısmına geldik arkadaşlar. Rütbe atlamak için ne yapmalıyız? Öncelikle kendimizi geliştirmeliyiz arkadaşlar, gerekirse takımı taşıyacak kadar çünkü bir iki oyun kaybetmek bile puanınızda büyük eksilmelere neden oluyor. Peki kendimizi her yönden nasıl geliştirmeliyiz ? Bunu aşağıda maddeler halinde açıkladık arkadaşlar.


     I) Sağlam bir aim’e ve reflekse sahip olmanız gerekir. 


Peki aim’imizi nasıl geliştireceğiz ? Bu konuda bir çok sayıda atölye mapleri mevcut arkadaşlar. Bu maplerde botlarla oynayarak her gün ortalama 300 – 500 civarı bot öldürün. Bir süre sonra kendinizde fark edeceksiniz refleksleriniz hızlanmaya başlayacak, adamları daha rahat takip edebilecek ve daha rahat spray’ler ve headshot’lar atabileceksiniz. Aşağıda bu konuda en çok işinize yarayacak atölye maplerini paylaştık;

Atölye Aim 1: Trainig_aim_csgo2
Atölye Aim 2: Fast Aim/Reflex Training Map
Atölye Aim 3: Training:Bot Aim v4B


Arkadaşlar yukarıda aim’inizi geliştirmenize yarayacak 3 adet atölye mapı paylaştık. Bunların dışında da binlerce map daha var arkadaşlar. İsteğinizi kullanabilirsiniz. Ancak yukarıda vermiş olduklarımız daha işlevseldir.


      II) Düzenli spray atabilmeniz gerekiyor. İsabet oranı önemli. Hem puan olarak hemde daha rahat kill almak için her silahın sprayini az çok öğrenmeniz gerekiyor arkadaşlar. Aşağıda vermiş olduğum atölye map’ini indirerek hangi silahla nasıl spray atmanız gerektiğine bakabilirsiniz.


Atölye Spray: Recoil Master


      III) Her map için ayrı ayrı Smoke ve Flash taktiklerini öğrenmeniz gerekiyor.


Bu konuya ilişkin atölyeler var ancak atölyede çalışmak yerine youtube de bu konuda detaylı anlatım içeren binlerce video var. Bu videoları izleyerek ve oyunda deneyerek öğrenebilirsiniz.


[Resim: 6.gif]
[img=729x0]http://www.ggmyfriend.com/wp-content/uploads/2016/05/6.gif[/img]

      IV) Atölye maplerinde ve ölüm maçlarında uzun süre takılın ve hem yeteneklerinizi geliştirmeye devam edin hemde size en uygun sensitivity ayarını belirleyin (Bu linke tıklayarak profesyonel oyuncuların dpi ve sensivity ayarlarını öğrenebilirsiniz.)


      V) Maplere özel takım taktiklerini, hangi mapte nereye nasıl rush atacağınızı öğrenin.


Bu konu hakkında yine youtubede binlerce video var arkadaşlar. Bir plant’e takım olarak nasıl gireceğinizi ve nasıl bomba koruyacağınızı detaylı bir şekilde anlatıyor. Ayrıca twitchte profesyonel oyuncuları ve turnuva maçlarını izlereyek, takım taktikleri, rush taktikleri, flash ve smoke taktikleri, boost taktikleri ve daha bir çok şey hakkında kendinize bilgi edinin.




   

      VI) Kendi takımınızı kurun.


Bir diğer önemli husus ise arkadaşlar oynadıkça takımınızda yada karşı takımda güzel oynayan – çok kill alan değil – mantıklı bir şekilde oynayan spray atmayı, aim almayı bilen takım oyununa sıcak insanları ekleyin ve sürekli bu kişiler ile oynayın. Aksi halde rastgele gelen bir çok kişi başınıza türlü türlü dert açabilir. Oynadığınız rütbeye denk olmayabilir, afk kalabilir, rus olabilir, oyunu trolleyebilir… Bu uzar gider o yüzden kendi takımınızı kuruyoruz ve rütbe kasmaya başlıyoruz arkadaşlar.
Evet arkadaşlar bu yazımızın sonuna geldik. Kendi bilgilerimiz ve araştırmalarımız çevresinde hazırladığımız bu yazı sizin için yararlı olmuştur diye umuyoruz. Eğer merak ettiğiniz yada kafanıza takılan bir şey varsa yorumlar kısmından bize ulaşabilirsiniz. Herkese iyi oyunlar.

not:resimler neden buga girdi anlamadım.

Continue reading..

  Selamlaşma Postu
Gönderen: PrinceofKnights - 02-11-2016, Saat: 12:46 - Cevaplar (7)

Prince of Knight - Ferdi Telci has joined.
Prince of Knights - Ferdi Telci: S.a.

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 43 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 43 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)