Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Yeni Komutçu Sorumlusu Yetkisi!

Reklam/Sponsor


#11

Bugün günlerden hüzün aktiflik pasiflik neye göre belirleniyor bilmiyorum ama geçmiş olsun bize.
Alıntı

#12

(07-10-2017, Saat: 21:05)variolis demiş ki: Bugün günlerden hüzün aktiflik pasiflik neye göre belirleniyor bilmiyorum ama geçmiş olsun bize.

Bence server da durma süren değil komut'a geçme süren/komut'a girmek için oylaya girmen olarak görülüyor. Yani sen komutçu oylamasına girmeyip , komuta geçmeyip sadece server da durursan bu aktiflik değildir bence. Çünkü bunu biz de yapıyoruz.
Alıntı

#13

(07-10-2017, Saat: 21:05)variolis demiş ki: Bugün günlerden hüzün aktiflik pasiflik neye göre belirleniyor bilmiyorum ama geçmiş olsun bize.

Toplantıda söylendiği gibi hook için komutçu tagı olanları silmeyi tercih ettik. Başvurdukları takdirde geri alabilecekleride söylendi, ama bu davranışlar ne anlamadım 2 hafta servera girenler aktif yada ben 2 hafta servera giremedim diye pasifmi oluyorum. Kom tagın olduğu süre boyunca ne kadar komuta geçtiğini biliyorum. Seni severim ama bence hook için duruyodu komutçu tagın silinen komutçuları sadece ben değil ortak olarak düşünüp seçtik. Tekrar komutçu tagı almak istersen başvurabilirsin.
Alıntı

#14

Hepsine teker teker hayırlı olsun diyorum bu göreve getirilebilecek en iyi kişiler seçilmiş diyebilirim
Alıntı

#15

Destekleyen ve desteklemeyen herkeze tskurler=)
Alıntı


Benzer Konular...
Nasıl Komutçu olabilirim? konuyu başlatan relre
0 Cevap - 4,094 Okunma
25-03-2017, Saat: 16:20
Son Mesaj: relre



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi