| Anket: Hangi modda CS:GO sunucusu açılsın? Bu ankette oy kullanma yetkiniz yok. |
|||
| Zombie Escape | 23 | 33.82% | |
| Warcraft | 19 | 27.94% | |
| FFA Deathmatch | 7 | 10.29% | |
| Retake | 10 | 14.71% | |
| Açılmasın! | 9 | 13.24% | |
| Toplam | 68 oylar | 100% | |
| * Bu ankete oy verdiniz. | [Sonuçları Göster] |
| Hangi modda CS:GO Sunucusu açılsın? |
Reklam/Sponsor
Yukarıda ki anketten oy kullanıp, yorumlar kısmına yorumunuzu belirtebilirsiniz.
Warcraft modunu oynayanlar bilir ulti açıyorsun falan her classın ultisi farklı efsane bir mod
açılır inş
|
| Benzer Konular... | |||||
|
24-07-2019, Saat: 00:04
Son Mesaj: bağkur_emeklisi |
|||||
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |


açılır inş