Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


1 Yıllık Ara

Reklam/Sponsor


#11

Allaha Emanetsin Kardeşim Kendine Iyi Bak Smile
Alıntı

#12

Kanka nereye lo?! O kadar da zor degil lise ben lise 3 e gecicem seneye ve sw'ye ve oyuna hala devam edicem Big Grin
Secenegine saygim sonsuz ama seni cok ozlicem ya <3
Alıntı

#13
(En son düzenleme: 12-06-2017, Saat: 20:47 VueenX.)

(12-06-2017, Saat: 17:39)FarkEtmez demiş ki: Allaha Emanetsin Kardeşim  Kendine Iyi  Bak Smile

Tesekkur ederim abi

(12-06-2017, Saat: 18:55)Kuluku demiş ki: Kanka nereye lo?! O kadar da zor degil lise ben lise 3 e gecicem seneye ve sw'ye ve oyuna hala devam edicem Big Grin
Secenegine saygim sonsuz ama seni cok ozlicem ya <3

Bende sizi cok ozlicem
Alıntı

#14

Gitmeğğ...
Alıntı

#15

(12-06-2017, Saat: 21:05)Proxo demiş ki: Gitmeğğ...

<3
Alıntı

#16

Allaha Emanet ol ara sıra uğra
Alıntı

#17

(13-06-2017, Saat: 03:13)BokunLaneti demiş ki: Allaha Emanet ol ara sıra uğra

Sizde Allaha emanet olun  girmeye calisicam
Alıntı

#18

Allaha emanet ol başarılar kardeşim Smile
Alıntı

#19

Görüşürüz abiş :/
Alıntı

#20
(En son düzenleme: 13-06-2017, Saat: 14:00 VueenX.)

(13-06-2017, Saat: 09:31)relre demiş ki: Görüşürüz abiş :/

Smile

(13-06-2017, Saat: 03:44)Grompiest demiş ki: Allaha emanet ol başarılar kardeşim Smile

Sizde Allaha emanet olun
Alıntı




Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):
1 Ziyaretçi