| 1 Yıllık Ara |
Reklam/Sponsor
Kanka nereye lo?! O kadar da zor degil lise ben lise 3 e gecicem seneye ve sw'ye ve oyuna hala devam edicem
Secenegine saygim sonsuz ama seni cok ozlicem ya <3 (12-06-2017, Saat: 17:39)FarkEtmez demiş ki: Allaha Emanetsin Kardeşim Kendine Iyi Bak Tesekkur ederim abi (12-06-2017, Saat: 18:55)Kuluku demiş ki: Kanka nereye lo?! O kadar da zor degil lise ben lise 3 e gecicem seneye ve sw'ye ve oyuna hala devam edicem Bende sizi cok ozlicem
|
| Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): |
| 1 Ziyaretçi |


