Merhaba, hala wasdzone forumuna kayıt olmadın mı? Kayıt ol  


Sunucu Listesi - wasdzone Forum
Sıra: Durum: Oyun: Sunucu Adı:
IP:
Oyuncular:
Harita:
Seçenekler:
1 Kapalı wasdzone Jailbreak 185.198.75.2:27015 0/0 - - -
2 Kapalı wasdzone MG 185.198.75.12:27015 0/0 - - -
    Toplam sunucu: 2     Toplam oyuncu: 0     Toplam kapasite: 0     Toplam boş kapasite: 0     Doluluk Oranı: 0 %     Rekor Oyuncu: 83

Forum İstatistikleri

13,000 Members,   3,239 Topics,   22,892 Replies,   Latest Member is ArmandoVew


  wasdzone youtube kanalı
Gönderen: UğurcanAkkaya - 10-12-2016, Saat: 20:57 - Cevaplar (3)

Okan abi wasdzone kanalına şöle bişi yapabilirsin isteyenler videoalrını çeker farklı oyunlardan renderini yapar editler sana atar izlersin hoşuna giderse yüklersin kanala böle değişik şeyler yapabilirsin ama katılan fazla olrumu bilmem

Continue reading..

  Etkinliğe Ne Dersiniz he ?
Gönderen: FLASH - 10-12-2016, Saat: 09:32 - Cevaplar (3)

Etkinlik İstiyenler Aşağı Yazsın bakalım kredi oyunu olucak ama Smile

100.000 Krediye Özel bişiler Yapalım Diyorm Bakalım



Eklenti Dosyaları Tırnak(lar)
   
Continue reading..

  Wasdzone Youtube Kanalı
Gönderen: Prosmof43 - 10-12-2016, Saat: 08:53 - Cevaplar (5)

Evet beyler Wasdzone nun artık bir youtube kanalı var 

Bu kanalı elimden geldiğince canlı ve aktif tutmaya çalışacağım ilk videomuzu da yükledim Smile

abone olmayı unutmayalım

kanal linki https://www.youtube.com/channel/UC_ikHiqX-IIT8GdZpmRSp6w

video linki https://www.youtube.com/watch?v=1BGxVCbBjSs


Saygılarımla Wasdzone ailesi...

Prosmof43

Continue reading..

  wasdzone Onaylı Profil nedir? Nasıl alınır?
Gönderen: relre - 10-12-2016, Saat: 08:29 - Cevaplar (21)

[Resim: jX22aj.png]

Onaylı Profil nedir?
wasdzone topluluğunda Kaptan olarak görev yapmış veya yapmakta olan, güvenimizi kazanan oyunculara verilir.


Onaylı Profil ne işe yarar, özellikleri nedir?
Forumda profil resminizin altında Onaylı Profil simgesi gözükür.
Normal üyeliklerden farkı;
*Sınırsız Mesaj Kutusu
*Sınırsız Ek Dosya Ekleme
*Daha Büyük İmza Alanı
*+3 Rep Verebilme Özelliği

Onaylı Profil simgesini nasıl alabilirim?
01.12.2016 tarihinden itibaren Jailbreak Sunucusunda Kaptan olarak görev yapmışsanız veya yapıyorsanız bu simgeyi alabilirsiniz.
*Yetkisi gelmeyen oyuncular bu konu üzerinden yorum yaparak bildirebilir.

Continue reading..

  Wasdzone CS GO Turnuvası 4
Gönderen: Prosmof43 - 10-12-2016, Saat: 06:07 - Cevaplar (28)

Hazırlıklara yavaştan başladım arkadaşlar 

Dışarıya reklam vermeden önce size açıklamak isterim , bu turnuvamız sponsorlu olacak ve ciddi bir ödül bizleri bekliyor. 

Takım slotumuzu 16 takım olarak sınırlandırdık gelişmelere göre değişebilir.

Turnuva için eac , delphie ss , ve pov kaydı alınacak 

Şimdiden hazırlıklarınızı yapın. Kısa bi süre içinde detaylı olarak ilan edilecek.



Saygılarımla Wasdzone ailesine...

Prosmof43

Continue reading..

  Lol 2017 Sezonu Başladı
Gönderen: FLASH - 08-12-2016, Saat: 07:56 - Cevaplar (2)

2017 Dereceli Sezonu Başladı!

[Resim: e1e7bef4-57d4-473f-876b-5154f15188eb.jpg]

League of Legends bir sezonu daha geride bıraktı!

2016'nın son yaması 6.24 ile LoL'de yeni sezon resmen başladı.Yeni sezonla birlikte bir çok yenilikte LoL içinde kendine yer buldu.Düzenlenen şampiyonlar, istemci geliştirmesi, oyun tekrarı, hextech sandıkları, dereceli sıralar ve bomba gibi indirimlerle LoL yeni sezondada sihirdarların ilgisini üzerine yoğunlaştırdı.


Sezonla birlikte gelenler:
http://tr.leagueoflegends.com/tr/news/game-updates/competitive/2017-dereceli-sezonuna-merhaba

İndirimler için:
http://tr.leagueoflegends.com/tr/news/store/sales/2017-sezon-baslangic-indirimi

Son yamanın ayrıntıları için:
http://tr.leagueoflegends.com/tr/news/game-updates/patch/624-yama-notlari

 

Ayrınca sezon sonu ödüllerine de bir bakmanızı tavsiye ederim 
http://tr.leagueoflegends.com/tr/page/2016-dereceli-sezonu-sona-yaklasiyor


Ayrıca son olarak, 8 Aralık 03.00'dan 15 Aralık 02.59'a kadar geçerli olacak ve sadece Dereceli Esnek sırada faydalanabileceğiniz +%50 IP takviyesinde de yararlanmayı unutmayın sihirdarlar.

Continue reading..

  Selam Herkese
Gönderen: FLASH - 07-12-2016, Saat: 20:44 - Cevaplar (6)

Öncelikle Herkese Esselamun Aleyküm diyorum.Bahsetmek istediğin Konu şudur

Sv ye Kumar geldiğinden beri Fark ettim ki çoğu arkadaşlıklık bozuldu kalpler kırıldı .Yapmayın lütfen yapmayın artık bir şey yaptığımın eylence oyunu kredi kasmak için bunca arkadaşlıkları kırmaya değer mi ? Sövmeye Argo hakaret etmeye değer mi ? kalp kırmaya değer mi ? Ben buna bir son vermek amacıyla buraya bu yüzden konu açıp yazıyorum ve böyle devam ederse Sv de hiç bir arkadaşlık kalmıcak. 1 kredi 10 kredi 500 kredi fark etmez bunlar için değer mi ? arkadaşlarınızı satmaya değer mi ? parçalamaya...
Gelin artık son verelim bitirelim şu işi yapmayın dur diyelim

Evet yazıcağım şey bukadar Şu ana kadar Kumar oynadığımdan beri Arkadaşlıklarını Sağlam tutan ve Kırmayan herkese Teşekkür Ediyorum Wasdzone Ailesi İyi ki varsınız Sizler seviliyorsunuz Seviyorsunuz Hepiniz Değerlisiniz .

Continue reading..

  GTA 5 Klan Logomuz
Gönderen: Skylue - 07-12-2016, Saat: 00:26 - Cevaplar (7)

Merhaba Arkadaşlar. GTA 5'de wasdzone topluluğu adına klan/crew açılmıştı. Burdaki logo renginin oylamaya sunulması gerektiğini düşündü arkadaşlar çıkan fikir ayrılılığı yüzünden. Buradan sizce hangisi daha güzel olurdu? 
https://socialclub.rockstargames.com/crew/wasdzone
İşte burada resimler:
1.[Resim: 3b644a337c2d8a9aeef5c1ee864de53f272111ce_128.png]2.[Resim: 4fa46aad9a547c806ee01336c3e1b82b8b367d84_128.png]3.[Resim: 4767b01410d00677138dd82929e0a22f400cfae7_128.png]

Not: Buradaki logoları kıyafet ve araç üzerinde kullanabiliyorsunuz buna göre karar verin. Eğer bir sorun çıkmazsa renk seçenekleri arttırılabilir. Klasik renginden farklı renkler neden kullanılmış diye sorarsanız şöyle diyeyim, daha çok fonksiyonlu olabilir diye düşündük sonuçta oyun içinde kullanabileceksiniz bu logoyu.

Continue reading..

  PRO SERVERDAKİ WEAPON OLAYININ AÇIKLAMASI
Gönderen: BigThunder - 06-12-2016, Saat: 12:48 - Cevaplar (4)

SA millet. Zeus arkadaşımızın şikayet edilmesi üzere bunu yazmak durumunda kaldım. Biz adminlerimize weapon kullanmayız demiyoruz. Kullanın ancak takım çok gerideyse(şikayetteki ss'te fark gözüküyor) takım arkadaşlarınıza drop atabilirsiniz diyoruz. Ancak normal zamanlarda kesinlikle kullanamazsınız yasak diyoruz. Admin alırken bunu söylüyoruz. Weapon olayı bu saatten sonra kapatıldı ve birdaha açılmayacaktır. Zeus da geri alınacaktır. 



Wasdzone Pro/Pub Yönetim Ekibi

Continue reading..

  Selamun Aleyküm Arkadaşlar.
Gönderen: IsmıLazımDegil - 05-12-2016, Saat: 21:36 - Cevaplar (1)

Merhabalar.Şimdi serverdeki olayda mahrum kaldığım için bu konuyu açıyorum.Diğer forum hesaplarımdan yasaklanmış bulunmaktayım.Sizden tek ricam adam gibi anlayıp konuyu öyle yorum yapmanız.Puldays (Anıl Sınırsız Banlı) Ben (kioShima Ts3 sınırsız yetkilerim alındı) ve Oğulcan (OgO JB'de Mslot Hiç Bir Şey OLMADI) şimdi konuşuyoruz ts3 de sonra Puldays inat etti Dragonite ve Cici'nin olduğu odayı bastı biz o sırada yapma diye küfür ettik.Neyse sonra Ogo ile ben hoperlör kapayıp yukarı kaçtık çekmesin diye.Çekti çekti (ssi var kabul ettiğine dair) ve bunun üzerine relre ve Anarchist yukarı gelip küfür ettikten sonra fırsat vermeden yetkimizi aldıktan sonra ban attılar.Steamdan ben relre ve anarchist'e itiraz ettim.Konuşurken bi anda relre konuyu değiştirip yaranamıyoruz gibisinden konuşup arkadaşlıktan çıkardı.Forumdan -1 yedim,facebooktan yazdım görüldüye aldı cevap gelmedi en son olarakta ts3 banım cumartesi toplantıdan önce açıldı ve gece Fıççık (Oğuz Berk) abime söyledim bu konuyu yarın yaz bi sonuca ulaşırsa söylerim dedi.Ertesi günde Fıççık abimle konuşurken gaza gelinmiş yapılmış bir olay bu dedi sizin bi suçunuz yok anladığım kadarıyla ama Puldays -1 yedi ona bişi diyemem dedi.Ben ona itiraz etmedim tamam dedim geçtim.ŞİMDİ SORUYORUM SİZE HAKLIMI BAN YEDİK HAKSIZMI BAN YEDİK? 

- ADAM GİBİ YORUM YAPMAYACAKSANIZ DEFOLUN BU SAYFADAN BAŞKA KONUYA GEÇİN. - 


SS: http://i.hizliresim.com/vXRPLr.png

Continue reading..

Çevrimiçi Kullanıcılar
Şu anda 40 çevrimiçi kullanıcı var. 0 üye | 40 Misafir

Hoşgeldin Ziyaretçi
Mesaj atabilmek için forumumuza kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifre
  





En Son Konular
Yaşayanlara selam olsun
Son Mesaj: TheMechanic
19-12-2023, Saat: 10:06
BUNE KARDEŞİM SUNUCU SAHİ...
Son Mesaj: Swallow
25-11-2022, Saat: 22:31
Minigames Yeni Market Eşy...
Son Mesaj: 4pro bey
29-07-2022, Saat: 06:18
Forumda Aktif OL < Hediye...
Son Mesaj: enesemre
28-11-2021, Saat: 15:01
Seviye Sistemine Kayıt
Son Mesaj: FLASH
25-09-2021, Saat: 19:57
konu nasıl açılır ? forum...
Son Mesaj: XRumerTest
19-08-2021, Saat: 06:43
Wasdzone Jail Map önerisi
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:56
MART FORUMDAN BAKTIRIR!
Son Mesaj: Kuluku
05-04-2021, Saat: 00:54
Jailbreak Güncel Market
Son Mesaj: Şahbatur
07-03-2021, Saat: 03:05
LoL TR Server'ı :'(
Son Mesaj: RoyaFlex
27-02-2021, Saat: 19:44

Forumlarda Ara

(Gelişmiş Arama)